PDA

View Full Version : Gezocht: Michel zangnotenschrift



blominski
13 maart 2007, 08:43
Hey iedereen,

Na de paasvakantie is het op onze muziekacademie opendeurdag.
Nu wil ik met mijn leraar een nummer van Anouk nl. "Michel" spelen.
Ik heb zelf de tablatuur al die ik herschreven heb in notenschrift voor de begeleidingslijn in het lied.
Maar zoek nu nog de zanglijn zoals je in een songbook hebt met de noten, dan kan ik dit samenvoegen met mijn tokkel en hebben zo een goed nummertje voor onze dag.
Kan iemand me hierbij helpen, als het kan nog deze week want er zijn nog een paar voorbereidingen nodig en heb nog maar drie lessen om alles in kannen en kruiken te krijgen.:noob:

Edit: We zitten nog te twijfelen tussen "Michel" en "Lost", misschien wel alletwee, als het kan dus ook die van "Lost"


Alvast bedankt en veel greetz,

Bjorn.

harrie-beton
13 maart 2007, 09:03
de zanglijn wordt zelden uitgeschreven, dat kan je toch wel onthouden?
Bij Opera's is het handig om de zanglijn op papier te hebben maar bij Michel lijkt me dat niet nodig.

blominski
13 maart 2007, 10:13
de zanglijn wordt zelden uitgeschreven, dat kan je toch wel onthouden?

Even voor de verduidelijking we gaan het nummer niet zingen, de zanglijn zal m'n leraar spelen met hier en daar wat fantasietjes aan.
Zo zou het gemakkelijk zijn als ik het allemaal in een partituur kan zetten om dit bij ons te hebben om in te studeren.

Zou het misschien kunnen als er iemand de songbook heeft juist deze twee (Lost en Michel) even te scannen en me dan te mailen :satisfie:

Allez als het mogelijk is hé.

hendrix2
13 maart 2007, 10:34
Het lijkt me dat je leraar dat wel op het gehoor moet kunnen hoor.
Toen ik nog conservatorium wou doen moesten we zanglijnen op het gehoor kunnen opschrijven.
Ik zou zeggen, zet het nummer even op, en probeer wat mee te spelen met de zang. Is niet zo heel erg moeilijk in dat nummer.