PDA

View Full Version : Hallo iedereen, even voorstellen.



ott_car
4 maart 2007, 20:59
Ik ben Ottmar en heb best veel 'gitaarspeeluren' achter mijn kiezen.
Ben vanaf de vijfde met muziek met de paplepel ingegoten door mijn vader.
Mijn vader was een veelgevraagde jazz- en salsa trompetist en sessiemuzikant.
Ben begonnen met de blokfluit, trompet en daarna gitaar (heb ook ervaring met de basgitaar en de piano). Gitaar blijft MIJN nummer 1 'DING' :::))))).
Heb in verschillende bezettingen gespeeld vanaf duo tot bigband.
Ook verschillende stijlen gespeeld zoals salsa, merengue, latin en natuurlijk jazz met varianten als de fusion.
Momenteel speel ik in een gospelband en een jazz ensemble groep.

Mijn gear bestaat uit:
Een Ibanez AM50 Artist, een hele toffe gitaar!!!
Een handgebouwd 'Schoneveld' gitaar met alles erop en eraan, dus MASTER.
Een Roland JAZZ-CHORUS 120 gitaarversterker en als laatste een drumcomputer BOSS DR. 880.

Mijn doel op zeer korte termijn is een kleine opnamestudio bouwen in een kamer voor het opnemen van mijn eigen muziek.

Heeft iemand wat suggesties voor mij???

Ik hoop hier op gitaarnet veel ervaringen kan uitwisselen en ook veel stof kan leren van jullie.

Take care and we shall meet again.

Groetjes,
Ottmar.

fretboardtoash
4 maart 2007, 23:24
opname studio heh? hangt ervanaf maar als je buren hebt isoleer je kamer dan(pas op bij een vriend van me koste alleen het plafond al 4000 euro)

ott_car
5 maart 2007, 20:31
Voorlopig niks groots hoor. Alleen een pc, een drumcomputer en een muzieksoftware.

Had jij misschien nog wat andere ideeëen .........
Alles is welkom en bij voorbaat dank.

Groet,
Ottmar.

fretboardtoash
5 maart 2007, 21:53
niet specifiek maar als mensen eenmaal het wonder der buizenversterkers en hoe ze klinken als ze eens lekker hard mogen grommen dan worden ze vaak verwend en willen niet anders meer, met andere woorden als je er zo een hebt betekend dat problemen met de buren want dat willen ze natuurlijk ook op de demo.

ott_car
10 maart 2007, 13:23
Hah ah aha ............. het valt reuze mee.
Alleen wil ik mijn muziek en ideeën op gaan nemen.
Het is gewoon tijd :::)))))))))))))))).

Groet,
Ottmar.

lifespan
20 maart 2007, 19:40
Welkom....enne, als het om opnemen gaat, begin dan eens met de Boss Micro BR, is mini digitale opnamestudio met giga mogelijkheden en zeer goed geluid, kost € 219,00 (wellicht nu ook al voor minder verkrijgbaar) en als je de NL handleiding nodig hebt kan je die gewoon downloaden van de BOSS site!!

Succes en zo,
Pep