PDA

View Full Version : PRS



Jonah
16 november 2001, 17:40
sgoeiedag,

Speelt de halve (populaire) wereld niet op PRS gitaren tegenwoordig? Waarom zijn dan de winkels niet overladen met PRS klonen? Kan ik er ook een kopen.
Mijn vraag is: Wat is een goede PRS kloon?

Iemand bekend met bestellen via guitarfinder.com? Verkopen Dillion DR500's, lees hier veel lovende recensies over. Kent iemand Dillion?

Jonah

Frusciante
16 november 2001, 19:32
zeer binnenkort komt er een japanse prs uit. ik geloof dat de prijzen rond de 2700 piekies komen te liggen voor een standaard model. ik denk niet dat er betere klonen gemaakt worden betreffende de prs al blijft het natuurlijk wel erg jammer dat een typische amerikaanse gitaar wordt vernaggeld door een stel jappanners.

maestro_nl
18 november 2001, 15:38
'k heb zelf 2 PRS'n.

Mijn tip:
Laat 1 zelf bouwen voor de helft van 't geld.
Of koop een oude EG serie (alder body)

Occassion PRS'n zijn (ook) veel te duur.

anoniem
18 december 2001, 16:29
Cort heeft goede PRS klonen. Ik heb er zelf een, en hij klink fantastisch. Dat komt misschien ookk omdat ik er EMG's in heb gezet.
Kijk ff op http://www.cort.com

gangsta
18 december 2001, 19:54
weet er iemand hoe goed de santana SE is???
niet super duur maar betaal jee omdat ie goed is of omdat het "een PRS" is:
oftewel; is ie die 2700 waard (volgens jullie)

Casey
18 december 2001, 21:30
Ik vind een Ibanez JS heerlijk spelen maar die Bird inlay van de PRS vind ik prachtig om te zien .
Ik heb een JS gekocht en de parelmoer Bird inlay van de PRS in de radius nek van mijn JS laten zetten en heb nu dus een Japanse IBA-PEE-ER-EZ .
Mijn vingers vliegen nu over de frets .
PS,
De op eerste fret vliegt bij mij nu een extra Adelaartje waar bij de PRS niets zit.
Verschil moet er zijn natuurlijk ;0)




<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Casey op 2001-12-18 21:33 ]</font>