PDA

View Full Version : Gezocht: vocalist(e) in Groningen



Mr.Bluesbreaker
14 maart 2007, 12:03
Zanger(es) gezocht voor coverband.
Repetoir pop/soul/funk/rock - dansbare muziek.
Bezetting: toetsen - gitaar - drums - bas - synth/2e stem.
Band/podiumervaring vereist. Leeftijd bandleden gemiddeld 22. Repetities op dinsdagavond in Groningen. Optredens in aantocht, reacties via eleenes@hotmail.com of 06-23964880. Stuur indien mogelijk een kort framgent op mp3 of een link waar we een idee van je kunsten kunnen krijgen. Graag horen we snel van je!

Kim Wilson
14 maart 2007, 12:06
Mag ik je adviseren om geïnteresseerden te laten reageren via PM, en daar telefoonnummers uit te wisselen? Ik zou het persoonlijk niet doen, mijn nummer en email op een openbaar forum. :)

Azrael
14 maart 2007, 12:53
Mag ik je adviseren om geïnteresseerden te laten reageren via PM, en daar telefoonnummers uit te wisselen? Ik zou het persoonlijk niet doen, mijn nummer en email op een openbaar forum. :)

Marktplaats is ook openbaar dacht ik zo evenals een telefoongids.

Mr.Bluesbreaker
14 maart 2007, 13:05
Heren, dank voor het bumpen van mijn topic:D

Maargoed, als ik een ad ergens zie en ik zit te springen om een band dan wil ik gewoon bellen...geen PM sturen. Zangers worden mischien via gitaristen op dit forum gewezen, die gaan vaak niet eerst registreren, uitvogelen hoe ze moeten reply-en, gedoe. Mijn gegevens zijn verder niet geheim. Ojee, laat ik die gast eens bellen, nou gezellig toch?

Bassbitch
14 maart 2007, 15:54
Shit, zo heb je niks, zo vliegen de mogelijkheden je om de oren. :eek: