PDA

View Full Version : Spinvis



nielsduursma
16 maart 2007, 15:30
Vandaag heb ik kaartjes gekocht voor spinvis in de Goudse Schouwburg (lekker dichtbij!)

Ik heb er heeeel veel zin in, laatste tijd steeds vaker z'n concerten op Fabchannel.com gekeken.

Ik vond het wel vreemd dat er nog in alle rangen kaarten waren want de verkoop (en zo nodig loting) is inmiddels alweer een half jaar (??) geleden van start gegaan volgens mij. :satisfie:

[edit] Gaan er nog meer mensen naar z'n theatertour, of al geweest? Praat er hier over!

Chris Winsemius
16 maart 2007, 20:38
Ik wil ze zeker ook 'n x live zien!

Maar eerst morgen 'ns vroeg m'n nest uit om kaartjes voor Lou Reed en The Police te scoren.

Hrodelbert
8 april 2007, 12:13
Spinvis is relaxt:)...ik had het geluk dat hij optrad op de dag van de literatuur in Rotterdam, waar ik helaas verplicht heen moest van mijn school:P....op één dag én sophie hilbrand én Spinvis van 2 meter afstand. Wat een goede dag was dat:D

nielsduursma
10 april 2007, 16:03
Morgen is 't dan zo ver, ik heb er zin an!!!! :hippie:

Don Capo
10 april 2007, 16:06
Gaaf man, veel plezier, laat even weten hoe het was. Spinvis heeft bij mij zwaar veel credit, goeie tekstschrijver

nielsduursma
11 april 2007, 23:41
Nou, weer terug.
Het was echt fantastisch! Heel erg goed. Het voorprogramma mag van mij dik overgeslagen worden, een gare gozer op gitaar en eentje op piano die een paar liedjes zongen over hoe zielig hij wel niet was omdat z'n vriendinnetje bij 'm was weggegaan enz enz.
Toen kwam uiteindelijk Erik + band, en vanaf daar was het tot aan het einde een en al vette muziek!

Wat aparte uitvoeringen van z'n nummers, nummers die mooi in elkaar overliepen. Solo's met coole instrumenten, echt, ik zit er aan te denken om in Utrecht weer te gaan (als het nog kan).

Welke nummers hij allemaal heeft gespeeld zou ik niet precies meer weten, ik heb meer op de muziek en muziekanten gelet :satisfie: