PDA

View Full Version : Afmetingen Mesa short head?



AART
11 maart 2007, 22:06
Hoi,

Ik wil graag een behuzing maken om mijn Mark IV uit zijn rackmount te kunnen halen als ik het rack niet nodig heb. Daar heb ik de afmetingen voor nodig van een Mesa Short Head(17"chassis model).

Ik ben mijn eigen notities kwijt helaas.
Dus, iemand met een Mark I, II, III, IV, Caliber of andere 17" short head, kan je de afmetingen geven(Hoogte, Breedte, Lengte, hoe diep valt de schuine rand naar binnen)?
Buitenmaten dus.


Bij voorbaat heel veel dank.

interessander
12 maart 2007, 00:39
Ik heb een mark III shorthead, ik ben pas dit weekend weer in de oefenruimte maar dan kan ik wel even voor je meten.

AART
12 maart 2007, 07:19
Ok, bedankt :)

AART
12 maart 2007, 17:36
PS:Kan je btw ook de dikte van het hout(zowel zijkant als boven/onderkant opmeten?

Ik weet niet zeker of dat verschilt namelijk :)

kirk19
12 maart 2007, 18:09
dikte van het hout is bij mijn IIC+ combo ongeveer 2cm met tolex erbij natuurlijk.
Verkoop je die mark III short head niet interessander? Ik wil wel nog een goed prijsje geven

AART
12 maart 2007, 18:15
haha, ben jij dat, die heel gitaarmarkt onderspamt voor IIC, IIC+, III en IVA's?

Mijn IVA blijft lekker hier :satisfie:

dikte van het hout zonder tolex zal dan wel de standaard 18 mm zijn.
Over een paar weken dan eens bij de Arnhemse Fijnhouthande koekeloeren naar mooi bubinga. :)

interessander
12 maart 2007, 18:16
Nee ik ben de komende tijd absoluut niet van plan om deze te verkopen, ik ben er zeer blij mee namelijk.

AART
12 maart 2007, 18:55
Hey interessander, ik zag net je topic en de foto's, en je hebt een medium head.
Helaas, maar die is dus te wijd.

Is er iemand met een short head hier op het forum?

interessander
12 maart 2007, 19:00
Ah, ik wist niet dat er ook een nog kortere was, jammer maar dan kan ik je inderdaad niet helpen.