PDA

View Full Version : Iemand enig idee wat deze eko waard is?



Herman
12 maart 2007, 19:51
Hey,

Ik heb een vraagje menschen..de drummer van mn band heeft een oude eko gevonden op zolder laatst, hij was daar wat op aan het pingelen maar heeft bedacht dat hij toch wat meer kan met een elektrische gitaar. Hij wil de eko dus gaan verkopen als het even kan en met wat (eventueel) extra geld een elek. gitaar kopen...alleen heeft hij geen idee van wat het ding waard is, en ik ook niet. Dus vandaar dat ik bij deze aan jullie vraag of jullie ongeveer weten wat zo'n apparaat nou 2e hands waard is :)


Klik (http://img48.imageshack.us/img48/6913/afbeelding008mk5.jpg)

Dat is de gitaar.
Alvast bedankt! :)

Flipkoos
12 maart 2007, 20:15
ik heb ooit es zoiets gekocht voor 100 euro. sprak laatst iemand die in canada heeft gewoond en daar betalen ze er veel meer voor. soort van collectors item daar.

Herman
12 maart 2007, 22:03
Thnx! :)
Die 100Euro is dus wel een gangbare prijs?

Flipkoos
12 maart 2007, 22:55
nu ja, zoveel verstand heb ik er ook niet van, maar dat is wat ik ooit voor een twaalfsnarige EKO heb betaald. Hangt natuurlijk ook een beetje van de staat af. Mischien dat andere forumleden hun licht hier ook nog even over kunnen laten schijnen?

JimiDylan
12 maart 2007, 23:06
Ik zou er zelf 70 euro voor overhebben, dus zet m voor 100 op marktplaats en je krijgt m vast wel verkocht...