maylingjv
4 maart 2007, 16:31
hallo,ik ben sterk aan het denken om mijn shiva top de deur uit te doen en te gaan voor een eenkanaalstop als de puretone en zo een kleinere en gemakkelijkere set-up te bekomen.Aangezien ik de komende weken weinig tijd ga hebben om te kunnen gaan testen kan ik jullie mening goed gebruiken+ ik weet hier in Belgie geen winkel zijn die ze in stock heeft.Mijn bedoeling is gewoon de puretone clean te houden en de overdrives uit pedalen te halen.
Mijn vragen zijn dan ook:
-die puretone kan clean luid genoeg naart het schijnt maar gaat die dummy load geen tonesuck geven waardoor je in de band er niet zo goed in doorkomt (bv zoals de koch multitone)
-welke cabinet is er de ideale combinatie voor,ik denk aan 2 bogner cubes is handig in gebruik en wil niet teveel meer sleuren, greenback of V30 ? wie heeft al kunnen experimenteren?
-pro,contra's van de puretone en last but not least wie weet er nog andere eenkanaalstops die clean luid en wondermooi klinken ?
dankuwel op voorhand.
Mijn vragen zijn dan ook:
-die puretone kan clean luid genoeg naart het schijnt maar gaat die dummy load geen tonesuck geven waardoor je in de band er niet zo goed in doorkomt (bv zoals de koch multitone)
-welke cabinet is er de ideale combinatie voor,ik denk aan 2 bogner cubes is handig in gebruik en wil niet teveel meer sleuren, greenback of V30 ? wie heeft al kunnen experimenteren?
-pro,contra's van de puretone en last but not least wie weet er nog andere eenkanaalstops die clean luid en wondermooi klinken ?
dankuwel op voorhand.