PDA

View Full Version : pete wentz???



sandra-kane
17 maart 2007, 10:13
iemand ooit gehoord van pete wentz?
nou hij speelt in de groep : fall out boy.
hij kan aardig wat met zijn basgitaartje.
maar ik vrag jullie wat vinden jullie van hem????

sandra

xXRoCkGiRlXx
20 maart 2007, 13:29
pete wentz is een goeie bassert!!!!
vind je niej???
wie vinden jullie dan het beste??? :) :)

Reel Big Fish
20 maart 2007, 14:12
xXRoCkGiRlXx, fijn dat je gek bent van Fall Out Boy, maar hier op het forum typen wij ABN. Kortom, probeer op je taalgebruik te letten.

Verplaatst naar Gitaristen, aangezien het een bas-gitarist betreft...

xXRoCkGiRlXx
20 maart 2007, 14:58
ben er gek van ja!!! :D haha :o

Bassbitch
20 maart 2007, 15:24
xXRoCkGiRlXx, fijn dat je gek bent van Fall Out Boy, maar hier op het forum typen wij ABN. Kortom, probeer op je taalgebruik te letten.

Verplaatst naar Gitaristen, aangezien het een bas-gitarist betreft...

Als hij maar niet naar Basgitaren gaat, ik weet niet of ik me dan nog kan inhouden :D

Emocide
20 maart 2007, 15:36
alsjeblieft zeg, goeie bassist, laat me niet lachen zeg, goede bassisten zijn mensen als victor wooten of zelfs flee van RHCP (ben alles behalve een fan van hem hoor)

maar fall out boy nee bedankt, als je 3 maand speelt en alle nummers al na kan spelen vind ik het niet een heel erg technisch hoogstandje

Tho
20 maart 2007, 18:12
Als hij maar niet naar Basgitaren gaat, ik weet niet of ik me dan nog kan inhouden :D

:seriousf:

menno182
20 maart 2007, 19:05
fall out boy is een goede band, maar om nou te zeggen dat Pete Wentz een goede bassist is :confused:

Realeigo
20 maart 2007, 19:36
wie?
Als je hem gaat vergelijken met....
Sting, Flea of Roger Waters
dan is het maar een begginnertje..


(dat wil niet zeggen dat ik beter dan hem ben..)

sandra-kane
20 maart 2007, 20:24
ja hij speelt waarschijnlijk ook nog niet zo lang.
maar flea.... ja hoelang sijn de rhcp`s er wel niet al?
sandra

Realeigo
20 maart 2007, 20:28
25 jaar ofzo?

Veekeren
21 maart 2007, 08:26
ja hij speelt waarschijnlijk ook nog niet zo lang.
maar flea.... ja hoelang sijn de rhcp`s er wel niet al?
sandra

Waarschijnlijk speelt ie lang genoeg om te kunnen zeggen dat het verschil in kwaliteit tussen Wentz en Flea een kwestie van verschil in talent is. Maar das niks om zich voor te schamen, die Wentz speelt meer dan goed genoeg voor wat FOB nodig heeft. Alleen zingt Wentz wel een stuk beter :D

sandra-kane
26 maart 2007, 17:44
ja maar wete is ook nog maar 27.
en flea een jaartje of 45.
dus dat verschil meot nog wel heel groot zijn.
van sandra;)

Realeigo
26 maart 2007, 18:58
maar flea was al goed voordat rhcp bestond. :cooler:

hendrix_appendix
7 april 2007, 01:09
iemand ooit gehoord van pete wentz?
nou hij speelt in de groep : fall out boy.
hij kan aardig wat met zijn basgitaartje.
maar ik vrag jullie wat vinden jullie van hem????

sandra

Boeiend, ken je geen andere bands dan Fall Out Boy sinds dat jij en je alweer vertrokken zusje je hier hebben aangemeld lees ik niets anders meer dan Fall Out Boy. Kijk eens wat verder zou ik zeggen.

mikeyaxeman
7 april 2007, 03:41
Sjesus ik had nog nooit echt gehoord van Fall Out Boy.
Effe op Youtube gekeken, Het is echt zo'n bandje dat lijkt op een boy bandje dat heeft besloten om op de rock tour te gaan :stop:
Wil je echt een goeie bassist horen dan moet je eens een keer naar Barend Courbois uit ons eigen landje gaan luisteren IMO behorende tot de top van de wereld.
Das pas een bassist die speelt die Pete het snot voor de ogen.

menno182
9 april 2007, 12:24
hij is geen goede bassist maar hij heeft wél een hele vette signature bass. :cooler:

http://www.squierguitars.com/artists/pete_wentz/bass.php

duckman
9 april 2007, 12:31
" Behold the totally sweet new Squier® Pete Wentz Precision Bass® guitar. It’s all sleek and black and stuff, and it’s loaded with cool features—most notably special graphics that include Pete’s own red bat/heart design on the body, plus a black bat/diamond fingerboard inlay at the 12th fret and Wentz’s signature on the back of the headstock."


VoLgEns My iz dese bass wel Errug VET! En kann een GedDy Lee, Chrizz Squier en JoHn PaUl Jonez wel hUn plekKie Alz bezte Bassert afstaAn.:chicken: :hippie:


Ik weet niet of Frank Zappa DIT bedoelde met "does humor belong in music?"

menno182
9 april 2007, 12:56
Die mensen daar weten wel voor welke doelgroep ze die basgitaren maken :D

duckman
9 april 2007, 13:20
Die mensen daar weten wel voor welke doelgroep ze die basgitaren maken :D

Ja?? Dus ze behandelen ze maar als een stel idioten? Dit is toch marketing over de top en je mist ook een groep muzikanten die zichzelf hiermee niet indentificeerd.

Rare jongens, die marketinggasten....:satisfie:

menno182
9 april 2007, 13:53
hoezo behandelen ze ze als een stel idioten?

En ja, ze weten dondersgoed dat vooral tieners fall out boy dus wentz goed vinden en daarom zo'n basgitaar willen hebben en passen daar ook het taalgebruik van toe. :hippie:

Lennartmot
9 april 2007, 14:47
Ik weet wel dat toen zijn computer gehackt is er erg veel kinky (naakt)foto's van hem opstonden, lullig! :satisfie:

Nobrain
9 april 2007, 16:41
hoezo behandelen ze ze als een stel idioten?

En ja, ze weten dondersgoed dat vooral tieners fall out boy dus wentz goed vinden en daarom zo'n basgitaar willen hebben en passen daar ook het taalgebruik van toe.

Dat zijn hoogwaarschijnlijk Amerikaanse tieners, maar naar mijn weten hebben zij totaal géén smaak als je kijkt naar hun Emo music.
Geef mij maar wat Britse muziek of wat er op lijkt.

Ik vind dat Squier de plank helemaal mis slaat met hun signature series. Maar daarentegen vind ik hun Vintage Modified series helemaal top :cheerup: .
Geef mij maar deze Bassert's
http://www.squierguitars.com/products/prod_images/basses/0326800505_th.jpg
http://www.squierguitars.com/products/prod_images/basses/0326902500_th.jpg


Ik geloof best dat mensen Wentz goed vinden, maar één ding: Fall out boy is verschrikkelijk Commercieel!

menno182
9 april 2007, 18:40
+1

die bovendste bassert is trouwens wel erg geil

sandra-kane
21 april 2007, 20:30
waarom kijk je daar in godsnaam naar man.
ik ben pas 12 en ik luister zelf niet naar fall out boy maar mijn zus wel!
IK MOET HET AL DE HELE DAG AANHOREN !!!
en ik hou van:
kane
nirvana ac/dc
metallica
limp bizkid
en nog veel meer!

hugo123
21 april 2007, 21:13
Ik kan me er maar beter niet mee bemoeien maar sandra-kane hoe vaak heb je nu wel gezegd dat je niet van fall out boy houdt maar van kane ect. :hippie:


hugo

almarvk
22 april 2007, 10:42
Dit topic gaat mij een beetje irriteren en gaat nergens meer over. Slotje dan maar?

Vragen? -> PM!