PDA

View Full Version : Epi LP standard ebony LH kopen



sheryla
15 maart 2007, 14:34
Heey,

ik ben van plan binnenkort een nieuwe gitaar te kopen en dit is nogal een probleem aangsien ik linkshandig ben en ook linkshandig speel.
Nu ben ik haast verliefd geworden op de les paul (epiphone welteverstaan) en hier heb ik wat vraagjes over

- Ik heb een hoop rondgevraagd voor een lh epi lp standard ebony..is 525euro voor een linkshandige een goede prijs?
- Ook moet de gitaar besteld worden, is dat wel slim, omdat ik m dan al koop zonder hem te hebben gezien of getest.
- Waarom is de slagplaat de ene keer gelig en de andere keer gwoon wit? Kan je hiervoor kiezen..of is dat gwoon door gebruik/ouderdom?
-Wat zijn jullie ervaringen met deze gitaar? is het wat (ook voor die prijs, voor mij is het namelijk een hele smak geld). Als je niet al te grote handen hebt is het dan evengoed slim deze gitaar te nemen?

Sorry voor deze niet als te snuchere vragen, maar ik heb geen idee hoe ik anders op antwoorden moete komen. Hopelijk kunnen jullie mij helpen.

AgileGhost
15 maart 2007, 15:54
Ik, en nog enkele anderen hier, kennen je leftie-probleem. Maar het is niet aan te raden, zoals je zelf al zei, om een gitaar te kopen die je nog nooit bespeeld heb. Ook is 525 euro voor een Epi een hoop geld.

Op marktplaats staat momenteel een mooie Epiphone LP Custom, mooi zwart. Ik vermoed dat je die voor 300 wel mee moet kunnen krijgen. En dan kun je hem mooi testen. Ik weet ook nog wel andere Epi's te vinden (wel tweedehands, net als die Custom). De niet al te grote handen hoeven geen probleem te zijn, denk ik.