PDA

View Full Version : Volcano vs Gorilla



Kubus
12 maart 2007, 16:45
Bij mijn eerste gitaar heb ik de keuze uit 2 versterkers. (2 barrels)

Een Volcano of een Gorilla dus:
http://i13.photobucket.com/albums/a293/Misha86/gitaar/volcano-gorilla.jpg
http://i13.photobucket.com/albums/a293/Misha86/gitaar/volcano-gorilla-1.jpg

Bij de set krijg ik er een voor 5 euro en los zijn ze per stuk 20 euro.
Er vanuitgaande dat ze allebei goed werken. :satisfie:
Wat is het beste merk om voor te gaan?


Edit: Wou nog een poll toevoegen maar dat gaat zeker niet meer :mad:

Joey Handsome
12 maart 2007, 16:47
Gewoon even proberen zou ik zeggen. Lijken me beide brakke versterkers, dus maar even checken welke het minst brak klinkt.

Kubus
12 maart 2007, 16:51
Gewoon even proberen zou ik zeggen. Lijken me beide brakke versterkers, dus maar even checken welke het minst brak klinkt.

hehe, dacht ik al eigenlijk. Voor 20 euro mag je ook niet te veel verwachten natuurlijk :hippie:

Fumi SG
12 maart 2007, 16:53
Die Volcano moet serieus hard voor een beetje scheur. Net een echte buizenamp!:satisfie:

Joey Handsome
12 maart 2007, 16:54
hehe, dacht ik al eigenlijk. Voor 20 euro mag je ook niet te veel verwachten natuurlijk :hippie:

Nee, maar als het je eerste versterker is en je begint net met spelen is dat niet zo erg. Ik ben ook met een soortgelijke versterker begonnen. Toen ik eenmaal zeker wist dat gitaarspelen m'n ding was ben ik op een leuke buizenbak overgestapt.
Je zou wel als je misschien iets meer te besteden hebt voor bijvoorbeeld een Roland Cube kunnen gaan. Zitten ook wat digitale effecten op, is gelijk een stuk uitgebreider.

Joey Handsome
12 maart 2007, 16:55
Die Volcano moet serieus hard voor een beetje scheur. Net een echte buizenamp!:satisfie:

Hard??? Kan ie hard?

Kubus
12 maart 2007, 17:02
Die Volcano moet serieus hard voor een beetje scheur. Net een echte buizenamp!:satisfie:

Dus dat betekend dat de Gorilla waarschijnlijk harder kan?

@Joey:
Is inderdaad ook zo bedoeld. Zodra ik merk dat het me bevalt komt er gelijk echt goed spul. Maar wil nu gewoon lekker goedkoop aanklooien.