PDA

View Full Version : Zanger (28 jaar) Groningen



CommanderKeen
13 maart 2007, 11:00
Hierbij bied ik mezelf aan als zanger voor een pop/rock/etc bandje in de omgeving van Groningen. Mijn voorkeur gaat uit naar band die voornamelijk eigen werk speelt of wil gaan spelen, omdat ik ook liedjes schrijf. Ik kan eventueel ook slaggitaar spelen. Ik heb een half jaar in een band gezongen, maar verder dan de oefenruimte zijn we toen niet gekomen. Ik hoef dus niet per se in een band met heel veel ervaring, een beginnende band is prima.

Speel je (nog) niet in een band, maar ben je bijvoorbeeld toetsenist, gitarist, bassist of drummer en wil je een band starten in de omgeving van Groningen, dan kun je natuurlijk ook reageren, misschien dat we dan samen de "rest van de band" erbij kunnen zoeken :)

drap
13 maart 2007, 14:43
Kan je zondag repeteren? Stuur ik gelijk ff wat nummers van ons op + tekst en wat covers (die we normaal gesproken nooit spelen hoor, we zijn geen coverband).

Wij, de Varicose Veinz, rockband, zoeken al een tijdje naar een opvolger voor onze vertrokken zanger. Hier alvast ff en clipje van een live optreden voor je, om een indruk te krijgen: http://www.youtube.com/watch?v=iqg0OxSzoWc
Je hoort wel, we hebben dringent behoefte aan een zanger :)

Dit clippie staat ook niet helemaal voor ons compleet repertoir. We hebben ook behoorlijk rustige nummers, maar ook zeker wel ruigere, alleen altijd wel met enige melodie.

edit: Ben ik er nog vergeten bij te zeggen dat we bezig zijn met een aantal nieuwe nummers, dus inbreng van een nieuwe zanger zou zeer welkom zijn, ook op gebied van gitaar als je daar enige ideeen over hebt.

CommanderKeen
13 maart 2007, 14:53
Hoi Jeroen,

Volgens mij heb ik al een tijdje in Varicose Veinz gezongen... Maar goed, jij kon ook niet weten dat ik dat was, als ik hier onder een of ander vaag pseudoniem post ;) Ik zoek nu eigenlijk een ander bandje om in te zingen.

Vind jullie nieuwe nummer wel erg cool, btw. :rockon:

drap
13 maart 2007, 14:57
Ah, oké. Er begint me wat dagen :D

Kut... Ik denk, die is wel heel erg geschikt voor onze band :(

Anyway, veel succes met de zoektocht bro. En mensen uit Groningen, reageer ff op deze advertentie, want deze gozer is gewoon goed en ik kan het weten http://smile.smilies.nl/696.gif

CommanderKeen
13 maart 2007, 15:09
Ah, oké. Er begint me wat dagen :D

Kut... Ik denk, die is wel heel erg geschikt voor onze band :(

Lol, ja, ik had ook kunnen weten dat je zou reageren.


Anyway, veel succes met de zoektocht bro. En mensen uit Groningen, reageer ff op deze advertentie, want deze gozer is gewoon goed en ik kan het weten http://smile.smilies.nl/696.gif

Thanks!

Realeigo
13 maart 2007, 17:51
Ik ben gitarist, niet super goed maar ik zoek wel een bandje (Akkoorden slaan en n simpel solotje, daarmee houd het op), en als het maar in het weekend is kan ik wel naar groningen komen (mn zus woont daar en haar dochtertje komt elk weekend bij ons dus dan kan ik wel naar grun' gebracht worden.)

Geef maar n gil als je intresse hebt.

Bouke
13 maart 2007, 21:40
Commanderdinges, zoek even contact met Hempo en/of Basswasp van dit forum, die zoeken een zanger(gitarist).

Bouke

Hempo
14 maart 2007, 00:59
CommanderKeen,

Ik heb je een PM gestuurd!

groeten, Hempo

ps dank Bouke ;)

CommanderKeen
14 maart 2007, 09:58
Mensen, alvast bedankt voor de reacties. Keep 'em coming!

@Realeigio: je hebt een PM.

kunk
27 maart 2007, 21:59
Dan stuur ik je ook een P.M. tje,

Je weet nooit waar het goed voor is.

Kunk