PDA

View Full Version : Gitarist zoekt band



Johnny Ramone
7 maart 2007, 21:32
Ik zoek een band, maakt niet uit wat, hoeft niets op te leveren, ik ben 40+, ik heb een spierziekte, ik kom regelmatig te laat en bekritiseer altijd mijn medemensen. Repeteren het liefst in de omgeving van Schiermonnikoog, Oost-Nederland mag ook.

Tho
9 maart 2007, 14:10
Ik denk niet dat je hier veel reacties op krijgt...

Johnny Ramone
9 maart 2007, 14:24
Tips om mijn kansen te vergroten zijn van harte welkom, laat maar horen???

Tho
10 maart 2007, 11:09
Tips om mijn kansen te vergroten zijn van harte welkom, laat maar horen???

Ten eerste zijn je eisen nogal apart/hoog. Je zou ook wat over jezelf kunnen vertellen, over hoe lang je al speelt, en welke muziek je speelt. Succes :)

Borus van den Brand
17 maart 2007, 11:56
Ten eerste zijn je eisen nogal apart/hoog. Je zou ook wat over jezelf kunnen vertellen, over hoe lang je al speelt, en welke muziek je speelt. Succes :)

Eisen zijn niet hoog hoor. Wel is het inderdaad handig als je wat meer over jezelf vertelt. En dat je regelmatig te laat komt, en vaak je medemens bekritiseert is ook niet echt iets om vrolijk van te worden, kritiek hoeft niet slecht te zijn, maar t is ook niet leuk als je constant kritiek over je heen krijgt. :)

Thundermane
19 maart 2007, 11:24
FFtjes hoor: het beste is om negatieve kanten van jezelf wat minder erg te doen lijken en je goede kanten op te hemelen... werkt misschien beter :p

Tho
19 maart 2007, 11:49
FFtjes hoor: het beste is om negatieve kanten van jezelf wat minder erg te doen lijken en je goede kanten op te hemelen... werkt misschien beter :p

Eerst stond er een andere post. Ik denk dat de TS niet serieus op zoek is naar een band

Thundermane
19 maart 2007, 12:34
Eerst stond er een andere post. Ik denk dat de TS niet serieus op zoek is naar een band
Nee inderdaad, ik ruikte enig vorm van sarcasme

Johnny Ramone
23 maart 2007, 14:15
Ja eerst stond er inderdaad iets anders, het is mijn humor. Ik dacht dat muzikanten dat wel hadden, dus niet.

Ik heb inmiddels een geweldige drummer gevonden, kan alles drummen, zelfs The Police en dat soort dingen, nu nog een bassist en een zanger(es).

Mijn niveau is ervaren, maar ik ben geen genie, en ik vind het belangrijk dat iedereen voorbereid op de repetitie verschijnt en als het kan op tijd.

DUS, ik zoek nog een bassist en een vocalist. 1 x per 2 weken repeteren en tussen de 12 en 24 keer per jaar optreden. Stijl muziek: gevarieerd (classic-rock/funk/soul/pop: zoals The Police, Foo Fighters, AC/DC, Stevie Wonder, The Sweet, Doobie Brothers, GEEN NEDERLANDSTALIG EN GEEN ANOUK), als het maar echt overkomt. Geen digitale geouwehoer enzo.

Repetities ergens in de achterhoek denk ik, nee geen Schiermonnikoog.

Tho
23 maart 2007, 14:29
Ja eerst stond er inderdaad iets anders, het is mijn humor. Ik dacht dat muzikanten dat wel hadden, dus niet.

Mijn ervaringen met collega-muzikanten is dat ze intelligent zijn, met een iets verfijnder gevoel voor humor.

Johnny Ramone
23 maart 2007, 16:01
Oké dus het is beter dat de wereld allen maar bestaat uit intelligente muzikanten met verfijnt gevoel voor humor, erg hoopvol. We kunnen natuurlijk ook nog hopen dat domme mensen geen toegang meer krijgen tot het internet, misschien is het wel beter ze te laten uitsterven??

metal-V
25 maart 2007, 15:25
ik vind het wel grappig :cooler: hehe nou je hebt in ieder geval de mensen geactiveerd om te reageren ;)