PDA

View Full Version : Hassent in MusicMaker



hassent
3 maart 2007, 16:14
Ik wist 't al even, maar had het nog even stil gehouden. Eerst dacht ik dat ik in de zeik werd genomen, maar het bleek toch echt waar. Begin februari werd ik benaderd door het blad MusicMaker of ik het leuk vond dat ze een stukje schreven over de bouw van m'n PRS. Ik heb ze wat foto's gestuurd en een telefonisch interview gegeven. En DIT (http://home.tiscali.nl/hassent/Fotos%20gitaar/musicmaker.pdf) is het resultaat in het Maart nummer. Je moet 'm alleen even 180gr draaien in Adobe reader.

Zoals je ziet ben ik jullie niet vergeten te noemen!

almarvk
3 maart 2007, 16:32
Mooi werk, daar mag je wel trots op zijn!

madman
3 maart 2007, 16:33
mooooi!!
mooi artikel hassent!!! heel gaaf!

Luke-wannabe
3 maart 2007, 16:35
Hee gaaf man! Leuk artikel :)

Meneer I.
3 maart 2007, 19:14
Mooi man, voor altijd vereeuwigd!

Rinze
3 maart 2007, 19:20
Stoer man!

Gitaarbouwer
3 maart 2007, 21:34
Gaaf man!
Musicmaker steekt veel energie in het promoten van de zelfbouw van gitaren. Nu het artikel van Hassent, vorig jaar november het artikel over de DGBM.
En zo krijgen we steeds meer erkenning voor deze vreselijk leuke hobby. Prachtig toch?!:cheerup:

Marko

Mattia
4 maart 2007, 00:39
Leuk man! Heeft iemand trouwens een scan van het DGBM nummer? Ben op zoek geweest, maar het blad was toen al overal uitverkocht....

hassent
4 maart 2007, 08:36
He mannen, bedankt voor de leuke reacties. Eerlijk gezegd zijn er anderen op het forum die veel meer dan ik een publicatie zouden verdienen, maar goed, als het je gevraagd wordt zeg je geen nee natuurlijk!

@Mattia: je kan toch gewoon een nummer nabestellen bij MM?

Mattia
4 maart 2007, 09:30
Welk nummer is het precies, weet iemand dat? Dan bestel ik 'm wel na....

Gitaarbouwer
4 maart 2007, 13:01
Leuk man! Heeft iemand trouwens een scan van het DGBM nummer? Ben op zoek geweest, maar het blad was toen al overal uitverkocht....

Tuurlijk, hij staat op http://www.dgbm.nl en klik op DGBM2006.

Marko

oknarb180
4 maart 2007, 21:02
Hey hassent,

Wat en onwijs leuk stukje is het, met mooie foto's.
Ik heb het met plezier gelezen.
Tof hoor!

vr.gr.

Branko