PDA

View Full Version : Invader



Powerchordschuiver
16 maart 2007, 20:28
Wie hebben er allemaal al een Invader?

En bevalt dat?

Hij is zo mooi, kan er niet van slapen...

minoin
17 maart 2007, 16:19
150 Watt en volgens "gitarist", overkill voor de meeste gitaristen. Je kunt het ding niet ver genoeg opdraaien om het tot zijn recht te laten komen. Doe je dit wel, zorg er dan voor dat je dubbel-glas ramen hebt :P

artnaz
17 maart 2007, 16:22
150 Watt en volgens "gitarist", overkill voor de meeste gitaristen. Je kunt het ding niet ver genoeg opdraaien om het tot zijn recht te laten komen. Doe je dit wel, zorg er dan voor dat je dubbel-glas ramen hebt :PIk moet wel zeggen dat ENGL's erg goed klinken op laag volume. Helemaal opendraaien is natuurlijk helemaal goddelijk...:D

I want to be Invadet too...:rockon:

Ratdawg
17 maart 2007, 16:44
150 Watt en volgens "gitarist", overkill voor de meeste gitaristen. Je kunt het ding niet ver genoeg opdraaien om het tot zijn recht te laten komen. Doe je dit wel, zorg er dan voor dat je dubbel-glas ramen hebt :P

Sommige mensen horen liever voortrapvervorming, 150 watt biedt de nodige headroom.

Als je van eindtrapvervorming houdt, koop je dan ook geen 150-watter, maar eerder een van 50 watt of minder. Denk ik zo e.

Squier4ever
17 maart 2007, 17:27
Ik moet wel zeggen dat ENGL's erg goed klinken op laag volume. Helemaal opendraaien is natuurlijk helemaal goddelijk...:D

I want to be Invaded too...:rockon:

je moet wel nog ff engels leren voordat je invaded word :D

artnaz
17 maart 2007, 17:29
je moet wel nog ff engels leren voordat je invaded word :D Nee hoor, het Engels heeft het van het Latijn gejat, en ik doe het dus in goed Latijn...:D

Nee, echt een dramatische fout van mij...:sssh:

skabouter
17 maart 2007, 17:34
idd, al dat gezeik van overkill...hou daar toch eens mee op, als je liefhebber bent van classA low-wattage ampjes, koop die dan, maar zeik niet over versterkers die wel genoeg headroom wattage hebben! bovendien klinken moderne versterkers over het algemeen best ok op laag volume, al die nieuwe diode triode clipping shit enzo (waar ik niets van weet...).....dat zit best snor!

alleen sja....ouwe 100 watt plexi`s...dat wil alleen maar hard, en niet anders :D

Outrage
17 maart 2007, 20:08
Nee hoor, het Engels heeft het van het Latijn gejat, en ik doe het dus in goed Latijn...:D



In het latijn zou het 'invaderi' moeten zijn.

minoin
18 maart 2007, 00:55
idd, al dat gezeik van overkill...hou daar toch eens mee op, als je liefhebber bent van classA low-wattage ampjes, koop die dan, maar zeik niet over versterkers die wel genoeg headroom wattage hebben! bovendien klinken moderne versterkers over het algemeen best ok op laag volume, al die nieuwe diode triode clipping shit enzo (waar ik niets van weet...).....dat zit best snor!

alleen sja....ouwe 100 watt plexi`s...dat wil alleen maar hard, en niet anders :D

Jij zou reviewer moeten worden bij "Gitarist"... En als je liever met de knop op 1 op een Invader wil spelen, ga er voor!

Bins
18 maart 2007, 01:22
Jij zou reviewer moeten worden bij "Gitarist"... En als je liever met de knop op 1 op een Invader wil spelen, ga er voor!

Ik heb een 50watt amp gehad, en nu een 120watt... De 50 watter draaide ik veel verder open, maar de amp die ik nu heb klinkt imo veel beter... Zal ik dan ook maar bij gitarist gaan werken?

gerrekat
18 maart 2007, 09:13
150 Watt en volgens "gitarist", overkill voor de meeste gitaristen. Je kunt het ding niet ver genoeg opdraaien om het tot zijn recht te laten komen. Doe je dit wel, zorg er dan voor dat je dubbel-glas ramen hebt :P


mijn 100 watt Powerball was weliswaar voldoende voor live en bandgebruik maar ging lang zo hard niet als mijn 85 watt Mesa Mark IV. die 50 watt extra zal tuurlijk wel iets doen, maar gelijk je ramen eruit.....

Crate maakt een 300 watt buizenbak, tja dat is ook een "överkill" maar vooral duur met retuben denk ik.

artnaz
18 maart 2007, 13:44
In het latijn zou het 'invaderi' moeten zijn.Kom op man, probeer ik mij er enigszins uit te lullen, kom jij mij nog een keer de grond in boren...:p

Powerchordschuiver
18 maart 2007, 13:46
Quid pro quo, Nomen est omen

Tho
18 maart 2007, 13:54
Jij zou reviewer moeten worden bij "Gitarist"... En als je liever met de knop op 1 op een Invader wil spelen, ga er voor!

En ik kan jou verzekeren dat dat luid zat is op je slaapkamer :) Ik sluit me volledig bij Skabouter aan

artnaz
18 maart 2007, 13:58
En ik kan jou verzekeren dat dat luid zat is op je slaapkamer :) Ik sluit me volledig bij Skabouter aanNu we onze eigen oefenruimte kwijt zijn staat mijn Blackmore thuis. En niet eens op mijn slaapkamer, maar in de woonkamer. En daarbij is "1" is al veel te luid, ik kan hem echt niet harder zetten dan "0,8". Dus......;)

glasbier
18 maart 2007, 14:05
volgens mij zijn die 'grote' versterkers niks anders dan een verlengstuk van je penis...... :jam:

FrankS
18 maart 2007, 14:14
Mn maat Joop heeft zojuist een liveopname (2 mics) met zn trio van zn 1e demo van de Invader, met de nieuwe Engl greenbackkast, bij BigOne hier in Zwolle op myspace gezet;

http://myspace.com/jwtband

Krijg je een beetje indruk van het karakter. :)

[edit]@ die 150 watt-reacties hier... ik vind het idd ook geen overkill, maar gewoon extra headroom :) Ja ok, als je van eindbuizenoversturing houdt moet ie wel hard, maar da's bij deze amp niet nodig. Klinkt op laag volume ook te gek hoor. En het clean blijft langer clean als je dat wilt bij hogere volumes, ook een voordeel :)

Tho
18 maart 2007, 14:15
volgens mij zijn die 'grote' versterkers niks anders dan een verlengstuk van je penis...... :jam:

don't need one :cooler:

AART
18 maart 2007, 21:40
volgens mij zijn die 'grote' versterkers niks anders dan een verlengstuk van je penis...... :jam:

De meeste vrouwen snappen er niks van, dus waartom het dan een pikverlenger is....


Kijk, het klinkt gewoon anders, en voor velen beter, dus waarom pikverlenger, gewoon kwestie van smaak.

BTW: Ska/Bins, ik kom ook wel gezellig bij de gitarist werken. Wordt lekker gezellig dan met zijn drieën! Volgens 90% van de gitaarnetters hou je er nog een ferrari met zwembad ana over ook!

ExRxIxC
18 maart 2007, 22:49
Nu we onze eigen oefenruimte kwijt zijn staat mijn Blackmore thuis. En niet eens op mijn slaapkamer, maar in de woonkamer. En daarbij is "1" is al veel te luid, ik kan hem echt niet harder zetten dan "0,8". Dus......;)

kan iemand mij nou eens uitleggen hoe je bij een rond draaiend knopje zonder schaalverdeling weet waar de "1" zit :confused:

ColourofFire
18 maart 2007, 22:54
kan iemand mij nou eens uitleggen hoe je bij een rond draaiend knopje zonder schaalverdeling weet waar de "1" zit :confused:

gewoon doen alsof er een 1 staat

d'oh