PDA

View Full Version : Ik ben jarig en ik kreeg...



a darker shade of grey
4 maart 2007, 15:19
Vandaag heb ik de respectabele leeftijd van 18 jaren mogen bereiken en ik heb van mijn ouders een EMG 60 element gekregen ^^.

Ben er heel blij mee, had er ook om gevraagd. Kheb nu in mijn gitaar een 81/85 setje hangen. Ik twijfel alleen nog steeds of ik heb bij de brug of bij de neck laat inbouwen. Ik haal in ieder geval wel de 81 eruit.

Wat kregen jullie voor je verjaardag? ^^

Jyuuga
4 maart 2007, 15:24
Een akoestische Gomez gitaar....Mn eerste ^^.

Lennert
4 maart 2007, 15:34
Wat kregen jullie voor je verjaardag? ^^

Een wollen das.. :(

patricia
4 maart 2007, 15:36
van harte gefeliciteerd!!

a darker shade of grey
4 maart 2007, 15:38
van harte gefeliciteerd!!

dank je :)

FruscianteFan
4 maart 2007, 15:41
Gefeliciteerd :)

En ik kreeg voor mijn 18e verjaardag een mp3 speler, 6gb :)

Wouter!
4 maart 2007, 15:43
Ik was afgelopen vrijdag jarig en ik kreeg:

Straplocks, abonnement op gitarist en geld

marter544
4 maart 2007, 15:47
Gefeliciteerd! Ik kreeg een brommercertificaat en een jaar verzekering voor de brommer.

dano
4 maart 2007, 16:16
http://dano.nl.nu/sshots/smilies/pics.gif zo altijd deze smilie al eens willen gebruiken

Spitfire
4 maart 2007, 16:17
Ik kreeg mijn Blade op mijn verjaardag, met bijbetaling van mijn kant, dat wel :)

The_Darkness
4 maart 2007, 17:12
Ik heb een redelijk groot deel gekregen van mijn ibanez js 1200

jorrit
4 maart 2007, 17:19
18? geen idee meer...

maar je laat je emg toch niet er in zetten? Je hoeft alleen t element dr uit te schroeven, stekkertje dr uit te trekken, stekkertje weer in hetnieuwe element te stoppen en weer dr in schroeven...

k zou trouwens voor brug: 85 en nek 60 gaan..

Rormo
4 maart 2007, 17:57
Heb in der tijd voor mijn eindexamen op het VWO m'n Fender American strat gehad van m'n ouders. Was in de eerste al beloofd dat als ik het VWO in 6 jaar zou halen ik naar de Grand prix op Monza mocht. Maar besloot later dat een gitaar veel leuker was, dus voor hetzelfde geld een mooie Fender gekocht.

fretboardtoash
4 maart 2007, 21:20
Vandaag heb ik de respectabele leeftijd van 18 jaren mogen bereiken en ik heb van mijn ouders een EMG 60 element gekregen ^^.

Ben er heel blij mee, had er ook om gevraagd. Kheb nu in mijn gitaar een 81/85 setje hangen. Ik twijfel alleen nog steeds of ik heb bij de brug of bij de neck laat inbouwen. Ik haal in ieder geval wel de 81 eruit.

Wat kregen jullie voor je verjaardag? ^^

goeie keus om de 81 eruit te halen was ik ook van plan maar die gitaar gaat nu toch de deur uit, ik ben op de 14e officieel 20 jaar oud... oud...
man... ik voel me echt heel oud... help mij!!!

maar goed, ik krijg waarschijnlijk plectrums van hout, of hoorn, of been of steen. geweldig spul is dat, klinkt bijna net zo mooi als met je vingers spelen. ze zijn alleen we stervensduur(euro of 15) dus kan ze beter niet kwijtraken:p

Duff
4 maart 2007, 23:08
Ik kreeg 2 jaar geleden een behringer set. Toen wist ik nog niets van gitaren.

DarknessAwaits
5 maart 2007, 00:23
Vandaag heb ik de respectabele leeftijd van 18 jaren mogen bereiken en ik heb van mijn ouders een EMG 60 element gekregen ^^.

Ben er heel blij mee, had er ook om gevraagd. Kheb nu in mijn gitaar een 81/85 setje hangen. Ik twijfel alleen nog steeds of ik heb bij de brug of bij de neck laat inbouwen. Ik haal in ieder geval wel de 81 eruit.

Wat kregen jullie voor je verjaardag? ^^

Lees ik dit nu echt goed? Je bent 18 jaar en je wilt die EMG laten inbouwen?

Jongen, no disrespect je weet toch, maar dit
http://www.axemusic.com/Pictures/emg_cblqc.jpg
kun je toch zeker zelf wel met dit
http://www.emgpickups.com/productimages/81bk.jpg
combineren?