PDA

View Full Version : ff snel voorstellen



SesionDave
3 maart 2007, 18:32
Hallo allemaal, ik ben Dave en ben sinds 5 minuten lid.
Ik speel bijna 24 jaar gitaar (wat vliegt de tijd).
Speel in verschillende bands waaronder de band Alize.
Ik houd eigenlijk van alle genres muziek.
blahdiebladieblah ! :soul:

Flint Stone
4 maart 2007, 14:28
Hallo allemaal, ik ben Dave en ben sinds 5 minuten lid.
Ik speel bijna 24 jaar gitaar (wat vliegt de tijd).
Speel in verschillende bands waaronder de band Alize.
Ik houd eigenlijk van alle genres muziek.
blahdiebladieblah ! :soul:


Hey Dave. Ik ben ook betrekkelijk nieuw hier, maar ik neem maar de vrijheid om je even welkom te heten. Ik heb even op de site van jullie band gekeken en dat is echt gaaf hoor: Leuke animatie, maar ook de muziek is what I like. Echt de moeite waard om hier even een link op het forum te zetten. Ik ga nog eens kijken of jullie ook een CD te koop hebben

ott_car
4 maart 2007, 16:23
Ik ben Ottmar en speel al jaren gitaar.
Heb door de jaren heen verschillende instrumenten bespeeld.
Vanaf mijn vijfde blokfluit daarna trompet (mijn vader was vroeger een veel gevraagde jazz- en salsa trompetist en daarnaast ook een sessiemuzikant).
Pas op mijn 16de begonnen met gitaar (ik ben van 1960) kun je nagaan.... :::))))).
Heb ook in verschillende bezettingen gespeeld vanaf duo tot bigband.
Ook verschillende muziekstijlen gespeeld zoals salsa, merengue, latin en natuurlijk ook jazz en varianten zoals fusion.
Momenteel speel ik in een gospelband en een jazz-ensemble groep.

Ik hoop dat ik toch nog veel kan leren van jullie zoals gitaartypes, gitaarsetup, etc.

Groetjes,
Ottmar.

hendrix_appendix
4 maart 2007, 20:21
Ik ben Ottmar en speel al jaren gitaar.
Heb door de jaren heen verschillende instrumenten bespeeld.
Vanaf mijn vijfde blokfluit daarna trompet (mijn vader was vroeger een veel gevraagde jazz- en salsa trompetist en daarnaast ook een sessiemuzikant).
Pas op mijn 16de begonnen met gitaar (ik ben van 1960) kun je nagaan.... :::))))).
Heb ook in verschillende bezettingen gespeeld vanaf duo tot bigband.
Ook verschillende muziekstijlen gespeeld zoals salsa, merengue, latin en natuurlijk ook jazz en varianten zoals fusion.
Momenteel speel ik in een gospelband en een jazz-ensemble groep.

Ik hoop dat ik toch nog veel kan leren van jullie zoals gitaartypes, gitaarsetup, etc.

Groetjes,
Ottmar.

Ottmar, uit Turkije? Salaam! Je mag gewoon je eigen voorsteltopic aanmaken hierzo, in dit subforum klik je dan gewoon op "nieuw onderwerp".

patricia
4 maart 2007, 21:00
welcome aboard dave!!