PDA

View Full Version : Nieuwe RG modellen



Fvddungen
4 januari 2003, 11:32
Iemand enig idee waar ik informatie kan vinden over de nieuw te verwahcten Ibanez RG modellen? Ik wilde namelijk een RG620X kopen, maar de winkel, waar ik normaal mijn spulletjes koop, zegt dat er in januari (deze maand dus) nieuwe modellen komen en dat er een opvolger voor de RG620X aan komt. Alleen wist hij nog niet welke dat zou worden.

Maar ik kan dus echt helemaal niks vinden op de site van Ibanez zelf en ibanezrules.com.

Iemand enig idee?

Pee
4 januari 2003, 12:31
http://www.jemsite.com op het forum staat er een topic over die nieuwe modellen.

Fvddungen
4 januari 2003, 12:44
Hoi,

Heb je een exactere url voor me? Anders zit ik me helemaal suf te zoeken.

Anders Destium
4 januari 2003, 12:49
http://www.ibanezrules.com/namm/2003/preview.htm

Pee
4 januari 2003, 14:42
jep dat staat ook in dat topic

Fvddungen
4 januari 2003, 14:46
Tja, over de Double Edge RG modellen wordt dus praktisch niks gezegd. Enige wat er staat is dat de RG620S (S zal wel X moeten zijn) in de kleur SZ niet meer zal worden gemaakt. Maar over een nieuw model van de RG Double Edge lees ik dus helemaal niks.

Kan ik er dan maar van uit gaan dat er dus geen nieuwe modellen komen?

Anders Destium
4 januari 2003, 17:48
Grote kans, ze zijn volgens mij niet echt aangeslagen (om maar een verkoopterm te gebruiken). Ik denk dat Ibanez eerst kijkt hoe de vraag van de nieuwe modellen zich ontwikkelt en van daaruit speciale modellen gaat uitbrengen. 6-series gaan altijd om aparte modellen (bijv quilttop of piezo), dus de nieuwe ervan zullen een tijdje op zich laten wachten, als de normale modellen compleet worden omgegooid :wink:

Fvddungen
6 januari 2003, 15:08
Ik heb even geinformeerd bij Serlui en volgens hun komt er inderdaad een opvolger met het type nummer RG1620XGK, oftewel Prestige model in de kleur zwart. Bij dit model is de tremolo vernieuwd.

Het beestje wordt in februari verwacht. Ik moet nog eventjes geduld hebben dus.

pim1234
6 januari 2003, 15:10
Op 2003-01-06 15:08, schreef Quint:
Ik heb even geinformeerd bij Serlui en volgens hun komt er inderdaad een opvolger met het type nummer RG1620XGK, oftewel Prestige model in de kleur zwart. Bij dit model is de tremolo vernieuwd.

Het beestje wordt in februari verwacht. Ik moet nog eventjes geduld hebben dus.

alleen de trem?...en het woord prestige ckr met gelijke prijsverhoging

Shay
6 januari 2003, 15:11
er komen nieuwe s series jippie :grin:

Fvddungen
6 januari 2003, 15:33
Ach, duurder dan de 2120X zal die toch niet worden, neem ik aan.

Ibanez
6 januari 2003, 16:45
Dat word weer sparen!

Fvddungen
6 januari 2003, 16:58
Tja, gezien de recessie (leuk excuus) zat de gratificatie en winstdeling er dit jaar niet in. Dat wordt dus echt hard sparen.