PDA

View Full Version : Enter Sandman (helemaal)



Cizzie
5 maart 2007, 17:04
Hee!

Vertel me alsjeblieft even wat je van mijn cover vindt!

http://www.youtube.com/watch?v=c8LxuYbg6R0


:)

davidof
5 maart 2007, 17:33
Zeker nie slecht !! Alleen moet je nog ff werken aan die solo ;)

jonathan
5 maart 2007, 17:35
net zoals al je filmpjes rock je gwoon te goed,
dus deze klinkt ook weer goed en ook qua geluid en timing..
alleen die solo is nog niet perfect, maar die is wel goed, ik wou dat ikdiem ff zo kon spelen... haha

glennshred
5 maart 2007, 17:55
Je bent er erg op vooruitgegaan Cizzie..

Tof gspeeld van akkoorden tot noten.

proficiat!!!

http://www.myspace.com/mostviolent

prullos
5 maart 2007, 19:27
(L)

fantastisch

The Mess
5 maart 2007, 22:03
Tof, gaat lekker (Y)

davidof
5 maart 2007, 22:15
pff ik wil ook dinges opnemen :p maar heb geen camera :(

Iceman
6 maart 2007, 00:03
Ik zag dat je White Zombie ook bij je favorieten hebt staan. Erg cool voor een 15 jarige chick.

Gitaro
6 maart 2007, 08:01
Sjeezus, wat een vooruitgang :o

En nog bedankt voor de motivatie om batterijen voor m'n wah (die al maanden droogstaat) te gaan kopen

Cizzie
6 maart 2007, 15:54
Ik zag dat je White Zombie ook bij je favorieten hebt staan. Erg cool voor een 15 jarige chick.

Jahaa die zijn zekers wel goed :rockon:! Erg jammer dat ze uit elkaar zijn, nja Rob Zombie is er gelukkig nog wel.

En bedankt Gitaro! Snel je Wah weer aansluiten ja, het leukste effect wat er is :hippie: .

Mitch_mashinguard
6 maart 2007, 17:33
het leukste effect wat er is :hippie: .

ZEKUURRRSS!!!:rockon:

Strangegun
6 maart 2007, 22:19
Jezus jaloers :P echt vet gedaan hoe lang speel je al ?

Philippe
6 maart 2007, 22:56
Heel goed gedaan! Stoer om een meid Enter Sandman bijna perfectloos te zien spelen :rockon:

Cizzie
7 maart 2007, 11:48
Dankje :D
Ik speel nu zo'n 1,5 jaar, ietsjes langer misschien.

ventje
7 maart 2007, 16:57
klinkt cker leuk, maar zit je daar nou comfortabel? volgens mij is ut erg moeilijk om op die manier je wah goed te gebruiken

Cizzie
7 maart 2007, 19:33
klinkt cker leuk, maar zit je daar nou comfortabel? volgens mij is ut erg moeilijk om op die manier je wah goed te gebruiken

Uhh ja hoor, het zit comfortabel, kan de wah naar mijn gevoel prima gebruiken zo!

Wickerman
7 maart 2007, 21:34
Vetjes, zeker goed gespeeld.

Als ik het goed zie speel je op een spider (2 of 3?)
Welke preset/setting gebruik je ? 't Klinkt in ieder geval zeer Metallica...

Timotio
7 maart 2007, 23:37
heel erg vet gespeelt! Ik heb ook met veel plezier gekeken naar je clip van nothing else matters: ook heel mooi gespeelt!:)

krijg gelijk zin om het zelf te gaan leren, inspirerend! :rockon:

Reel Big Fish
8 maart 2007, 00:04
Toch sneu dat iemand als Bloodline met zn eigen composities minder reacties krijgt dan een meisje met een cover. Jammer, jammer mensen!

Iceman
8 maart 2007, 11:54
Toch sneu dat iemand als Bloodline met zn eigen composities minder reacties krijgt dan een meisje met een cover. Jammer, jammer mensen!

Op zich is het natuurlijk wel vrij uniek dat een 15 jarig meisje (redelijk goed) Metallica speelt. Gezien de progressie die ze maakt mag daar best extra aandacht aan gegeven worden.

De combinatie jong meisje/talent/metal zullen we niet snel meer tegenkomen op gitaarnet. Mijn zegen heeft ze.

Lijkt me niet dat zowel Cizzie als Bloodline dit als een wedstrijdje zien, beide zijn serieus bezig zichzelf te ontwikkelen.

Reel Big Fish
8 maart 2007, 12:34
Bloodline was een voorbeeld. Er zitten veel meer mensen op het forum die graag een beoordeling van hun werk krijgen en dan valt het gewoon op, dat het enige meisje de meeste posts krijgt... voor covers N.B!

Cizzie
8 maart 2007, 16:34
Bloodline was een voorbeeld. Er zitten veel meer mensen op het forum die graag een beoordeling van hun werk krijgen en dan valt het gewoon op, dat het enige meisje de meeste posts krijgt... voor covers N.B!

Uhm tja, daar kan ik zelf natuurlijk ook niets aan doen, ik neem dan ook aan dat je het mij niet verwijt dat ik meer reacties krijg;)!


En nog bedankt voor de reacties!

Speulert
11 maart 2007, 01:44
Bloodline was een voorbeeld. Er zitten veel meer mensen op het forum die graag een beoordeling van hun werk krijgen en dan valt het gewoon op, dat het enige meisje de meeste posts krijgt... voor covers N.B!

Zeik nie zo meisjes met gitaren (die ook nog eens goed spelen) zijn gewoon sexy,dat ze dan ook meer reacties kriijgen is te verwachten, deal with it dude.

Mischien als bloodline in een rokje rond gaat huppelen dat ,dat ook zn vruchten afwerpt.

Cizzie
11 maart 2007, 17:51
Zeik nie zo meisjes met gitaren (die ook nog eens goed spelen).


:satisfie: Dankjewel.

ExRxIxC
22 maart 2007, 19:19
Dankje :D
Ik speel nu zo'n 1,5 jaar, ietsjes langer misschien.

ik vraag me echt af wat ik dan toch fout doe! ^^

spanky_franky
22 maart 2007, 19:24
Jezus die solo.. behoorlijk netjes hoor ! !

Reel Big Fish
22 maart 2007, 19:49
Zeik nie zo meisjes met gitaren (die ook nog eens goed spelen) zijn gewoon sexy,dat ze dan ook meer reacties kriijgen is te verwachten, deal with it dude.
Ik zeik niet, het valt alleen op dat er hier veel mensen hun weener achterna huppelen en dat is wel jammer. Mag ik dat zeggen/vinden zonder dat het zeiken is? ;)

Speulert
22 maart 2007, 20:14
Ik zeik niet, het valt alleen op dat er hier veel mensen hun weener achterna huppelen en dat is wel jammer. Mag ik dat zeggen/vinden zonder dat het zeiken is? ;)

Ik distancieer mij ook van die uitspraak die ik deed,dat was niet ik die die opmerking plaatste dat was de whisky, mijn excuses

Iceman
23 maart 2007, 22:30
Bla bla bla...................

Cizzie, gewoon blijven uploaden die zooi!!

Cizzie
24 maart 2007, 00:51
Bla bla bla...................

Cizzie, gewoon blijven uploaden die zooi!!

Dat dacht ik wel!

;)

gorgasm
24 maart 2007, 11:18
voor maar 1,5j te spelen is dit wel knap!

Maar, ik hoorde je een interlude niet doen.
Als je de solo kan, kan je die interlude ook!

Dus de volgende versie wordt met alle interludes en horen we dat aan de solo gewerkt is?

Cizzie
24 maart 2007, 12:25
Dankje maar ehm... welke interlude? Volgens mij heb ik alles gespeeld.

gorgasm
24 maart 2007, 14:10
r zitten verschillende interludes in dacht ik?
maar ik kan evengoed verkeerd zijn ook.

K kon t niet zo goed zien :)

Cizzie
24 maart 2007, 15:10
Hehe, ik denk dat je het verkeerd hebt!

:)

IbanezSA
9 april 2007, 10:08
Je kan ook niet alles spelen! ze speelt gewoon geweldig voor 1,5 jaar!

Ik kon toen niet eens het "Fade To Black" intro spelen :sneaky:

Suc6 and keep 't up!

Colin (IbanezzSA)