PDA

View Full Version : Tippie... goedkope multitone op gitaarmarkt !



Dude
2 maart 2007, 17:12
klikkie !! (http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=gitvers&md=details&id=75236)

tis niet veel geld.. niet van mij of een kennis maar een tip, je zal er maar naar op zoek zijn...

Nobrain
2 maart 2007, 17:15
nice!!!
alleen heb ik niet zoveel geld :(

skabouter
2 maart 2007, 17:45
ja vette prijs! verbaast me dat ie er nog staat, hij staat al een week of meer online dacht ik..

Dude
2 maart 2007, 17:47
Tis wel een van de eerste multitone's maar dat moet niks uitmaken ! qua opties heeft die wat minder dan de nieuwste multitone 2 maar aan de andere kant heeft die nog wel echte celestions en niet de "jensens" (ja toch?) die koch momenteen gebruikt !


Tis echt geen geld ! tis dat ik dr al een heb anders...

patricia
2 maart 2007, 18:03
ja vette prijs! verbaast me dat ie er nog staat, hij staat al een week of meer online dacht ik..

idd ska,beetje vreemd is het wel.
gelukkig ben ik blij met mijn mesa,anders.............

skabouter
2 maart 2007, 18:03
ik ben ook al voorzien, en 2x12 combo`s doe ik niet (meer) aan........maar die prijs :o wonderlijk....je zou het haast TE goedkoop vinden

patricia
2 maart 2007, 18:07
jatwerk?:sneaky:

skabouter
2 maart 2007, 18:08
defecten?:o

Anders Destium
2 maart 2007, 18:51
gelukkig ben ik blij met mijn mesa,anders.............

gelukkig ben ik blij met mijn koch, patricia....

AART
2 maart 2007, 19:00
:D



0987654321

robzilla
2 maart 2007, 19:02
Jammer dat het geen head is! Deze combo is echt te groot om makkelijk mee te kunnen nemen..

Verder mooi prijsje!

skabouter
2 maart 2007, 19:18
idd, multitone head zou ik voor 650 wel open voor staan (is zelfs relatief duurder nog dan die combo voor 650), maar zo`n 2x12combo.......neen

robzilla
2 maart 2007, 19:28
idd, multitone head zou ik voor 650 wel open voor staan (is zelfs relatief duurder nog dan die combo voor 650), maar zo`n 2x12combo.......neen

Precies..

Ik ben mn Marshall combootje best wel zat, klinkt niet goed en heeft ook nog nooit echt super geklonken. Na onderhoud ook niet, helaas..

Als ik misschien over een tijdje naar een nieuwe amp ga kijken dan wil ik toch wel voor een head + cab gaan. Is makkelijker met vervoer en ook nog eens makkelijker uit te breiden in de toekomst.

skabouter
2 maart 2007, 19:30
dat is het voordeel ja! koop minstens 1 2x12 ofzo, en een okeeje top. uitbreiden is lekker simpel dan ja, gewoon nog een top erbij (of nog 1 en nog 1 :o ). en tops zijn (relatief) goedkoper dan combo`s.

LCH
2 maart 2007, 19:31
dat is het voordeel ja! koop minstens 1 2x12 ofzo, en een okeeje top. uitbreiden is lekker simpel dan ja, gewoon nog een top erbij (of nog 1 en nog 1 :o ). en tops zijn (relatief) goedkoper dan combo`s.
Behalve als je er nog een topje bijkoopt (of nog 1 en nog 1 en nog 1 :o) :D

almarvk
2 maart 2007, 19:35
Ik zag 'm ook, als het een top was had ik nog wel interesse gehad.

robzilla
2 maart 2007, 19:44
dat is het voordeel ja! koop minstens 1 2x12 ofzo, en een okeeje top. uitbreiden is lekker simpel dan ja, gewoon nog een top erbij (of nog 1 en nog 1 :o ). en tops zijn (relatief) goedkoper dan combo`s.

Ja inderdaad..

Ik heb nu een 1x12 Marshall maar die hang je dan weer niet zo snel aan een cabinet op het podium vind ik. Een topje met een 2x12 cab is ideaal, een 2x12 combo is gelijk weer zo lomp en zwaar

Tho
2 maart 2007, 19:54
zo'n ding kost nieuw toch maar ongeveer 300 euro meer?

Dude
2 maart 2007, 20:06
haha was dat maar zo !!





maar als iedereen zo gast op die tops.... koop die combo, een losse head behuizing bij koch zelf, zet het combogedeelte weer op marktplaats en je hebt die kosten er ook weer uit....

skabouter
2 maart 2007, 20:09
wat kost zo`n losse behuizing? en past dat naadloos gewoon? of is het kluswerk?

Toaster
2 maart 2007, 20:10
Koch verkoopt tweedehands heel slecht.

Ik heb mijn Koch Powertone II Head voor 850,- verkocht. Duurde echt erg lang en ik kreeg weinig reacties.

En er is inderdaad een winkel die hele lage nieuwprijzen voor Koch heeft zit ergens bij Hilversum, iets van Vriese Muziek ofzo.

peppie
2 maart 2007, 21:21
Koch verkoopt tweedehands heel slecht.

Ik heb mijn Koch Powertone II Head voor 850,- verkocht. Duurde echt erg lang en ik kreeg weinig reacties.

En er is inderdaad een winkel die hele lage nieuwprijzen voor Koch heeft zit ergens bij Hilversum, iets van Vriese Muziek ofzo.

Ik woon in hilversum en heb nog nooit van Vriese muziek gehoord :O

Herman
2 maart 2007, 23:11
Koch verkoopt tweedehands heel slecht.

Ik heb mijn Koch Powertone II Head voor 850,- verkocht. Duurde echt erg lang en ik kreeg weinig reacties.

En er is inderdaad een winkel die hele lage nieuwprijzen voor Koch heeft zit ergens bij Hilversum, iets van Vriese Muziek ofzo.

Raar, voordat ik reageerde op de Koch die ik nu heb, heb ik op 3 anderen gereageerd die toen al weg waren en al meerdere keren op gereageerd was :chicken:

WICKED
2 maart 2007, 23:20
Koch verkoopt tweedehands heel slecht.

Ik heb mijn Koch Powertone II Head voor 850,- verkocht. Duurde echt erg lang en ik kreeg weinig reacties.

En er is inderdaad een winkel die hele lage nieuwprijzen voor Koch heeft zit ergens bij Hilversum, iets van Vriese Muziek ofzo.

oei dat is wel erg laag, ik had een powertone 1 voor 800 2e hands gekocht! balen!:p maar welke winkel bedoel je in hilversum?

Toaster
3 maart 2007, 01:24
ja ergens in die hoek, richting Nulde ofzo. Ik weet het niet meer, maar daar lag de Powertone een paar honderd euro lager.

En ik heb echt mijn P II 2 maanden te koop gehad en kreeg het ding niet verkocht.

Er zaten notabene nieuwe eindbuizen in.

Toaster
3 maart 2007, 01:24
Raar, voordat ik reageerde op de Koch die ik nu heb, heb ik op 3 anderen gereageerd die toen al weg waren en al meerdere keren op gereageerd was :chicken:

Ik kreeg wel reacties maar niet de goede

arjanb01
3 maart 2007, 10:09
Als ik mn koch studiotone op het net zou zetten heb ik hem in no-time verkocht. Die dingen gaan erg hard en volgens mij ook de twintone van koch.
Die grote lompe versterkers verkopen misschien wat minder omdat de trend toch is, klein en een lekker geluid.

Bruvtilov
3 maart 2007, 12:53
Koch verkoopt tweedehands heel slecht.

Ik heb mijn Koch Powertone II Head voor 850,- verkocht. Duurde echt erg lang en ik kreeg weinig reacties.

En er is inderdaad een winkel die hele lage nieuwprijzen voor Koch heeft zit ergens bij Hilversum, iets van Vriese Muziek ofzo.

Ik kan erover meepraten...mijn Multitone heeft zeker een halfjaar op Marktplaats e.d. gestaan voordat hij eindelijk verkocht werd (aan een godsdienstwaanzinnige Molukse taxichauffeur). 950 euro voor gekregen.

Blij dat ik ervanaf was.

marter544
3 maart 2007, 12:59
Koch verkoopt tweedehands heel slecht.

Ik heb mijn Koch Powertone II Head voor 850,- verkocht. Duurde echt erg lang en ik kreeg weinig reacties.

En er is inderdaad een winkel die hele lage nieuwprijzen voor Koch heeft zit ergens bij Hilversum, iets van Vriese Muziek ofzo.

Muziekhuis Vriese zit in Doetinchem.. Ze zijn daar idd niet duur.