PDA

View Full Version : Nieuw sound Clip (Black Metal)



anibal
14 maart 2007, 18:30
Nieuwe clipje, beetje Black Metal:

Black Metal clip (http://home.nedlinux.nl/~zero/clips/dt-novocals.mp3)

Met POD XT
EMG 81
EZDRUMMER
LOGIC EXPRESS

Nog eentje, deze keer meer grind/death metal clipje:

Death/Grind Clip (http://home.nedlinux.nl/~zero/clips/grind-novocals.mp3)

Met POD XT
EMG 81
EZDRUMMER
LOGIC EXPRESS

anibal
16 maart 2007, 12:42
Nieuwe linkje toegevoegd

X-Rated
16 maart 2007, 13:20
Mmmmjammie :satisfie:

Ik mis alleen wat creabea dingetjes. Tis allemaal redelijk straight forward. Je productie klinkt niet verkeerd :) Me handen gaan jeuken om zelf ook weer wat met m'n POD en ezdrummer te gaan doen.

anibal
16 maart 2007, 13:28
Mmmmjammie :satisfie:

Ik mis alleen wat creabea dingetjes. Tis allemaal redelijk straight forward. Je productie klinkt niet verkeerd :) Me handen gaan jeuken om zelf ook weer wat met m'n POD en ezdrummer te gaan doen.

Dank je voor je commentaar, echter weet niet wat je bedoel met creabea dingetjes.. :)

X-Rated
16 maart 2007, 13:30
Moet er nog zang overheen komen? Het is voor iets instrumentaals nogal leeg. En ik merkte het ook wel op aan de bestandsnamen. Maar verder goeie meuk ;)

anibal
16 maart 2007, 13:34
Moet er nog zang overheen komen? Het is voor iets instrumentaals nogal leeg. En ik merkte het ook wel op aan de bestandsnamen. Maar verder goeie meuk ;)

O ja.. snap je nu.. ben een beetje traag vandaag ;-)

nee klopt de eerste (black) heeft al zang.. maar daar ben ik nog niet klaar, moet nog wat meer afmixen beejte aan drums gaan werken.. dit is erg raw.

2de het zelfde verhaal.. deze heb ik in 30 minuten bedacht en gespeld, ik had toe ezdrummer net binnen en was aan het testen ;-)

jw009
16 maart 2007, 13:49
Niet helemaal mijn ding, maar de productie van het eerste nummer klinkt echt vet. Bij het 2e nr klinkt de gehele mix veel doffer

anibal
16 maart 2007, 13:55
Niet helemaal mijn ding, maar de productie van het eerste nummer klinkt echt vet. Bij het 2e nr klinkt de gehele mix veel doffer

Dank je wel jw009 !! klopt over de produktie van de eerste ben ik ook best tevreden, maar het kan zeker beter...