PDA

View Full Version : interne effecten



iwamoto
12 maart 2007, 11:57
hey mensen, ik wil binnenkort een parker p-36 aanschaffen, en ik zat er aan te denken een intern effect in de tonepot aan te brengen, zoals een tubescreamer effect ofzo, iemand ervaring?

Jeroen_TRC
12 maart 2007, 21:56
Kan dat? Cool :)

Flint Stone
13 maart 2007, 00:22
Van EMG hebben ze toch zoiets; een pre-amp booster gecombineerd met een push/pull potmeter. Moet je wel in je P-36 wel nog plek hebben voor een batterij.

stevie_vp
13 maart 2007, 01:19
ik zou zeggen check de gitaren van muse.. daar zitten distortions wah's en alle mogelijke dingen in... alles kan...


.. als je ruimte hebt ;) ....
/
s

reauxbeaux
13 maart 2007, 17:05
hey mensen, ik wil binnenkort een parker p-36 aanschaffen, en ik zat er aan te denken een intern effect in de tonepot aan te brengen, zoals een tubescreamer effect ofzo, iemand ervaring?

Ik zou de site van gfs pickups eens checken, hier en nu geen link voor je helaas, daar hebben ze inbouw effecten, chorus, analoge delay, en een hoop soorten preamps, tubescreamer etcetc. Kwaliteit weet ik niets van, maar de prijs is geweldig!

iwamoto
13 maart 2007, 20:41
Van EMG hebben ze toch zoiets; een pre-amp booster gecombineerd met een push/pull potmeter. Moet je wel in je P-36 wel nog plek hebben voor een batterij.
de p-36 heeft al een batterij voor de piezo, ik heb toenet bij guitar fetish gekeken, voor de modboards (http://store.guitarfetish.com/modboards.html) en daar stond,
"Can I use Multiple MODboards in a single application?

Sure- most MODboards run at idle pulling only .35MA- even maxed out you never exceed 18ma, so you should be able to operate 3 effects off of a single 9 Volt battery."

dus is het te combineren met een piezo systeem van fishman?

en kwa ruimte? hmmm
http://img3.musiciansfriend.com/dbase/pics/products/7/8/0/269780.jpg

G.G.
15 maart 2007, 13:54
Ik zou de site van gfs pickups eens checken, ... Kwaliteit weet ik niets van, maar de prijs is geweldig!

Ik heb van GFS het SRV Exciter Circuit in een van mijn stats zitten en ben er erg over te spreken

Lennartmot
24 maart 2007, 18:24
ik zou zeggen check de gitaren van muse.. daar zitten distortions wah's en alle mogelijke dingen in... alles kan...


.. als je ruimte hebt ;) ....
/
s

In de Gitarist het artikel over Muse gelezen?