PDA

View Full Version : God only knows



Azrael
2 maart 2007, 21:40
Hey luitjes. 'k Heb weer eens wat in elkaar gelflansed vandaag. Het is niet gemixed , er is niks met een equalizer gedaan noch heb ik naar de volumes en panning gekeken. Het is puur een simpele a cappella als mic testje. Redelijk gelukt moet ik zeggen en qua kwaliteit kan ik ermee uit de voeten even al moet ik zeggen dat mijn mic toch echt flink anders klinkt als hij niet door A/D converters van mijn geluidskaart gaat. Maarja , kan niet alles hebben en een nieuwe geluidskaart komt er niet snel aan helaas. Het orgineel had ik hier ook niet maar jullie horen snel genoeg dat ik daar toch weinig op gelet zou hebben. Zie het als een fratsel niet als een echte cover.

Enjoy! ;)

Uwer Azrael.

http://download.yousendit.com/F7B06F3C579A5D0B

Ik beloof binnenkort eigen nummers te uploaden met eigen werk plus allerlei instrumenten.

WICKED
2 maart 2007, 22:05
waaaaaaaaaaaar is de gitaar? wel mooi gezongen opzich alleen kan er niet echt een structuur in vinden zo zonder begeleiding:P

Azrael
2 maart 2007, 22:14
Het is zonder gitaar. 't Is immers een microfoontest vooral. Dus met mooi gezongen neem ik genoegen want dat is het punt. Ik ben het wel eens dat het soms wat rommelig is maarja , dat krijg je aangezien het puur een improvisatie is. Ikzelf vind dat juist erg geinig want dan krijg je een stuk waar heel veel door elkaar gebeurd maar alles wel op hetzelfde moment eindigt. In tegenstelling tot wat je zou denken is het namelijk met een clicktrack opgenomen. Maar die gebruik ik in dit geval als grove indicatie.
Wie weet doe ik wel eens een keer echt wat met dit nummer maar dat zou me flink tijd gaan kosten.
Troost je.....een echt nummer met gitaar is on the way. Sterker nog......eigenlijk is dat gewoon al prakties af.