PDA

View Full Version : Bedrading Rack



FrankC
2 maart 2007, 18:47
Ik wil de bedrading van mijn rack uitbesteden om zodoende het optimale uit mijn spullen te halen. Ik heb zelf al lopen pielen maar er zijn er mensen die dat veel beter kunnen dan ik. Kennen jullie mensen die hier goed in zijn? Kortom ik ben op zoek naar vaklui waar ik met mijn spullen naartoe kan gaan.

boss
2 maart 2007, 18:56
Kan ik kort in zijn: http://www.paullenders.com/
Maar dat is misschien een beetje ver vanuit "Kathmandu" ;)

AART
2 maart 2007, 19:02
Zijn er nog anderen die dat doen eigenlijk?

Lenders heeft nogal lange wachttijden, is duur en heeft vaak weinig interesse in kleine klussen tegenwoordig hoor ik vaak...

Wil ie klanten kwijt omdat ie het te druk heeft, net als Van Weelden ofzo?

Of is dat slechts gezeik.
Heb zelf namelijk goede ervaringen met Van Weelden.

FrankC
2 maart 2007, 22:22
Waar zit Paul Lenders?

forceps
2 maart 2007, 22:40
Bij Weert in de buurt (Nederweert meen ik?)

Kijk anders eens op http://www.paullenders.com/

FrankC
2 maart 2007, 22:53
Zijn er nog anderen die dat doen eigenlijk?

Lenders heeft nogal lange wachttijden, is duur en heeft vaak weinig interesse in kleine klussen tegenwoordig hoor ik vaak...

Wil ie klanten kwijt omdat ie het te druk heeft, net als Van Weelden ofzo?

Of is dat slechts gezeik.
Heb zelf namelijk goede ervaringen met Van Weelden.

Bovenstaande klinkt niet goed. Duur en geen tijd?
Er moet toch meer aanbod zijn?

LordRiffenstein
3 maart 2007, 00:47
Zijn er nog anderen die dat doen eigenlijk?

Lenders heeft nogal lange wachttijden, is duur en heeft vaak weinig interesse in kleine klussen tegenwoordig hoor ik vaak...

Wil ie klanten kwijt omdat ie het te druk heeft, net als Van Weelden ofzo?

Of is dat slechts gezeik.
Heb zelf namelijk goede ervaringen met Van Weelden.

Paul heeft het druk en het is een eenmanszaak en hij heeft HEEL veel vraag en niet alleen uit Nederland. Hij is niet duur, je krijgt echt wel waar voor je geld maar ja, de typische gitarist wil een mega-setup voor 100euro.

AART
3 maart 2007, 09:25
Paul heeft het druk en het is een eenmanszaak en hij heeft HEEL veel vraag en niet alleen uit Nederland. Hij is niet duur, je krijgt echt wel waar voor je geld maar ja, de typische gitarist wil een mega-setup voor 100euro.

Ok, dank je voor de uileg. Ik hoor zoveel verhalen over hem, ook op amerikaanse boards.

Jimi Hendrix
3 maart 2007, 09:50
Ik heb 't bij Ernst Fliek (Schagen) laten doen, duurde ook lang, maar dat komt ook omdat er wat customapparatuur gebouwd moest worden. Sowieso een hele goeie gast die Ernst, maar niet supersnel.
Heb nu weer wat ander customspul in bestelling, ben benieuwd hoe lang t gaat duren, als 't klaar is hoort u het wel.

FrankC
3 maart 2007, 10:32
Waar kan ik Ernst bereiken?

Jimi Hendrix
3 maart 2007, 12:08
Waar kan ik Ernst bereiken?

www.ernstamps.com