PDA

View Full Version : Mn metal nr (met zang)



skabouter
16 maart 2007, 00:24
jaa, nieuw nrtje opgenomen vanmiddag voor de nieuwe band. is puur voor het concept om aan de band door te sturen zodat ze kunnen oefenen voor de komende sessie. snel gedaan, niet gestreefd naar perfectie, maar kvind t toch wel ok klinken zelfs...lekker lompe sound..drums niet, das LM7 uit Nuendo, puur voor ondersteuning

oja, en voor t eerst eens geexperimenteerd met wat brulgeluiden :D

http://www.xs4all.nl/~pluympot/muziek/arjen/Fifth%20of%20Four%20-%20%232%20(met%20zang).mp3

jw009
16 maart 2007, 16:37
doet het niet bij mij...

Spitfire
16 maart 2007, 16:49
Klinkt vet, maar dit


oja, en voor t eerst eens geexperimenteerd met wat brulgeluiden :D

zal ik in het vervolg niet meer doen :)

vind ik niet echt mooi klinken

Danieldg
16 maart 2007, 17:28
Ik vind het zeer goed klinken, maar wel iets te dof(kan ook aan luidsprekers liggen) dat gebrul vind ik trouwens nog wel goed ! :)
Rythm gitaar mag wel iets luider, maar voor de rest gewedlig nummer + solo !

skabouter
16 maart 2007, 17:47
haha thnx dude:) dat is een leuke oppepper om verder te gaan..... zoals ik al zei is het geluid niet zo goed nee....het is een micje van 10 euro (technische problemen met mn V67g :s), dubbel opgenomen en beide tracks 100% links/rechts gepanned.......ach, het is maar een concept :D

skabouter
16 maart 2007, 17:49
experimenteren met brulgeluiden

Klinkt vet, maar dit zal ik in het vervolg niet meer doen :)
vind ik niet echt mooi klinken
ja dat kan:) maar is dat omdat je niet van brullen houd, of omdat ik t kut doe klinken? ach, ik ben niet de zanger, ik zong m ff snel in zodat de zanger een richtlijn heeft als ie zn eigen zang gaat toepassen.....ik wil btw wel backings gaan doen, zo laag gebrul mogelijk........... tips ?

hendrix2
16 maart 2007, 17:49
doet het niet bij mij...
hier ook niet

peter_heijnen
16 maart 2007, 17:50
Werkt hier ook niet....

skabouter
16 maart 2007, 17:52
heel raar is dat....hier werkt ie gewoon, en kennelijk bij een paar anderen ook! Anty host hem voor me op zijn site..... trouwens als ik hem open opent ie hem met quicktime...zou het kunnen dat dat bij jullie niet geinstalleerd is?

peter_heijnen
16 maart 2007, 18:02
Ik heb quicktime gewoon geinstalleerd, maar als ik jouw link aanklik dan start bij mij windows mediaplayer op en die zegt dan dat ie het bestand niet kan afspelen.

hendrix2
16 maart 2007, 18:04
het het even opgeslaan en dan werkt het wel.
Inderdaad wat dof zoals reeds gezegd, maar dat doet er niet toe want je zegt zelf al dat je niet naar perfectie gestreeft hebt.

De drum zou op sommige stukken wel wat krachtiger mogen voor mij. Ik mis soms wat explosieve fills (maar lees nu ook wel dat de drum er enkel voor wat ondersteuning onderstaat)

Gitaar vind ik erg leuk gedaan, zitten een aantal leuke stukjes in.

"zang" is ook goed gedaan. Hoewel het niet helemaal mijn ding is weet ik zeker dat veel mensen dit echt goed vinden.

Ik mis vooral de drum wat, voor het overige vind ik het best wel goed.

skabouter
16 maart 2007, 18:07
dankje:) sja, het blijft een digitale drum he....dan vind ik die DKFH zooooveel beter klinken nog, daar kan je echt vette shit mee, maar dat heb ik niet....
maar idd hier is het alleen ondersteuning. uiteraard kan ik nog uren besteden aan het invullen van vette fills en breaks, en ook het gitaar geluid goed afmixen (hoewel ik dan beter gelijk opnieuw kan opnemen met wat meer oog op kwaliteit). t was gewoon ff snel snel gaan, conceptje maken voor de band!
maar leuk dat je zegt dat je denkt dat mensen t wsl wel ok vinden! dat hoop ik van harte, want tegen de zomer willen we met dit soort shit wel op podia komen :D

hoewel, de volgende nrs moet ik echt wat "metaller" maken, dit nr lijkt wel nu-metal en dat was eigenlijk niet de bedoeling :d maar kvond t wel lekker lomp klinkne