PDA

View Full Version : Boss gt 5



Scip
5 maart 2007, 08:09
Hallo,

Ik ben opzoek naar een nieuw multi-effect apparaat en nu leek me een Boss GT 5 of 3 wel wat. Ik krijg een aanbieding van een Boss GT 5 voor 175 euro. Ga ik met de boss gt-5 er wel goed op voor uit op mijn zoom 3030? M.a.w is hij een stuk beter?

ateng
5 maart 2007, 14:09
Je gaat er wel op vooruit qua kwaliteit (metalen behuizing), qua effecten en qua mogelijkheden.

Ik moet wel zeggen dat die Zoom 3030 hele mooie overdrive in heeft zitten.

Scip
5 maart 2007, 17:56
Is de Boss GT 5 ook wel 175 euro (inclusief flightcase) wel waard?

robert-gitarist
5 maart 2007, 17:59
De Boss GT5 is een stuk beter vind ik.Met name de modulatie effecten.Ik heb de 3030 van Zoom gehad en vond het niet veel soeps.Sommige drives waren wel aardig overgens.De Boss heb ik een tijdje te leen gehad en vond ik wel een gaaf dingetje.
175 euro met case is niet echt duur maar ook niet goedkoop.Beetje standaard tweedehands prijs voor het ding.Ik zou proberen hem voor 150 te scoren.

Scip
5 maart 2007, 19:35
jah, 150 was ik ook van plan om uit te geven. Was de gt5 ook makkelijker in bediening of dat niet?

robert-gitarist
5 maart 2007, 19:41
Ehm...goeie vraag.Tijdje geleden alweer dat ik het ding hier had.Volgens mij was ie wel makkelijk ja.Ik kon er vrijwel uitkomen zonder de handleiding en ik ben echt een n00b op het gebied van programeren etc.Maar toch,het is altijd makkelijk om een handleiding erbij te hebben.Als ie er niet bijzit,kun je hem dacht ik wel downloaden van internet.

ateng
6 maart 2007, 09:15
jah, 150 was ik ook van plan om uit te geven. Was de gt5 ook makkelijker in bediening of dat niet?
Het lijkt moeilijk door al die knoppen en mogelijkheden maar dat valt allemaal wel mee.