PDA

View Full Version : Sepultura in Deventer



robert-gitarist
5 maart 2007, 22:06
Tsja,ik dacht eerst dat het een grapje was,Sepultura in het Burger Weeshuis.15 maart(volgende week donderdag dus).
Zijn er toevallig meer mensen van het forum die er heen gaan :) Ik heb er al veel zin aan.

Meer info op www.burgerweeshuis.nl

Mufftin
6 maart 2007, 15:33
dat wordt knallen alleen hijs al uitverkocht, dus niemand kan meer heen :(

robert-gitarist
6 maart 2007, 17:32
Ah had niet gezien dat het al uitverkocht was.
Deryck,ga jij wel dan?

Flyin' Freak
7 maart 2007, 12:10
Ik zal er echt niet zijn :mad:

Sepultura is niets maar dan ook helemaal NIETS meer zonder Max!
Die nieuwe zanger kan er echt niks van!
Vinden jullie Sepultura beter geworden dan, of nog enigzins goed??

Maar ja dat is dan mijn mening, kut dat ik de Soulfly gig gemist heb een paar maanden terug..

robert-gitarist
7 maart 2007, 16:44
Ik zal er echt niet zijn :mad:

Sepultura is niet maar dan ook helemaal NIETS meer zonder Max!
Die nieuwe zanger kan er echt niks van!
Vinden jullie Sepultura beter geworden dan, of nog enigzins goed??

Maar ja dat is dan mijn mening, kut dat ik de Soulfly gig gemist heb een paar maanden terug..

Mwah ik ga er meer voor de muziek heen en niet voor de zang ;)
Heerlijk die oude nummers zoals Roots etc
Maare Soulfly paar maand geleden gemist?waar waren ze dan,want dan heb ik ze ook gemist :(

Flyin' Freak
7 maart 2007, 20:41
Maat van mij zei dat ze ergens in Utrecht waren, denk Tivoli ofzo...

Maar dat was al in September ofzo, dus héél lang geleden eigenlijk :p

Maar de volgende keer ga ik ze echt niet missen!!
Als ze op Fields komen wil ik er zeker heen, maar ik wil ook al naar de Loveparade (dit is NIET de Gay-Parade) in Berlijn dus denk toch dat het kiezen word :(:(

robert-gitarist
7 maart 2007, 22:37
Ohja klopt in september in Utrecht.Ik was nog uitgenodigt door de gitarist van Soulfly(Marc Rizzo dus) maar ik kon helaas niet.En ik baal er nu nog steeds van.Kon ik eindelijk eens backstage... :angry: :(
Ik ben daarvoor al naar Soulfly geweest in Hardenberg vandaar.Was in juli vorig jaar.Ik hoop dat Soulfly dit jaar nog een keer naar Nederland komt met een eigen concert ipv festivals.

Mufftin
8 maart 2007, 11:27
nee niet heen geweest, maar be ntoen wel bij soulfly in hardenberg geweest dus misschien heb ik je daar wel gezien :O

robert-gitarist
8 maart 2007, 17:14
nee niet heen geweest, maar be ntoen wel bij soulfly in hardenberg geweest dus misschien heb ik je daar wel gezien :O

Je moet me wel gezien hebben want ik ben opgegeven moment op het podium geklommen en heb toen 2 plectrums bij Max weg gejat :P
Had een geel Soulfly shirt aan en heb na het concert nog een hele poos achter staan lullen bij de tourbus samen met de jongens van Soulfly ;)

Mufftin
9 maart 2007, 10:58
haha ja dan heb ik je gezien en dan heb je mij ook nog gezien want we wilden naar de auto en toen zagen we die lui van soulfly en dachten hey we gaan praten, dus jij stond daar ook :P

robert-gitarist
9 maart 2007, 14:07
He cool!
Toevallig nog foto's van dat concert toen?Hoe zag je eruit dan tijdens concert?Ik had een geel Soulfly shirt aan,bril op(die ik anders nooit op heb hehe :P ) en een camou broek.Was samen met iemand met kaal hoofd.

Mufftin
10 maart 2007, 15:09
ik euhm had toen denk ik bruin haar, weet niet meer door al dat kleuren. euhm dik zwart montuur, ja verder zou ik niet meer weten :P.
Nee heb er geen foto's gemaakt, stonden toen wel veel op de site van podium.