PDA

View Full Version : tonefactory verzendingsprocedure..?



jimihattricks
6 maart 2007, 09:18
Hoi mensen, ik heb vorige week iets bij tonefactory besteld en heb gekozen om het geld vooraf over te maken, nu krijg ik de volgende berichten van tonefactory:

03-03:
Nieuwe status: Order gereed / Wacht op betaling

05-03:
Nieuwe status: Betaling binnen / Verwerking

05-03:
Nieuwe status: Verzonden / Afgeleverd

Betekent dit dat het pakketje bij TNT terecht is gekomen? Want ik zelf heb nog niets ontvangen. Ik heb ook nog geen Track & Trace code ontvangen...

Kim Wilson
6 maart 2007, 09:21
Hoi mensen, ik heb vorige week iets bij tonefactory besteld en heb gekozen om het geld vooraf over te maken, nu krijg ik de volgende berichten van tonefactory:

03-03:
Nieuwe status: Order gereed / Wacht op betaling

05-03:
Nieuwe status: Betaling binnen / Verwerking

05-03:
Nieuwe status: Verzonden / Afgeleverd

Betekent dit dat het pakketje bij TNT terecht is gekomen? Want ik zelf heb nog niets ontvangen. Ik heb ook nog geen Track & Trace code ontvangen...
Da's inderdaad dat zij het afgeleverd hebben op het postkantoor. Met een beetje geluk krijg je het vandaag binnen.


Een beetje geduld is trouwens ook niet verkeerd. Je hebt het zaterdag pas besteld, en dan verwacht je het maandag al binnen? Wees blij dat ze zaterdag je order al verwerkt hebben...

jimihattricks
6 maart 2007, 09:39
hehe, nee ik heb het vorige week dinsdag besteld, vroeg me gewoon af hoe de procedure in zn werk gaat

Meneer I.
6 maart 2007, 09:39
Als je vragen hebt over je order, dan kun je altijd reply-en op de mail. Je krijgt dan meestal aan het eind van de middag antwoord.

jimihattricks
6 maart 2007, 09:43
ja klopt, ze zijn heel behulpzaam, maar ik dacht ik vraag het hier ff, zijn vast wel meer mensen die dingen bij tonefactory hebben besteld, ik hoor er iig alleen goede dingen over, ben ook erg over hun service te spreken tot nog toe..

[edt]
het pakketje lag gisteren op me te wachten bij de buurman :)
goeie service van tonefactory!
[edt]