PDA

View Full Version : Apanhei-te Cavaquinho..



delphiro
3 maart 2007, 16:32
Een leuk duet voor 2 klassieke gitaren. Rob op links en Rob op rechts en zweten maar ;-)

Groeten,
Rob

http://www.bernabe.nl/mp3/apanhei-te.mp3

Negative K3 fan
3 maart 2007, 18:03
de recording is jammer genoeg een beetje aan de rommelige kant... maar verder leuk gedaan, het nummer spreekt mij alleen helemaal niet aan.

Noid
3 maart 2007, 18:49
Een leuk deuntje, en leuk gedaan. Mooi om dit soort dingen te horen.

M.b.t. opbouwende kritiek: het tempo lijkt net iets te hoog/je lijkt sneller te willen spelen dan je kunt, waardoor de snelle stukken rommelig worden/noten afraffelen wordt.
M.b.t. de opname: het lijkt ook net alsof links en rechts niet helemaal synchroon lopen, komt dat misschien door de latency van je geluidskaart?

VHsologitarist
4 maart 2007, 13:43
Hey!!

Super gedaan, mooie compositie!! (van wie?)
Ik merk geen vertraging in het stuk hoor.. wel merk ik inderdaad dat je het tempo af en toe net niet kan bijbenen, dan hoor je noten die niet zuiver aangeslagen worden en dan hik je tegen het tempo aan (misschien was het iets mooier wanneer je het langzamer opneemt), maar een kniesoord die daar over breekt.
Betreft de opname vind ik wel dat hij niet echt lekker sprankelend uit de verf komt, ik heb betere opnamens van je gehoord.

Maar echt een mooi stuk!!!
Ben echt benieuwd van wie dit stuk is, van jezelf????

Groetekes
Ferry

delphiro
4 maart 2007, 21:48
en weer bedankt allemaal :-)

Inderdaad zit dit op (of over) de grens van mijn kunnen alhoewel wat meer oefening natuurlijk meer mogelijk maakt maar dat zit er met mijn tijdsbesteding helaas niet in..

@Ferry, dit is van Ernesto Nazareth .. je kunt hem op youtube vinden volgens mij. Origineel is dit nummer voor een soort kleine gitaar (requinto heet dat geloof ik).

@Noid, het zou niet aan de latency moeten liggen want die was altijd ruim minder dan 10ms.. ik weet niet wat het is!

En die opname... mmm, ik baal nogal want mijn over het algemeen lieve meiden trokken de mic standaard om en de studio projects B1 heeft er duidelijk wat aan over gehouden want hij pikt lang niet zoveel geluid op als vroeger.. om nou weer een nieuwe te kopen.. zal even moeten sparen!

meul
4 maart 2007, 22:50
het is een beetje haastig gespeeld maar er word wel gewoon ff muziek gemaakt. leuk om weer ff wat anders te horen.