PDA

View Full Version : koch powertone II



Winka
5 maart 2007, 23:39
Vette versterkert! Maar hoor regelmatig dat het snel defect gaat? De Multitone I en Powertone I in ieder geval... iemand vervelende ervaringen met de powertone II gehad?

Harm
6 maart 2007, 00:25
Hola!

Ik heb jarenlng een powertone 1 gehad, veel mee opgetreden, nooit problemen mee gehad...
Nu heb ik al weer een paar jaar de p2 en die bevalt me ook uistekend, al goed warm gedraaid bij optredens etc, ook geen problemen....

Maw: mijn ervaring is goed met Koch...

Harm

stevie_vp
6 maart 2007, 00:41
Heb de ptII en ook nog totaal geen problemen mee gehad...
En ik hoor wel dat als er iets kapot is koch dat snel en makkelijk repareert!

DarknessAwaits
6 maart 2007, 01:02
Bij mij is de parallelle fx-loop (en ingebouwde reverb dus ook) zo'n beetje buiten gebruik om de een of andere vage reden. Waarschijnlijk een defect dus, maar ik kwam er onlangs pas achter omdat ik normaal altijd de seriële gebruikte. Verder werkt hij na 1,5 jaar nog altijd even goed.

Dude
6 maart 2007, 12:59
multitone 2 hier, en idd na paar maandjes al defect maar koch heeft een retegoeie service afdeling. Dus das gunstig, zelf brengen en halen is alleen als je niet in amersfoort woont wat omslachtig.

bart

Wabbie
6 maart 2007, 13:58
al ruim anderhalf jaar een pt2. NOg geen problemen gehad, wel ondertussen flink gebruikt tijdens een aantal optredens. Prima versterker!

Bruce
6 maart 2007, 16:13
Heb mijn Powertone II nu anderhalf jaar, en geen problemen.
Zijn volgens mij tegenwoordig echt wel degelijke bakken hoor.
En geweldige sound!

Herman
6 maart 2007, 16:26
Twintone I, 10 jaar oud, voor zo ver ik weer nog nooit wat mis mee geweest (en zeker niet sinds ik hem heb)..geen Powertone of Multitone I mssn, maar wie weet heb je er wat aan :)

Tho
6 maart 2007, 17:37
Wij spelen over de Powertone II in de oefenruimte, en ik vind het een prima ding! Ook nooit problemen mee gehad

Harm
6 maart 2007, 18:19
Wij spelen over de Powertone II in de oefenruimte, en ik vind het een prima ding! Ook nooit problemen mee gehad

Super als je die in de oefenruimte hebt!! Wil ik ook wel... Zit altijd te klooien met oude prut....

hmm... Ik zal het eens opgooien bij de eigenaar :D

Harm

Tho
6 maart 2007, 18:22
Super als je die in de oefenruimte hebt!! Wil ik ook wel... Zit altijd te klooien met oude prut....

hmm... Ik zal het eens opgooien bij de eigenaar :D

Harm

Inderdaad bijzonder prettig ja ;) Koch is 200 meter bij onze oefenruimte vandaan, dus dan moet ik je ook eigenlijk wel :D

Wabbie
6 maart 2007, 18:45
Inderdaad bijzonder prettig ja ;) Koch is 200 meter bij onze oefenruimte vandaan, dus dan moet ik je ook eigenlijk wel :D

*jaloers*
wij moeten het doen met een peavy en een valvestate. Maargoed we betalen dan ook heel weinig per jaar voor de studio.

Tho
6 maart 2007, 18:56
*jaloers*
wij moeten het doen met een peavy en een valvestate. Maargoed we betalen dan ook heel weinig per jaar voor de studio.

Wij 20 euro per 4 uur sessie :)

AART
6 maart 2007, 19:17
Damn, dat betaalde ik voor een oefenruimte met crappy valvestates, die slechts bruikbaar waren als bijzettafel voor je eigen amp....

Tho
6 maart 2007, 19:21
Damn, dat betaalde ik voor een oefenruimte met crappy valvestates, die slechts bruikbaar waren als bijzettafel voor je eigen amp....

Dat is kut inderdaad.. Ik moet wel zeggen dat ik ongelofelijk veel moeite heb moeten doen om een oefenruimte van dit kaliber en deze prijs te krijgen, maar na eindeloos zeiken, vele doodsbedreigingen en liquidaties is het me dan toch gelukt

Anders Destium
6 maart 2007, 20:24
Ik heb nooit problemen gehad met mijn Twintone (vroeger) of Powertone I (nu) behalve heel incidenteel kapotte buizen.

Squier4ever
6 maart 2007, 20:26
wij betalen 37,50 voor 12 uur repeteren per maand.
dan zijn er idd wel valvestates en andere afgetrapte ampjes

cas121
6 maart 2007, 22:19
Ik had eerst een PT1 en heb daar wel veel gezeik mee gehad, klapte heel vaak uit zijn zekeringen, alleen dan niet die waar je zo van buiten bij kan maar de HT fuse.. Liet hem altijd netjes opwarmen en afkoelen maar het gebeurde precies als ik hem van de standby afhaalde...

Ik moet wel zeggen dat ze bij Koch echt een perfecte service leveren, hebben hem altijd kosteloos helemaal nagekeken (probleem is nooit gevonden trw) en geupgrade tegen prima tarieven.

Alle lof voor de Koch fabriek, maar geen PT meer voor mij.

Baker
8 maart 2007, 20:13
heb de multitone 1.
5 jaar geleden 2e hands gekocht.
Amp zal zo'n 7 jaar oud zijn.
vaak oefenen en regelmatig optreden, maar nooit problemen gehad.

Of ja toch,
2 footswitch knoppen werkten niet goed meer.
maar ja, dat mag best na jaren intensief gebruik.

Rowin van Koch Amersfoort heeft er ff 5 nieuwe switches in gezet.
Kostte wel wat, maar dan kan ie ook weer jaren mee.

in mijn beleving is de mutitone 1 een betrouwbare bak.