PDA

View Full Version : Goedenmiddag allen!



reauxbeaux
11 maart 2007, 12:28
Hallo!

Ik ben Robbert, ben 22 jaar, en speel gitaar sinds mijn 16e. Speel voornamelijk rock in de stijl van radiohead, jeff buckley en the mars volta. een lekker blues deuntje wordt ook gewaardeerd echter. Ik ben benieuwd of ik hier andere gearjunkies kan vinden om samen ervaringen uit te wisselen over instrumenten, trapdoosjes en versterkers. Dus!

Tho
11 maart 2007, 12:30
Welkom Robbert! Je bent aan het juiste adres

rocker_71
12 maart 2007, 17:13
welkom!!!:)...

fretboardtoash
12 maart 2007, 22:13
gekken genoeg hier, ik ben hier ook net en heb't vermoeden dat 't moeilijk wordt met onze intelligentie het niveau omhoog te krijgen maar we kunnen 't altijd proberen natuurlijk. wat heb je eigenlijk zelf aan gear?

AART
13 maart 2007, 18:17
Welkom, eindelijk eens wat mensen uit de buurt!

reauxbeaux
13 maart 2007, 19:47
Leuke reacties, tot nu toe best een gezellige boel hier.

Ik speel zelf op een japanse fender strat, zwarte pickguard, en met een lil'59 humbuckertje erin. Op de een of andere manier hebben japanse fenders iets speciaals voor mij, ik heb ze veel liever dan een gloednieuwe usa/mex.

Dit gaat via wat effecten naar mijn vox ac50. Een oude vox top met el34 buizen, ongelovelijke sound. Ik vind het niet de strakste versterker, maar ongelovelijk veel druk, en een heerlijke warme sound. (ruilen met een orange oid?)

Mijn pedalenbord bestaat uit een door iemand gebouwde looper, om loops pedalen te schakelen. Mijn belangrijkste pedalen zijn een oude vox overdrive/booster (staat altijd aan), een proco rat en de line6 echohead.

Verder ben ik nooit tevreden, goede kans dat ik over een paar maanden ineens een bigsby telecaster over een orange speel, met een lekkere fuzz ertussen. Als iemand dus nog spul heeft die hij/zij graag zou willen ruilen, pm me maar!