PDA

View Full Version : 13 september: the police in amsterdam



B_2_the_a
5 maart 2007, 23:26
tekst: Fok!
extra info: www.thepolicetour.com


De Brits/Amerikaanse rockband The Police geeft op 13 september een optreden in de Amsterdam ArenA. Concertorganisator Mojo maakte dat vandaag bekend. Het optreden is onderdeel van de Celebration Tour.

The Police verwierf faam met nummers als 'Roxanne' en 'Message in a Bottle'. In 1983 viel de band uiteen en begonnen de leden een solocarrière; vooral leadzanger Sting bleef ook na de opheffing van de band bij het grote publiek 'in the picture' staan. Begin dit jaar kregen de muzikanten echter toch weer heimwee, en werd de band herenigd. Het eerste optreden van The Police sinds de reünie vond plaats bij de uitreiking van de Grammy Awards, op 11 februari jongstleden.

De kaartverkoop voor het concert start aanstaande vrijdag. Verwacht wordt dat er een run zal ontstaan op de toegangsbewijzen. Ben je dus geïnteresseerd in een bezoek aan The Police, dan moet je er snel bij zijn.

Pais
6 maart 2007, 18:16
Ik zou er echt graag bij zijn geweest, maar de prijs is me wat te pittig en uit mn vriendenkring is niemand zo gek om met me mee te willen voor E90.-
Een kwestie van tijd tot er meer op YouTube staat :)

B_2_the_a
6 maart 2007, 18:20
goedkoopste kaartje is 59 euro,
in de hoogtevrees ringen :P

pikasso
6 maart 2007, 18:24
JAmmer dat ze in de Arena staan, daar kom ik echt niet meer voor een concert.

B_2_the_a
6 maart 2007, 18:25
tjah

er zijn maar 3 artiesten waarvan ik het waard vind om naar de badkuip te gaan..

metallica
sting
the police


liever in de kuip, hmh of paradiso :Pmaarjah

drap
6 maart 2007, 20:41
E89,- voor die fucking galmbak???? No way! Ik vind The Police echt te gek en Andy Summers is echt één van m'n favoriete gitaristen, maar een schaamteloze 89 euro is het me niet waard. Dat is me verdomme echt te schandalig voor woorden! Krijg je d'r ook een bord caviaar bij en een met goud inbelegde limited edition cd? Kom op zeg, normale concertprijzen zijn al schandalig duur. Het moet niet veel gekker worden. Het gebeurt toch niet, maar eigenlijk zou die hele fucking Arena gewoon leeg moeten blijven.

nielsduursma
6 maart 2007, 21:58
Ahhhhhhh kut mensen.... ik mocht van m'n ma wel een kaartje halen, maar 90 euro... tering... ik vond 60 euro voor dhr. Roger Waters al veel man :mad:

drap
6 maart 2007, 22:19
Eén ding scheelt, Andy Summers hoeft z'n effectenbak niet mee te nemen. Delay zat daar in de Arena...

Aron Maiden
7 maart 2007, 13:24
haha, ik hoorde dat een kaartje 49 was!
god ik wil de police wle echt heeel graag zien! maar is dit dan het laatste optreden die ze geven in nederland? of komen ze nog veel vaker?

new deep
7 maart 2007, 19:05
wow cool man, maar inderdaad een hoop geld 90 euro..

B_2_the_a
7 maart 2007, 19:24
haha, ik hoorde dat een kaartje 49 was!
god ik wil de police wle echt heeel graag zien! maar is dit dan het laatste optreden die ze geven in nederland? of komen ze nog veel vaker?


tis zover bekend maar 1 tour..

of ze meeredere keren komen?
de tijd zal het leren :) denk over 10 jaar weer?

Aron Maiden
12 maart 2007, 12:09
Jezus, binnen 1 uur utiverkocht

Maar ik heb een kaartje kunnen scoren~!;)

drap
12 maart 2007, 14:46
Jezus, binnen 1 uur utiverkocht

Maar ik heb een kaartje kunnen scoren~!;)

En hoeveel heb je nou moeten betalen? Ik las namelijk dat de betere plekken wel die dikke 80,- moesten gaan kosten en de slechtere plekken op de tribunes 49,-. Ik wil je zeker niet bij voorbaat teleurstellen en hoop voor je dat je geluk hebt, maar je ziet en vooral hoort zowat geen fuck op die tribunes.

B_2_the_a
12 maart 2007, 15:39
ik heb veldkaarten voor 85 euro + 4 euro administratie shizzle

morgen begint de verkoop voor het 2e concert!

drap
12 maart 2007, 16:26
Dat bedoel ik dus... 89 euro... Zelfs Rockbitch is dat niet waard...

Kim Wilson
12 maart 2007, 16:32
89 Euro! :o

Voor €62 ben ik twee dagen op een festival. Ik geef toe, het is geen Police, maar toch...

B_2_the_a
12 maart 2007, 16:42
tjah..

ben opgegroeid met the police, tis echt m'n favoriete band :)

en dit is gewoon een eenmalige kans :)
(en ik krijg een deel van m'n pa ;) )

Jeroen_TRC
12 maart 2007, 18:41
M'n moeder gaat er ook heen... eh, tenminste, als ze zaterdag nog een kaartje kan krijgen ;)

artnaz
12 maart 2007, 19:12
90 euro... en dat voor de Arena :o !

Arena probeer ik zowiezo te vermijden. Ik ga mooi naar Deep Purple voor de helft van de prijs en op een betere locatie:D!

B_2_the_a
12 maart 2007, 19:58
maar voor die 90 euro hoor je het wel 3 of 4 x ;)

jorrit
12 maart 2007, 20:27
jorrit gaat ook naar de Police!! vanaf 2 uur voor het postkantoor gelegen maar ik gaat heen!!

B_2_the_a
12 maart 2007, 20:29
wtf?

in vlaardingen was er NIEMAND bij het postkantoor



maar toch lekker via internet besteld ;)

jorrit
13 maart 2007, 17:36
De echte die hards zitten gewoon bij het poskantoor..... tss beetje online bestellen....

Globetrotter
13 maart 2007, 17:44
Hopelijk komen ze ook naar België... Iemand al iets van gehoord? Anders kom ik wel naar A'dam... Moet ze gewoon eens gezien hebben!
Cheers,

Bart

B_2_the_a
13 maart 2007, 21:08
www.thepolicetour.com

ik zou er niet op gokken, gewoon zaterdag voor de 14e een kaartje kopen