PDA

View Full Version : G-system, do or don't



Davey
2 maart 2007, 20:18
Beste lezers,

Ik sta in dubio, ik heb een Marshall JCM 2000, ik heb een BossGt6 en een TonelabSe en beiden kunnen mij niet bekoren. Geluid is te dun, te blikkerig, kan wellicht ook komen door mijn gebrek aan ervaring met dit soort systemen, echter, Ik sta op het punt om een G-system te kopen, wat is jullie advies. Ik weet het niet meer. Ik zou haast denken als Vai het gebruikt moet het goed zijn toch? Wie helpt me.

Gr.

Davey

MarkS
2 maart 2007, 21:00
Gezien het feit dat je deze post in het pedalen-topic hebt gepost, denk ik dat je diep in je hart het antwoord zelf al weet ;)

Davey
3 maart 2007, 13:10
Bedoel je daarmee dat ik het beste gewoon losse pedalen kan kopen, of dat de G-system de oplossing is?

harrie-beton
3 maart 2007, 13:51
Dun gitaar met deze apparatuur: heb je wel een goede gitaar?

Garbage in = garbage out namelijk ook al prik je direct in Petrucci zijn stack..

e!
3 maart 2007, 13:55
Idd. Heb zeer goeie geluiden gehoord over met name de Tonelab. Ik zou zeker eens een andere gitaar proberen. Kan natuurlijk ook aan de combinatie met je amp liggen. Uiteindelijk test je het het best door je eigen amp naar de winkel mee te nemen en daarmee te testen.

Davey
3 maart 2007, 18:15
ik gebruik een PRS SE Custom en een Epiphone LP, Ik denk niet dat het daar aan ligt

e!
3 maart 2007, 20:10
Aan de kwaliteit zal 't waarschijnlijk niet liggen, maar mogelijk wel aan de combinatie van apparatuur. Het kan natuurlijk ook aan de instellingen liggen. Voor 't overigte kan ik aleen maar zeggen: test nieuwe hardware altijd met je eigen hardware. Tis niet altijd makkelijk, maar wel het goedkoopst. Als je alles wat je koopt weer moet doorverkopen, omdat het je toch niet zo bevalt, verlies je een hoop geld.