PDA

View Full Version : Heel snel nieuwe buizen en een bias nodig!!!



jorrit
5 maart 2007, 23:27
FF oefenen met me band omdat we dit weekend 2 keer moeten spelen...

blijkt 1 eindtrap het niet meer te doen en de andere erg beroerd..

heb dus een tech nodig die er ff naar kijkt en er nieuwe eindbuizen in gooit etc...

iemand die dat op woensdag of vrijdag kan doen??

jorrit
6 maart 2007, 12:38
bump hm gewoon weer omhoog.. t gaat trouwens over 8 el84 eindbuizen...

Josdevos
6 maart 2007, 12:52
Die moet je toch niet biassen?

Chris Winsemius
6 maart 2007, 13:28
Om welke amp gaat het?

( Er bestaan zeker EL84-amps met (adjustable) fixed bias, niet iedere amp met EL84s is 'n AC30 clone :) )

Hier kan ik pas over +/- 3 weken weer nieuwe klussen aannemen, contact anders even Xavier van DrTube.com in Drente, hij heeft ook goeie/stevige EL84s.

duckman
6 maart 2007, 13:42
Dr Tube is goed, of anders Bram van ACDC repair ( www.acdcrepair.nl (http://www.acdcrepair.nl) )


mazzel,
Arjan

skabouter
6 maart 2007, 16:46
wow dude, dat zuigt hard :| dat ding was net nieuwe (2e hands) maar met nieuwe buizen was het niet? vage shit, en duur grapje.....succes ermee man!

jorrit
6 maart 2007, 17:45
kijk bedankt, zal dr tube eens checken, drenthe is goed te doen..

tis trouwens een 19" poweramp van engl dus denk dat er weinig ac-30 in te vinden valt...

yhcmarc
6 maart 2007, 19:29
Om welke amp gaat het?

( Er bestaan zeker EL84-amps met (adjustable) fixed bias, niet iedere amp met EL84s is 'n AC30 clone :) )

Hier kan ik pas over +/- 3 weken weer nieuwe klussen aannemen, contact anders even Xavier van DrTube.com in Drente, hij heeft ook goeie/stevige EL84s.

Dr. Tube zit in Berkel en Rodenrijs, vlak naast Rotterdam dus ..

Chris Winsemius
6 maart 2007, 19:31
Dr. Tube zit in Berkel en Rodenrijs, vlak naast Rotterdam dus ..

en/maar ook elders sinds 'n tijdje (check de website)

yhcmarc
6 maart 2007, 20:07
en/maar ook elders sinds 'n tijdje (check de website)

aah ok ik zie het .. nou dan heb ik niets gezegd ;) Wie zit er in de vestiging in drenthe dan ? Xavier zelf ?

Chris Winsemius
6 maart 2007, 21:27
aah ok ik zie het .. nou dan heb ik niets gezegd ;) Wie zit er in de vestiging in drenthe dan ? Xavier zelf ?

Dr. Xavier zit nu in Drente :)

(ff stomme vraag: is het nou Drente of Drenthe? Door al die soldeerdampen hier nemen m'n spellingskwaliteiten met de dag af...)

yhcmarc
6 maart 2007, 21:52
ok dan, is hij verhuist dan of zit hij er tijdelijk om de boel op te starten ? .. ritje op een neer naar drenthe is wat verder dan op en neer naar berkel .. enne volgens mij is het drenthe ;)

jorrit
7 maart 2007, 09:10
Voor mij is een ritje naar Drenthe een stuk korter...

he er zo naar toe, waarschijnlijk kan hij hm wel voor vrijdag maken...
lukt dat hebben ze er een vaste klant bij :D