PDA

View Full Version : Tokai



Beano
17 maart 2007, 18:21
Halllo,
met mijn grote voorliefde voor les pauls maar spijtig genoeg niet genoeg geld om een echte "gibson" te kopen, heb ik mijn oog laten vallen op de tokais en dan vooral op de tokai als-48 . Deze gitaren zijn gemakkelijk verkrijgbaar op ebay en dergelijke maar ik zou graag een vedeler vinden in Belgie. Kan iemand mij helpen of indien mogelijk een manier aanraden voor aan deze tokais te komen?
Alvast bedankt.

Noid
17 maart 2007, 21:14
Halllo,
met mijn grote voorliefde voor les pauls maar spijtig genoeg niet genoeg geld om een echte "gibson" te kopen, heb ik mijn oog laten vallen op de tokais en dan vooral op de tokai als-48 . Deze gitaren zijn gemakkelijk verkrijgbaar op ebay en dergelijke maar ik zou graag een vedeler vinden in Belgie. Kan iemand mij helpen of indien mogelijk een manier aanraden voor aan deze tokais te komen?
Alvast bedankt.
Wat kost zo'n tokai dan? Onderhand kun je een Les Paul Studio 2e hands toch wel kopen voor de prijs die die tokai's onderhand doen?

Beano
18 maart 2007, 12:33
Wat kost zo'n tokai dan? Onderhand kun je een Les Paul Studio 2e hands toch wel kopen voor de prijs die die tokai's onderhand doen?



De tokai als-48 kost op ebay 299 pond dus zo'n 450 euro. De studio heb ik al geprobeerd en ik vond persoonlijk dat pick-ups mij wat teleurstelde. Deze zijn natuurlijk vervangbaar. en natuurlijk is de afwerking bij de studio modellen ook een beeje teleurstellende . Er staat dan natuurlijk wel gibson op de kop.

Hector_Tsolodimos
18 maart 2007, 13:58
De tokai als-48 kost op ebay 299 pond dus zo'n 450 euro. De studio heb ik al geprobeerd en ik vond persoonlijk dat pick-ups mij wat teleurstelde. Deze zijn natuurlijk vervangbaar. en natuurlijk is de afwerking bij de studio modellen ook een beeje teleurstellende . Er staat dan natuurlijk wel gibson op de kop.
ik vind die Gibson Studio's maar niks qua looks
de Tokai's schijnen heel goed te zijn.. verder weet ik niks over de ALS-48, maar wel dat Tokai over het algemeen heel goed is

DarknessAwaits
18 maart 2007, 15:07
De studio heb ik al geprobeerd en ik vond persoonlijk dat pick-ups mij wat teleurstelde.

Dat zijn toch standaard Gibson pickups als ik het goed heb. Maar verder kan ik me goed voorstellen dat je niet voor een studio gaat, het is toch vaak nét niet wat je wilt als je naar een Les Paul op zoek bent.

Negative K3 fan
18 maart 2007, 15:17
tokai's in die prijsklasse zijn niet de bekende japanse, maar gewoon budget koreaantjes of chineesjes. Als je zoekt naar tokai op dit forum dan zul je een topic tegenkomen over de slechte kwaliteit van de Japanse tokais van de laatste tijd.

heavy-metal-thunder
18 maart 2007, 21:08
ik vind die Gibson Studio's maar niks qua looks
de Tokai's schijnen heel goed te zijn.. verder weet ik niks over de ALS-48, maar wel dat Tokai over het algemeen heel goed is

oeps, ik heb al andere verhalen gehoord over de huidige modellen. De oude Tokai's uit Japan, schijnen heel goed te zijn maar de prijs is ook niet mis.