PDA

View Full Version : Het grote Rock Werchter 2007 Topic!



Globetrotter
13 maart 2007, 18:16
Hoi allemaal!

In navolging van 'n vorige topic van mij... Het grote Rock Werchter 2006 topic! (http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=76788&highlight=Rock+Werchter),wil ik dit jaar alvast de eerste zijn die opent met nen topic rond Werchter 2007. Voorlopig geen concertbesprekingen, dat lijkt me ook logisch... maar ik wilde vooral eens horen wat jullie van de affiche vinden, en wie der natuurlijk gaat! Ik ben van de partij, 4 dagen! Ik ga vooral voor:
- Pearl Jam
- Arctic Monkeys
- Kaiser Chiefs
- Metallica
- Bjork
- Tori Amos
-....

En zou het wel geweldig vinden moesten volgende bands nog langskomen:
- Smashing Pumpkins (nouja, anders kom ik naar Pinkpop!)
- Police (ijdele hoop, kweet het, maar hoop doet leven)
- Red Hot Chili Peppers (zijn in de buurt, maar vrees dat ze na hun matige prestatie van vorig jaar niet meer welkom zijn...).

Meer info: www.rockwerchter.be (http://www.rockwerchter.be/)

Cheers,

Bart

jasper159
13 maart 2007, 18:45
Jep ik kom, als ik mag (rapport), maar de kans is wel vrij groot. :)
Dag numero 4: Metallica dag :rockon: (en the kooks is ook wel leuk)

davidof
13 maart 2007, 19:16
dag 4 :D betaald enal .. nu nog het ticket ontvangen :/ .. hoelang duurt het ongeveer ?

Danieldg
13 maart 2007, 20:26
kga ook de 4de dag voor Metallica :rockon:
ticket is al sinds 1 maart ofzo betaald maar nog altijd niets ontvangen :/

davidof
13 maart 2007, 21:15
kga ook de 4de dag voor Metallica :rockon:
ticket is al sinds 1 maart ofzo betaald maar nog altijd niets ontvangen :/
same here ... ik ga morgen eens bellen voor de zekerheid ^^

spanky_franky
13 maart 2007, 22:15
Ik ben wederom van de partij, ticket is gereserveerd !!

Waar ik voor kom:
-'Tallica natuurlijk
-Pearl jam
-Incubus
-Muse
-The Kooks

Globetrotter
13 maart 2007, 23:17
Ik ga ook wel een stuk voor Muse, maar vond ze vorig jaar toch wel wat tegenslagen. Ik heb mijn Ticket ook besteld via KBC... Meestal is het wel een heel tijdje wachten, dit was vorig jaar ook wel zo. Tegen eind maart, begin april kreeg ik vorig jaar pas bericht dat ze bij m'n bank op me te wachten lagen.
Cheers,

Bart

jasper159
14 maart 2007, 18:17
Iemand die de vorige keren geweest is (hetis mijn eerste keer), weten jullie of er eind april nog kaarten zijn, of is dat riskant om te wachten?

spanky_franky
14 maart 2007, 18:48
Iemand die de vorige keren geweest is (hetis mijn eerste keer), weten jullie of er eind april nog kaarten zijn, of is dat riskant om te wachten?
Ik wilde vorig jaar rond de tweede week van mei kaartjes kopen (combi+camping) maar toen waren ze op.. ik zou er mee oppassen, er zijn nu nog maar 10.000 van de 50.000 combitickets over..

jasper159
15 maart 2007, 08:20
Ik wilde vorig jaar rond de tweede week van mei kaartjes kopen (combi+camping) maar toen waren ze op.. ik zou er mee oppassen, er zijn nu nog maar 10.000 van de 50.000 combitickets over..


Hmm, mja tis wel maar voor 1 dag.


Pffoeee dilemmaa

Globetrotter
15 maart 2007, 08:22
Sinds gisteren ook bekend dat Frank Black (diene van de Pixies) komt, en ook Queens of the Stone Age... Dat maakt de hele affiche weeral wat beter!
Cheers,

Bart

Mike McCready
15 maart 2007, 18:46
En Blonde Redhead!!! :)

happynjitram
26 maart 2007, 12:29
Mijn dag 4 kaartje is ook gereserveerd. Alleen maar voor metallica. Vind alleen damien rice nog wel de moeite waard die dag, maar omdat ik vooraan ga campen bij de mainstage kan ik die niet zien :mad:

jasper159
26 maart 2007, 18:25
Dag 4 is toch uitverkocht?
Of heb je op de wachtlijst gezet?

happynjitram
27 maart 2007, 15:31
Ja, er waren weer kaarten bij gekomen voor dag 4

_MéTàLïCâ_
2 juni 2007, 11:29
dag 4 zalwel al uitverkocht zijn :(

happynjitram
2 juni 2007, 12:25
ja allang ;)

jasper159
2 juni 2007, 12:46
Hier en daar wel nog op www.2dehands.be kaartjes voor dag 4 te vinden, voor 100€.

Wel opletten voor fakes!!

happynjitram
2 juni 2007, 16:41
Er staat toch een naam op het kaartje zodat je met een 2dehands kaartje van iemand anders niet binnenkomt????

jasper159
2 juni 2007, 16:54
Er staat toch een naam op het kaartje zodat je met een 2dehands kaartje van iemand anders niet binnenkomt????


Zeker van? :chicken:

Eerste wat ik daarover hoor

happynjitram
2 juni 2007, 18:23
Zeker van? :chicken:

Eerste wat ik daarover hoor

Er staat op mijn ticket namelijk: Mevr Martijn Overman. (kutbelgen, ik ben een man! welke vrouw heet er nou martijn!!) En volgens mij moet je kaartje dan kloppen met je indentieteitskaart of paspoort, anders kom je er niet in.

Check anders even www.rockwerchter.be

jasper159
2 juni 2007, 18:38
Er staat op mijn ticket namelijk: Mevr Martijn Overman. (kutbelgen, ik ben een man! welke vrouw heet er nou martijn!!) En volgens mij moet je kaartje dan kloppen met je indentieteitskaart of paspoort, anders kom je er niet in.

Check anders even www.rockwerchter.be


Ja, misschien die die je online besteld ofzo, maar die die je in de Free Record Shop koopt niet he :hippie:

happynjitram
3 juni 2007, 01:42
Ja, misschien die die je online besteld ofzo, maar die die je in de Free Record Shop koopt niet he :hippie:

Als je nou even op de internetsite kijkt zie je dat de tickets voor rock werchter niet meer via winkels verkocht worden maar alleen opgestuurt worden zodat ze je naam erop kunnen zetten.