PDA

View Full Version : Mijn half stack is te koop.



Wouter J
3 januari 2003, 01:09
http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=gitvers&md=details&id=5592

Wie wil er de rock star uithangen voor weinig?

skanky
3 januari 2003, 01:34
Is dat nodig om hier te posten???

Wouter J
3 januari 2003, 01:40
Waarom niet?

Lordhar
3 januari 2003, 09:00
Omdat dit forum daar niet voor is.

LordHar.

FragDaddy
3 januari 2003, 11:02
halfstack?

kwartstack zul je bedoelen!

Ic3gl0vE
3 januari 2003, 12:18
Beste Wouter J,
Mensen die geïnteresseert zijn in een kwartstack kijken uit zichzelf al wel op gitaarmarkt.nl

danku :smile:

Dude
3 januari 2003, 12:51
dude, is die speaker kast ook los te koop ? zo ja heb ik ZEKER intersesse,

----censored----

Anders Destium
3 januari 2003, 12:53
Toch jammer dat veel mensen niet beseffen dat een forum een plaats is om meningen te delen, en geen andere dingen :wink:

Als je hier plaatst weet je alleen wél dat er naar wordt gekeken...

qwerty
3 januari 2003, 21:42
Dit is duss inderdaad een FORUM.
Om dingen te verkopen zijn er sites zoals MARKTPLAATS.NL of GITAARMARKT.NL

:B :B :B :B

gerrekat
3 januari 2003, 22:06
Ach man, als je wat te koop hebt kan iedereen er hun voordeel mee doen, wat maakt het uit waar je dat plaatst, ik heb wel een swat verkocht via dit forum, dus het werkt wel!

Zo lang het gewoon prive verkoop blijft en gitaar gerelateerde artikelen zie ik het robleem niet zo, mits het binnen de perken blijft natuurlijk!

sickpunk
3 januari 2003, 22:18
I wish I had the fucking money... had ik hem van je over genomen nml. maarja.... heb ik nie(meer).. al die concerten, cd's, lp's, kerst, verjaardagen... tja...

FragDaddy
3 januari 2003, 23:02
Ach man, als je wat te koop hebt kan iedereen er hun voordeel mee doen, wat maakt het uit waar je dat plaatst, ik heb wel een swat verkocht via dit forum, dus het werkt wel!


dus we moeten alles maar op 1 hoop gooien, en dan laten we iedereen gewoon zoeken naar informatie die voor hun interessant is?
dat gaat natuurlijk niet werken.

de mensen op dit forum die intresse hebben in het aanschaffen van spul kijken echt wel op http://www.gitaarmarkt.nl hoor, de mensen die gewoon willen discusseren over versterkers komen in dit gedeelte van het forum.

dus je bereikt er niets extra's mee door je zooi op deze plaats aan te bieden, alleen maar extra irritatie.

gerrekat
3 januari 2003, 23:14
Ben iki niet helemaal met je eens, ik irriteer me helemaal niet aan deze thread!

maakt mij het uit of ie een versterker te koop heeft, hoop voor hem dat ie hem verkoopt!

Ben wel met je eens dat het hier natuurlijk niet helemaal vol moet komen te staan met verkooptopics.

Maar ach, het kan je item bij meer mensen in de kijker spelen, echt waar!

Anders Destium
3 januari 2003, 23:23
Het staat wel bij gitaren en NIET BIJ VERSTERKERS, zelfs een leek moet dat verschil kunnen zien :smile:

ginne
3 januari 2003, 23:52
en ik vind dat dit forum er uitsluitend is voor informatie-uitwisseling, en commercieel geouwehoer beschouw ik als vervuiling. Webmaster, slotje graag.

washburn force 2
10 januari 2003, 23:30
is ut nog te koop.. ben geinstresseerd

duurt wel tijdje voor dat ik 't geld heb

mail me : darkness_of_the_dawn@hotmail.com


see ya

Wouter J
10 januari 2003, 23:39
Het spijt me vreselijk maar iemand is je een paar dagen voorgeweest.

qwerty
12 januari 2003, 14:50
mooi, dan is deze thread dus niet meer nodig.

Hoop dat iedereen in het vervolg zijn koop- en verkoopshit op de juiste plek zet.
NIET OP DIT FORUM DUS!