PDA

View Full Version : Even voorstellen...



Canuck
5 maart 2007, 02:52
Hallo mede gitaristen (liefhebbers). Aangezien hier een enorme hoeveelheid informatie te vinden is, en ik nog heeel veeel te leren heb, dacht ik laat ik me eens voegen bij deze community.
Nu bijna een jaar geleden begonnen met gitaar spelen, op een acoustische gitaar die ik van een Canadese vriend heb gekregen. Nooit geen les gehad, en heb dus alles zelf aangeleerd, met het internet als bron. Ik ben dus al blij dat ik geluid uit mijn gitaar krijg :) .

Ik heb 2 weken terug ook een electrische gitaar gekocht, en daarmee ook aan de ontdekkingsreis begonnen in de wereld van electrische gitaren.
Heb me hier voorbereid op de aankoop, door te lezen over de ervaringen met gitaren onder de 250 euro. Ook gezien mijn muzikale smaak uiteindelijk gekozen voor een Squier. U leest hier dus het bericht van een inmiddels trotse Squier affinity strat (sunburst) bezitter.

Hopelijk hier nog veel informatie te vinden, en nog veel goed advies te krijgen.
See you around in cyberspace...

Harry
5 maart 2007, 13:59
welkom !!

hendrix_appendix
6 maart 2007, 19:43
Tsjah altijd goede jongens geweest he die Canadezen, zijn ze niet bezig een oorlog te sussen dan strooien ze wel met gitaren!

Canuck
7 maart 2007, 21:23
Weet niet of alle Canadezen goede jongens zijn :) maar deze in ieder geval zeker.

Gitaar spelen in Canada is heel populair, net als ijshockey by the way. En tja bij min 20 in de winter is het wel lekker om met de gitaar voor de open haard te zitten. En in de zomer natuurlijk allemaal naar buiten rond de barbeque met de gitaar. Of camping up north en dan rond het kampvuur. It's a way of life...

Mja hier thuis de gitaar in de versterker, volume op 10 is ook wel lekker. Al vinden mijn buren dat weer niet zo fijn, met mijn gepingel :gitarist: .

Maar goed als je maar lol hebt