PDA

View Full Version : Gitarist (22) zoekt hardrock/metalband omg Eindhoven



AOY
4 maart 2007, 10:43
Hallo,

Ik ben dus op zoek naar een band of mensen die een band willen beginnen die houden van stevige muziek. (MetallicA, Slayer, Testament, Megadeth, System of a Down, Trivium, Iron Maiden). Ik speel ongeveer 5 jaar gitaar en wat niveau betreft schat ik mezelf in als bovengemiddeld. Ik ben voornamelijk een rythem gitarist. Ik ben ook best bekwaam in een schrijven van nummers.

Ik heb 3 jaar als bassist in een inmiddels opgeheven metalband gespeeld en daarmee een tiental optredens gehad dus band/podiumervaring heb ik ook.

M'n Equipment mag er ook wel zijn vind ik. Op het moment beschik ik over:

- ESP/LTD MH-301 (emg81/60)
- ESP/LTD MH-307 (emg707/707)
- Marshall JCM-900
- Kustom 4x12 cab
- ENGL e520 tube pre-amp
- ENGL e530 tube pre-amp
- Audio Technica Wireless systeem
- Korg racktuner
- Phonic powerconditioner
- Boss GX-700 effectprocessor
- rackcompressor
- Nobels MIDI switcher
- RFX MIDI looper
- Morley bad horsie 2 wah
- Behringer MIDI footcontroler
- en nog een hoop kleinigheidjes

JimiDylan
4 maart 2007, 23:29
Nou zeg, ziet er goed uit, je 'cv'. Wat wil je precies gaan doen met de band? Wereldberoemd worden? Jammen? Nationaal? Af en toe giggen?

AOY
5 maart 2007, 07:46
Voornamelijk gaat het mij erom gewoon een leuke tijd te hebben. Lekker een beetje jammen, een optredentje hier en daar misschien een demo opnemen etc.

JimiDylan
5 maart 2007, 12:51
Nou, ik weet niet wat je leeftijdsgrens is, maar ik (17) meld mij aan voor zanger, en eventueel gitarist mocht dat nodig zijn (ik heb niet echt een geweldige amp, dus ik heb geen zin in dat gesleur :P).

Suzan Leenen
25 maart 2007, 21:56
Hallo,

Wij zijn een (hard)rockband en zijn nog op zoek naar een slaggitarist.
Nou zag ik hier dus jou advertentie staan en die sprak mij enorm aan.
We repeteren in Elsendorp en zijn rond de 20 jaar.
We hebben tot nu toe alleen nog covers gespeeld, maar zijn al bezig met eigen nummers. Omdat onze vorige gitarist zich toch niet helemaal in de muziekstijl kon vinden, is hij gegaan.

Mijn vraag nu aan jou dus.. heb je interesse?
Mail me: suzanleenen@hotmail.com

Groetjes, Suzan.