PDA

View Full Version : Project Liberate zoekt Gitarist!



tabmaniac
7 maart 2007, 15:10
Hey,

Wij (Project Liberate) zijn op zoek naar een 2e gitarist.
we spelen screamo/hardcore/metalcore en de gemiddelde leeftijd is 16,5 jaar.

we spelen ongeveer 2 jaar en hebben degelijke podiumervaring.

we zijn op zoek naar een gitarist met liefde en passie voor muziek en die een leuk riffje kan spelen. (denk aan as i lay dying, Underoath, Norma Jean etc.)

heb je interesse, houd je van raggen en ben je van ongeveer dezelfde leeftijd als wij zijn? aarzel dan niet!

projectliberate@gmail.com is onze email en hieronder reageren kan natuurlijk ook.:D

groeten!

Mufftin
8 maart 2007, 13:36
ja en ik ben niet weer van jullie leeftijd ptsss :P, maar ik blaas hem weer ff nieuw leven in zodat hij weer bovenaan staat :D

tabmaniac
8 maart 2007, 16:24
Maar je weet toch Martin,

jij mag altijd een keer meerepeteren als je dat wilt:D

dus, als je wilt..

Mufftin
9 maart 2007, 11:00
haha ja idd moet nog steeds een keer worden gedaan :P, alleen this kut dat ik in leeuwarden zit hahah.

tabmaniac
9 maart 2007, 11:16
vrijdags toch niet?

toen kon je toch ook redden om donderdag avond in dedemsvaart te zijn of heb ik het dan mis?:P

Mufftin
9 maart 2007, 13:40
ahah als ik donderdag aaf in dedemsvaart ben neem ik de vrijdag altijd vrij :P, maar vrijdag oefen ik nu met mijn andere bandje. Maar mocht er daarin een keer een gaatje zijn dan spreken we een keer af :D

tabmaniac
9 maart 2007, 21:18
oke:D

567890

jorrit
12 maart 2007, 23:54
en jullie hadden zo'n goede vrouwelijke gitariste ;)

vind dat er nog steeds beter uit zien hoor, stelleltje lelijke emo's daar in die band... :P

tabmaniac
13 maart 2007, 15:30
haha:D

maar nee, zij is niet wat we zoeken sorrie:P

jorrit
14 maart 2007, 09:47
je snapt het nog steeds niet he... schrijf gewoon zelf je nummers, zet er een lekker wijf bij die ook meespeelt... en er komen zoveel meer mensen...


oooow wacht snap t al... ze eisde teveel aandacht op, hele publiek keek naar jorien... jalours? :P

tabmaniac
14 maart 2007, 20:49
haha nee hoor:D

happynjitram
14 maart 2007, 22:52
Waar wonen jullie??:P Ik ben 16, kan wel een leuk riffje spelen :hippie:

tabmaniac
16 maart 2007, 11:39
Overijssel, Dedemsvaart.. ongeveer 10 km van Hardenberg:D

marter544
25 maart 2007, 15:27
Zoeken jullie nog steeds een gitarist? Ben 16 jaar, hou ontzettend van metal, en ik wil, als jullie nog een gitarist zoeken, wel een keer mee repeteren. Ik speel ook ongeveer 2 jaar, en JA, ik hou van raggen 8-)

EDIT: Ik heb net even op jullie myspace geluisterd, me like!