PDA

View Full Version : Nieuwe Heideroosjes plaat



AART
9 maart 2007, 23:03
Vast wel wat oude rockers onder ons voor wie dit misschien wel interessant is.

http://3voor12.vpro.nl/luisterpaal/

Vooral de single 'lekker belangrijk' is wel mooi in heideroosjes stijl gedaan en rockt lekker.

Ik vind het zelf wel een lekkere plaat, ze worden nog steeds beter imo.

Harry
10 maart 2007, 13:04
ik ben een oude rocker, maar heb niks met de Heideroosjes. Die gozer kan niet zingen. Die bassist is wel cool, die draagt mooie pakken, speelt op een Rickenbackerbas en is Jerry Lee Lewis-fan.

hendrix_appendix
10 maart 2007, 14:17
Laatste keer dat ik em zag speelde die bassist op een Thunderbird bass.

Lennartmot
10 maart 2007, 15:36
Thunderbird is zo ongeveer zijn handelsmerk..

hoofd
10 maart 2007, 15:54
Ha, cool! Ik ga volgende week naar de cd-presentatie ervan in de Melkweg! :cooler:

hidde630
10 maart 2007, 17:25
ik vind het maar een beetje zo zo. 'Lekker belangrjk' vidn ik overigens wel een tof nummertje. De nederlandse nummers van de heideroosjes zijn sowieso altijd net even een tikkeltje beter.

AART
13 maart 2007, 18:50
Ha, cool! Ik ga volgende week naar de cd-presentatie ervan in de Melkweg! :cooler:


Haha, zou ik ook wel willen maar zit een beetje krap.

BTW: fred speelt sinds een jaar of 2/3 pas op die thunderbird. Daarvoor idd een oude rickenback en strak in het pack.

Thundermane
13 maart 2007, 22:50
lol, de zanger heeft spreekt niet eens fatsoenlijk engels, laat staan dat er muziek uit moet komen.
De drummer is niet bepaald creatief, de andere artiesten zijn wel goed.

Mitch_mashinguard
13 maart 2007, 23:54
De zang in dit nummer is gewoon irritant. Verder klinkt het wel leuk, maar zelfs voor punk behoorlijk primitief...

Herman
18 maart 2007, 17:07
Ik moet wel ff wennen aan de nieuwe plaat, ik vind 'm wat anders als de rest ofzo, maar hij is zeker niet slecht als je het mij vraagt. Ook live vind ik de band nog steeds te gek, heb ze nu 2x gezien (1x met de Ramroosjes tour, en afgelopen vrijdag met de cd-presentatie in de Melkweg), en ik vind de sfeer bij hun concerten toch echt wel goed. Ook vond ik ze niet slecht klinken, tuurlijk, ze zijn nederlands, en dat hoor je in de zang goed terug, maar ik vind 't niet storend. Ik vind het nog altijd een zeer goeie band!!

hoofd
18 maart 2007, 17:09
afgelopen vrijdag met de cd-presentatie in de Melkweg

Hey, daar was ik ook!! Ik vond Teringtyfustakketrut op cello's echt geniaal! :D

Herman
18 maart 2007, 17:30
Klopt...was erg vet gedaan, lekkere pit volgde daarop ook weer :D
Wat vond je van het voorprogramma eigenlijk?? Ik hoor uiteenlopende dingen van mensen, de een vond het een prima band, de ander vond t nergens naar klinken. Ik vond het toch wel een hele degelijke band, de zang was niks mis mee (ook de 2e stem) en het klonk allemaal goed, oke de bassist was wat fout, maar hey, daar ging het ff niet om :D

hoofd
18 maart 2007, 17:42
Ik vond 't voorprogramma echt zwaar kut.. Ongeïnspireerde nummers, geen spoortje originaliteit te bekennen en de zang was gewoon niet om aan te horen, wat een irritante en vadsige zanger was dat. En die bassist was idd wel heel erg fout, het is dat ik aan de bar hing anders was ik op 'm afgestapt om te vragen of 'ie dat nou normaal vindt, of 'ie dat nou thuis ook doet.

Natuurlijk heb ik wel heel braaf alle lege bierbekers richting podium gegooid.. :cooler: