PDA

View Full Version : strat neck



jaspie
6 maart 2007, 21:10
ik zoek een goede strat neck met medium jumbo frets en zon opening bij de kop om de halspen af te stelle(ipv onder de slagplaat). Wil graag een nieuwe op mijn oude jap squier zetten namelijk.
Waar is dit het goedkoopst te krijgen?
Ik heb zelf al op vohumana gekeken, zijn deze een beetje goed?

Mvg,

Jasper

strat 91
6 maart 2007, 21:41
miss kan je dit beter bij zelf het zelfbouw gedeelte neer zetten.

DarknessAwaits
6 maart 2007, 23:42
Je zou eens naar de String (Amsterdam) kunnen bellen of ze nog wat halzen hebben liggen. Tijdje geleden hadden ze een grote collectie All-Parts halzen (fender gelicenseerd) voor 80 euro p/s.

glacius
7 maart 2007, 15:08
ik zoek een goede strat neck met medium jumbo frets en zon opening bij de kop om de halspen af te stelle(ipv onder de slagplaat). Wil graag een nieuwe op mijn oude jap squier zetten namelijk.
Waar is dit het goedkoopst te krijgen?
Ik heb zelf al op vohumana gekeken, zijn deze een beetje goed?

Mvg,

Jasper

rockinger duitsland, of als je een echt sjieke hals wil bij warmoth

anders bij tonefactory.nl

jimihattricks
7 maart 2007, 15:19
Je zou eens naar de String (Amsterdam) kunnen bellen of ze nog wat halzen hebben liggen. Tijdje geleden hadden ze een grote collectie All-Parts halzen (fender gelicenseerd) voor 80 euro p/s.

hoi jaspie

zeker proberen, ik heb er laatst (begin februari) een hele mooie hals weggekaapt met jumbo frets, vertel rienk wat je zoekt en hij zal voor je kijken, wel snel erbij zijn, wsl ligt er niet veel meer! (als er nog iets ligt)..

jaspie
7 maart 2007, 21:31
ok erg bedankt, ik heb ze al gemaild. Daarnaast, is er nog iets wat ik moet wete voor ik de hals verwisslen of is het gewoon oude afschroeven, nieuwe erop....?

orreltak
7 maart 2007, 21:58
neem je body mee als je gaat shoppen voor je hals.kan je meteen kijken of ie pas is met je neckpocket. ;)

jaspie
7 maart 2007, 22:01
neem je body mee als je gaat shoppen voor je hals.kan je meteen kijken of ie pas is met je neckpocket. ;)
uiteraard handig, alleen beetje moeilijk mocht ik hem bv bij rockinger kopen.

DarknessAwaits
7 maart 2007, 22:36
In principe zou het moeten passen als je een gelicenceerde hals hebt en het bijpassende model (dus telehals voor een tele en strathals voor strat). Het wil echter nog wel eens een mm schelen. Het beste is passen in je neckpocket en anders moet je gaan meten.

jaspie
7 maart 2007, 23:02
het is een oude japanse e series strat, heeft die gewoon een standaard pocket?

jimihattricks
8 maart 2007, 09:30
zou moeten passen...

Kim Wilson
8 maart 2007, 09:34
Tonefactory heeft dezelfde bodies als Rockinger en hanteert volgens mij ook dezelfde prijzen. Hetis maar dat je het weet. :)

jaspie
8 maart 2007, 14:09
ok top dit moet me wel opweg helpen, helaas kreeg ik ene mailtje vd string datze strat halsen hadden met gewone frets. Jammer want ze waren indd vrij goedkoop(80 euri).

Trouwens, er staat niet veel info bij die tonefactory halsen, wat voor frets zitten daar op?

Kim Wilson
8 maart 2007, 14:18
Dan moet je ze even een mailtje sturen. Als het meezit, heb je vanavond nog bericht terug.