PDA

View Full Version : Paulo Mendoza



heavy-metal-thunder
4 maart 2007, 17:57
Een makker van me liet me het nummer Just in case van Paulo Mendoza horen. Leuk nummertje van een gitarist (denk ik) waar ik nog nooit van had gehoord. Op internet vind ik er ook niets over. Qua stijl: hendrix en Lenny Kravitz zijn nooit ver weg. Graag wat meer info over deze mens.

savecracker85
4 maart 2007, 19:31
Op internet vind ik er ook niets over.
het is 'Paulo Mendonça' .. Veel weet ik ook niet van hem..Tis een goede muzikant alleen z'n teksten gaan meestal over vrouwens/sex etc..Volgens mij is dat ook een van de redenen dat hij niet erg bekend is..

www.myspace.com/paulomendonca

meul
4 maart 2007, 19:56
http://www.bluedesert.dk/mendonca.html

Different Phases is een goede plaat. typische funk-rock ik meen dat hij een portugees. deze plaat is met zweedse muzikanten is opgenomen.
hoor nix meer van hem trouwens

heavy-metal-thunder
4 maart 2007, 20:02
het is 'Paulo Mendonça' .. Veel weet ik ook niet van hem..Tis een goede muzikant alleen z'n teksten gaan meestal over vrouwens/sex etc..Volgens mij is dat ook een van de redenen dat hij niet erg bekend is..

www.myspace.com/paulomendonca

ha, ik had een mp3'tje doorgestuurd gekregen met "Mendoza", vandaar dat ik op internet niets vind.

meul
4 maart 2007, 20:38
nee, dat schiet niet op nee.

succes ermee!

Hell's Engl
31 mei 2007, 18:33
Het is inderdaad 'Paulo Mendonça' en hij is 'n Zweed.
Hij maakt zeker vette muziek!! Heb different Phases en had de cd die daarna kwam.
Different Phases is 'n hele goede plaat, welke ik helemaal grijs heb gedraaid!!
Maar check "She says" van de plaat daarna (9 P.M. heet ie geloof ik...), dat is de drop D-riff-allertijden.....

Joost