PDA

View Full Version : Lange Tonen Apparaat (Ebow dus...)



me_gitaar
5 maart 2007, 20:02
Beste mensen,

Ik was laatst bij Di-rect (geen commentaar, was super) en Spike had een apparaatje, dat hij af en toe in zijn slag hand hield. Hiermee kon hij lange tonen spelen, en de tonen lang aanhouden. Weet iemand misschien wat voor apparaatje dat is, waar je het kan kopen, en hoe duur het ongeveer is?

Ik wil het namelijk iemand cadeau doen en ik heb de balle verstand van gitaren ;)

Al vast bedankt ;)

Me

stumpy
5 maart 2007, 20:04
Dat is nou een Ebow. Is hier te koop voor 95 klik (http://www.musik-produktiv.de/shop2/shop04.asp/artnr/3000161/sid/!18121995/quelle/listen)

me_gitaar
5 maart 2007, 20:06
Thanks voor je reactie ;)

Orgasmocaster
5 maart 2007, 20:17
Wie de *$*# is Di-rect? een rapper?

FruscianteFan
5 maart 2007, 20:38
Nee.. ik weet niet wat mensen er op tegen hebben
Maar Di-rect is een geweldige Haagse band.
Vaak worden ze al afgezeken bij voorbaat.
Nou kom maar eens kijken naar een concert.
Of je ze leuk vind of niet, slecht zijn ze echt niet.
Ik durf te zeggen dat ze beter live presteren dan RHCP,
en dan bedoel ik op hun niveau, het zijn natuurlijk geen wereldsterren

zo dat moest ik nog ff kwijt ;)Hehe, Di-rect is erg leuk om live te zien (heb ze inmiddels vier keer live gezien) maar ze stellen m.i. weinig voor in vergelijking met de Peppers (die ik 3 keer live heb gezien).

Maar dat apparaatje zal inderdaad een e-bow zijn.

DarknessAwaits
5 maart 2007, 20:41
Ik durf te zeggen dat ze beter live presteren dan RHCP,
en dan bedoel ik op hun niveau, het zijn natuurlijk geen wereldsterren

Wat een schitterende zin.

almarvk
5 maart 2007, 21:31
Deze gaat naar effecten, dan kan Dirk_Hendrik er mee doen wat ie wil. Zal ie blij mee zijn! :)

cardinal
6 maart 2007, 21:45
Is inderdaad tof, gebruikt u2 ook. En wij hebben het ook gebruikt bij een nummer (www.legaldownload.net (http://www.legaldownload.net) even zoeken op the untuned en dan een ballad achtig nummer, begint met de ebow).

Is een machtig doen wat met magnetische trillingen werkt, kind kan de was doen. Was een tijdje in de aanbieding bij feedback voor rond de 65, was niet in de buurt toen anders had ik er ook eentje gehaald.


Beste mensen,

Ik was laatst bij Di-rect (geen commentaar, was super) en Spike had een apparaatje, dat hij af en toe in zijn slag hand hield. Hiermee kon hij lange tonen spelen, en de tonen lang aanhouden. Weet iemand misschien wat voor apparaatje dat is, waar je het kan kopen, en hoe duur het ongeveer is?

Ik wil het namelijk iemand cadeau doen en ik heb de balle verstand van gitaren ;)

Al vast bedankt ;)

Me

Damage Inc.
9 maart 2007, 13:38
E-rect? :P

Mja, lijken me wel goeie gasten, alleen niet mijn muziek nee lol...

harrie-beton
9 maart 2007, 17:43
wij spelen de jengel in A in "Heroes" van Bowie ook met e-bow.
Het intro van meneer Vai "whispering a prayer" kan ook met e-bow.