PDA

View Full Version : Opknap Strat



Wouter^^
4 maart 2007, 14:47
Ik speel nu al een tijdje op een Les Paul en een western gitaar. Nu leek het me leuk om een 2e hands stratocaster te kopen en deze op te knappen enzo.Om een gitaar te hebben met een heel ander geluid, maar ook gewoon omdat het me leuk lijkt eens echt aan een gitaar te sleutelen.
ik kijk nu al een tijdje elke dag op marktplaats en ebay, maar ik vind hier alleen 'blokker' gitaren waar niets aan gedaan hoeft te worden of te dure gitaren. denken jullie dat het loont om een 'Blokker' gitaar te kopen en deze bruikbaar te maken? of zoek ik op de verkeerde sites?


MVG Wouter^^

(Als iemand hier nog een leuke strat heeft liggen voor niet te veel hoor ik het natuurlijk ook graag;))

Butger
4 maart 2007, 15:21
Koop gewoon een 2de hands oude squier o.i.d. op marktplaats. Zou niet op ebay zoeken daar verkopen ze vaak of nieuw, of duurdere 2e hands.

Een nieuwe 'blokker' gitaar zou ik niet doen die zijn waarschijnlijk gewoon 100% kut dus kun je er wel van alles aan gaan opknappen maar in essentie blijft ie kut.

wietse
4 maart 2007, 15:30
weet niet waar je woont maar ik heb nog een heel mooi marathon stratje (crafter) in de aanbieding, kijk maar eens in het topic familieuitbreiding, een betere blokker gitaar imo :D.

up-guitarman
4 maart 2007, 15:38
Ik heb net ook een Squier opgeknapt met betere electronica etc. en het loont echt wel de moeite !!!

Wouter^^
4 maart 2007, 17:49
@ Wietse: ik woon in Veenendaal(Tussen Arnhem en Utrecht) en aangezien ik geen auto/OV heb wordt het lastig naar grou te komen...

Jammer dat t met een 'blokker' gitaar niet gaat lukken(had het wel verwacht maarja :sssh: ) ik ga is kijken naar squier op MP. bedankt voor alle reactie tot nu:) meer tips blijven welkom though

up-guitarman
4 maart 2007, 18:01
Squiers en Richwoods zijn een goeie basis over het algemeen !!
Stagg, blokker, keiper, enz. blijf je beter af...

Veel succes ermee !!!

wietse
4 maart 2007, 18:14
@ Wietse: ik woon in Veenendaal(Tussen Arnhem en Utrecht) en aangezien ik geen auto/OV heb wordt het lastig naar grou te komen...

Jammer dat t met een 'blokker' gitaar niet gaat lukken(had het wel verwacht maarja :sssh: ) ik ga is kijken naar squier op MP. bedankt voor alle reactie tot nu:) meer tips blijven welkom though
kom volgende week zaterdag wel dichtbij, in barneveld, daar is in de markthallen een meeting van diverse ford clubs (onderdelen dag) ben daar sochtends wil hem best voor je meenemen zodat je hem daar vrijblijvend kan bekijken.
vintage veendaal wordt dit jaar niks voor mij, was nog gemakkelijker geweest, daar is ook wel wat nieuw spul te koop, of erg leuk 2ehands, mischien iets voor jou om effe te kijken eind maart?

Wouter^^
4 maart 2007, 19:15
kom volgende week zaterdag wel dichtbij, in barneveld, daar is in de markthallen een meeting van diverse ford clubs (onderdelen dag) ben daar sochtends wil hem best voor je meenemen zodat je hem daar vrijblijvend kan bekijken.
vintage veendaal wordt dit jaar niks voor mij, was nog gemakkelijker geweest, daar is ook wel wat nieuw spul te koop, of erg leuk 2ehands, mischien iets voor jou om effe te kijken eind maart?
Een aardig aanbod, helaas kan ik zaterdag niet. Ook wil ik de gitaar rustig en versterkt kunnen proberen, op een beurs kan dit over het algemeen niet.