PDA

View Full Version : The Bucket - Kings of Leon, ik en m'n vriendin, Elise!



Cizzie
11 maart 2007, 11:23
Hoi!

Mijn vriendin en ik hebben gisteravond even een covertje opgenomen.. en willen natuurlijk graag weten wat jij ervan vindt! :)


Het is misschien een klein beetje slordig en we zijn niet bepaald de beste zangeressen, maar ach... wat geeft het ook! :hippie:



http://www.youtube.com/watch?v=clgyNc2Vh80

Cizzie
11 maart 2007, 21:58
Komop... iemand... aljeblieft?
We zijn heel erg benieuwd wat jullie ervan vinden! :chicken:

Rinze
11 maart 2007, 22:37
EUhh, de zang is wel...apart. Jullie hadden wel veel lol zo te zien. Het gitaarwerk is niks mis mee geloof ik hoewel ik het origineel niet ken.

repelsteeltje
11 maart 2007, 23:04
Komop... iemand... aljeblieft?
We zijn heel erg benieuwd wat jullie ervan vinden! :chicken:

Ja zit zeker muziek en als je het mij vraagt hebben jullie nog een basist(e) en drumm(st)er nodig en dan kunnen ze me wat mij betreft jullie loslaten...

Keep on rocking Girls. :rockon:

Cizzie
11 maart 2007, 23:15
Dankje!!

Tja we gebruiken eerst maar backingtracks om eerst even met elkaar te leren spelen :chicken: ;)

Mitch_mashinguard
12 maart 2007, 13:06
Wat een ijle toontjes... timing soms niet perfect, en de overgangen tussen de akkoorden zijn af en toe niet vloeiend.
Het ziet eruit als een trillende gekartelde oranje balk, die steeds andere vormen aanneemt, waar de zang als een grijs gerafeld doek overheen valt (maar dat ligt aan de mic). Als je ook synesthesie had zou je me kunnen begrijpen.
Maar waar repelsteeltje de rock vandaan haalt is mij een raadsel.

Speulert
12 maart 2007, 14:11
Wat een ijle toontjes... timing soms niet perfect, en de overgangen tussen de akkoorden zijn af en toe niet vloeiend.
Het ziet eruit als een trillende gekartelde oranje balk, die steeds andere vormen aanneemt, waar de zang als een grijs gerafeld doek overheen valt (maar dat ligt aan de mic). Als je ook synesthesie had zou je me kunnen begrijpen.
Maar waar repelsteeltje de rock vandaan haalt is mij een raadsel.

LSD of Paddo's ?:hippie:

Edit: opgezocht wat synesthesie is, mijn excuus.

Cizzie
12 maart 2007, 17:03
Wat een ijle toontjes... timing soms niet perfect, en de overgangen tussen de akkoorden zijn af en toe niet vloeiend.
Het ziet eruit als een trillende gekartelde oranje balk, die steeds andere vormen aanneemt, waar de zang als een grijs gerafeld doek overheen valt (maar dat ligt aan de mic). Als je ook synesthesie had zou je me kunnen begrijpen.
Maar waar repelsteeltje de rock vandaan haalt is mij een raadsel.


Wat gebruik je moeilijke woorden joh,
maar toch bedankt dat je even de tijd neemt.

repelsteeltje
12 maart 2007, 22:46
Wat een ijle toontjes... timing soms niet perfect, en de overgangen tussen de akkoorden zijn af en toe niet vloeiend.
Het ziet eruit als een trillende gekartelde oranje balk, die steeds andere vormen aanneemt, waar de zang als een grijs gerafeld doek overheen valt (maar dat ligt aan de mic). Als je ook synesthesie had zou je me kunnen begrijpen.
Maar waar repelsteeltje de rock vandaan haalt is mij een raadsel.


Uh ja het zou kunnen rocken toch met een beetje Fantasie....

Mitch_mashinguard
12 maart 2007, 22:52
Edit: opgezocht wat synesthesie is, mijn excuus.

excuus geaccepteerd...tja, kan er ook niet veel aan doen dat mn ouders me zó'n afwijking meegeven, maarja, ik omschrijf muziek gewoon altijd zo, want zo is eht voor mij. En ja, het scheelt weer drugskosten in de portemonnee :hippie: en @ cizzie: ik bedoel er niet mee dat het slecht is hoor, maar ik hoopte zo even zinvolle kritiek te kunnen geven. In hoeverre oranje balken voor jou zinvol zijn dan. Edit: @ repelsteeltje: Met een beetje fantasie, meer verscheurd zwart en een dikkere volle laag grijs :)

repelsteeltje
12 maart 2007, 23:06
excuus geaccepteerd...tja, kan er ook niet veel aan doen dat mn ouders me zó'n afwijking meegeven, maarja, ik omschrijf muziek gewoon altijd zo, want zo is eht voor mij. En ja, het scheelt weer drugskosten in de portemonnee :hippie: en @ cizzie: ik bedoel er niet mee dat het slecht is hoor, maar ik hoopte zo even zinvolle kritiek te kunnen geven. In hoeverre oranje balken voor jou zinvol zijn dan. Edit: @ repelsteeltje: Met een beetje fantasie, meer verscheurd zwart en een dikkere volle laag grijs :)

de kleur is momenteel nog wat groen maar het proeft naar meer wat mij betreft en volgens mij heeft het in elk geval potentie. :satisfie:

Cizzie
13 maart 2007, 13:10
Haha, oke nou bedankt iedereen. Dit was ook niet echt heel erg serieus bedoeld hoor... :satisfie: