PDA

View Full Version : Bruce Wallace telecaster is dat goed?



Rooftop
2 maart 2007, 11:07
Hallo mensen
ik wou vragen of Bruce Wallace een goede gitaar is :gitarist:
want ik wil een ruil doen maar, ik heb nog nooit van die merk gehoord
het is een telecaster
speelt ie lekker heeft ie een lage action?
klinken de elementen mooi?
Alvast bedankt :hippie:
Groet,

Rouzy

DarknessAwaits
2 maart 2007, 11:12
Hey, ik heb nog nooit van het merk gehoord maar:


het is een telecaster
speelt ie lekker heeft ie een lage action?
klinken de elementen mooi?

Of hij lekker speelt/de actie laag is is afhankelijk van de afstelling die zijn huidige eigenaar hem heeft gegeven. Wellicht wil jij 'm een stuk lager afgesteld hebben, en of dat gaat ligt ook maar weer net aan het exemplaar. Onmogelijk om zo te zeggen dus.

En of de elementen mooi klinken? Kwestie van smaak lijkt me.

Spitfire
2 maart 2007, 11:13
Wat voor gitaar heb je nu waartegen je hem wilt ruilen?

Rooftop
2 maart 2007, 11:17
ooh ik heb zoveel gitaren ik heb 3 elektrische gitaren en 2 akoestische gitaren
een squier strat,Richwood RE-400(Es-model) Aria strat en onbekende akoestische gitaren
Ik ruil 'm tegen mijn multieffect van zoom type 1010
en aria overdrive
en een Drum machine Korg mini pops 45
Ik heb gezien op internet dat er niet veel info is
ik heb wel de prijs gezien en hij kost 229 in de winkel 8-)

Spitfire
2 maart 2007, 11:24
Ik wil je niet ompraten ofzo, maar je hebt nu 3 goedkope elektrische gitaren, zou je niet eens doorsparen (of verkopen) om een kwalitatief betere gitaar te kopen?

Rooftop
2 maart 2007, 11:27
Mijn squier zitten veel lakbeschadeging en er is op de pickguard opgetenkt
en aria is van mijn vader geweest die ga ik zeker weten niet verkopen
en Richwood heeft me 400 euro gekost :satisfie:

Kim Wilson
2 maart 2007, 11:30
Met alle respect, maar een Richwood is en blijft een gitaar uit de goedkopere klasse. Ik ben het met Spitfire eens, ik zou ook gaan sparen voor een beetje kwaliteitgitaar. Voor €400 tweedehands kun je echt hele mooie gitaren kopen.

Slechts mijn twee eurocentjes...

Rooftop
2 maart 2007, 11:32
ja..sparen voor een fender mexico :cooler: :P

Kim Wilson
2 maart 2007, 11:34
Zoiets, of een Epi Les Paul of SG, of een Ibanez, Dean, ....

Er is keuze zat voor €400.

Rooftop
2 maart 2007, 11:38
maar ik ruil 'm niet met me gitaren
ik ruil tegen effecten die ik HEEL weinig gebruik
ik ga natuurlijk niet met mijn gitaar ruilen :satisfie:

Kim Wilson
2 maart 2007, 11:44
Nee, dat snap ik. Maar maak er dan geld van. Verkoop die effecten, spaar nog wat, en koop dan een goeie gitaar, ipv een vierde goeiekopie gitaar. Dat zou ik doen. Of je ruilt later die effecten in met iets bijbetaling, voor een goeie gitaar...

nopster
2 maart 2007, 11:49
In principe heb je maar 2 gitaren nodig he. Een goeie en 1 reserve. Hou die Aria die nog van je vader was als reserve... Als je het geld vd effecten optelt bij het geld van je 2 andere gitaren, dan zul je al een degelijke gitaar kunnen kopen.

Rooftop
2 maart 2007, 12:01
Nou die squier is zo lelijk als wat daar krijg ik alleen 75 voor
en die richwood denk ik 250

Rooftop
2 maart 2007, 12:27
Ik ben nog maar 12 hoor:P :satisfie:
hier is mijn band optreden
http://www.youtube.com/watch?v=5oFlR3KUu2w en
http://www.youtube.com/watch?v=lfRvyJ0Dt8o
ik ben die jongen met die rooie strat hier was nog niet op getenkt

Spitfire
2 maart 2007, 13:53
Jij bent dat ventje met die strat? :cool:

Maar even zonder gekkigheid, ik zou zelf 1 goede gitaar verkiezen boven 3 (of meer) 'budget' gitaren. Als ik jou was zou ik deze kans gewoon aan je voorbij laten gaan, proberen gitaren/effecten/versterkers die je teveel hebt verkopen, eventueel sparen, en dan op zoek gaan naar een (tweedehandse) echt goede gitaar.

Rooftop
2 maart 2007, 14:11
Maar ik wil juist veel gitaren kan ik lekker mee knutselen:rockon:


Maar ik vroeg of een Bruce Wallace gitaar goed was;)
ik heb niet gevraagd om een nieuwe te kopen=P
ik heb nog niet zoveel reacties gehad over de bruce wallace dat wil ik juist weten en ik kom vandaag kijken;)

en ik heb nog nooit een telecaster in mijn handen gehad;)

jimihattricks
2 maart 2007, 14:34
tja, het lijkt me sterk dat dit nu beter is dan de gitaren die je al hebt.. en van deze foto's wordt ook niemand wijzer:

http://www.dirkheijne.nl/img-dh//overig/MS34.jpg

en ja, veel gitaren hebben is leuk, maar niet als ze allemaal crap zijn, geloof me.. goed bezig op youtube btw, keep it up!

btw rooftop: ga even naar 'Gebruiker CP' (linksboven) en check je prive berichten, daar vind je uitleg over het editten van posts ;)

Rooftop
2 maart 2007, 14:38
Ja dat is precies dezelfde foto van de echte
waar heb je die foto vandaan?

jimihattricks
2 maart 2007, 14:41
een tijdje geleden kwam ik iemand tegen die inmiddels mijn beste vriend is geworden, hij heet google en hij weet heel veel! (www.google.com)

;)

Spitfire
2 maart 2007, 14:43
Ja dat is precies dezelfde foto van de echte
waar heb je die foto vandaan?
Rechter muisknop --> eigenschappen :satisfie:

Rooftop
2 maart 2007, 14:50
Jah google die ken ik allang al
maar daar ken ik niet zoveel vinden:P

Rooftop
2 maart 2007, 14:58
hmm kost wel goedkoop zeg die gitaar 130 euro wow!

almarvk
2 maart 2007, 15:06
Oftewel; waardeloze kwaliteit. Ik denk dat je echt beter kan doorsparen voor een goede gitaar en/of versterker. Zo blijft het niet veel en dat ga je pas echt merken als je langer en fanatieker gaat spelen.



En aub maar 1 post per keer. Zo blijft het leesbaarder voor de rest.

Rooftop
2 maart 2007, 15:10
Ik heb al een goede versterker=) JTM-100 =)
nog een oudje van 1960-1970

jimihattricks
2 maart 2007, 15:22
ruilen tegen mijn bruce wallace tele?






:p

Rooftop
2 maart 2007, 15:27
HAHAHAHAHAHAHA grapjas:P

jimihattricks
2 maart 2007, 15:33
nee serieus, ruilen?





:D

ok sorry, op deze manier gaat het topic natuurlijk weer nergens naartoe..

rooftop: je hoort onze eenduidige mening: die bruce wallace zal weinig kwaliteit toevoegen aan je collectie en die JTM verdient betere gitaren!

Rooftop
2 maart 2007, 15:41
Ruilen tegen een Bruce Wallace No way
Ik weet dat een JTM duur is en kwaliteit is erug goed

Rooftop
2 maart 2007, 15:41
Heb je geen fotos van je Bruce wallace tele?

Squier4ever
2 maart 2007, 15:43
gast hij heeft er helemaal geen :D:D

Rooftop
2 maart 2007, 15:46
nee serieus, ruilen?





:D

ok sorry, op deze manier gaat het topic natuurlijk weer nergens naartoe..

rooftop: je hoort onze eenduidige mening: die bruce wallace zal weinig kwaliteit toevoegen aan je collectie en die JTM verdient betere gitaren!
Ik probeer wel uit

almarvk
2 maart 2007, 15:50
Je hebt je keuze al gemaakt of niet?

Rooftop
2 maart 2007, 15:51
Nee man straks pas om 7 uur
of ik denk morgen

Rooftop
2 maart 2007, 15:52
Wou je deze topic sluiten dan?

almarvk
2 maart 2007, 15:56
Nee, maar het komt over alsof je wel info wilt, maar niet luistert naar de aanbevelingen van anderen. Ik las namelijk ook een post van je in je voorstel-topic en daar las ik dat je eigenlijk al je gitaren niet super vindt. Vooral de elementen vindt je niet geweldig, dus waarom weer een gitaar kopen die nog slechter is dan je Squier?? En waarom niet rustig doorsparen voor bijvoorbeeld een goede Fender Mexico. Daar heb je veel meer lol van op je Marshall en die gitaren kan je tweedehands voor ongeveer 250,- t/m 350,- euro wel vinden. Dan heb je direct een veel betere gitaar in handen!


En plaats je berichten in 1 post aub!!!

Meneer I.
2 maart 2007, 15:59
Rooftop,
je speelt al behoorlijk goed op een strat, zeker gezien je leeftijd. Al goed maatvast en gewend om met andere muzikanten te spelen. Dat belooft veel goeds voor de toekomst!

Ik zie dat je vooral veel clean speelt. In mijn opinie kun je dan het beste gaan voor een Fender Strat Mexican of een Fender Tele Mexican, deze zijn goed te betalen 2e hands. Verder lees ik dat de London City Telecaster ook goed zou klinken. Wellicht kan ook Squier ipv Fender. Ik heb zelf alleen nooit op een Squier of London City gespeeld dus kan geen advies geven hierover.

Wat je ook kunt doen is een keer met je vader of iemand anders eens diverse gitaren uitproberen in een muziekzaak. Dan kun je meteen kijken of je bijv. een Tele wel lekker vind klinken etc.

Rooftop
2 maart 2007, 16:00
Ja..ik spaar ook voor een gitaar ik krijg elke week zakgeld
en in de zomer mag ik er meedoen wat ik wil
uit geven,sparen enz.
Maar dit is gewoon een ruil
Ik gebruik nauwelijks mijn effecten!
ze staan behoorlijk in de weg
Maar anderen denken natuurlijk dat een gitaar ook in de weg staat
Nee voor mij niet ik kan er tenmiste nog op spelen en beetje knutselen
maar ik heb al een heleboel effecten op mijn Vox dus... snap je 8-)

Rooftop
2 maart 2007, 16:02
Rooftop,
je speelt al behoorlijk goed op een strat, zeker gezien je leeftijd. Al goed maatvast en gewend om met andere muzikanten te spelen. Dat belooft veel goeds voor de toekomst!

Ik zie dat je vooral veel clean speelt. In mijn opinie kun je dan het beste gaan voor een Fender Strat Mexican of een Fender Tele Mexican, deze zijn goed te betalen 2e hands. Verder lees ik dat de London City Telecaster ook goed zou klinken. Wellicht kan ook Squier ipv Fender. Ik heb zelf alleen nooit op een Squier of London City gespeeld dus kan geen advies geven hierover.

Wat je ook kunt doen is een keer met je vader of iemand anders eens diverse gitaren uitproberen in een muziekzaak. Dan kun je meteen kijken of je bijv. een Tele wel lekker vind klinken etc.
hey bedankt voor je tip :)
mijn neef heeft ook een london city tele
maar nog nooit uitgeprobeerd bij hem
ik zal wel een keertje bij hem langskomen
dan kan ik met mijn Bruce Wallace vergelijken

Rooftop
2 maart 2007, 16:04
Rooftop,
je speelt al behoorlijk goed op een strat, zeker gezien je leeftijd. Al goed maatvast en gewend om met andere muzikanten te spelen. Dat belooft veel goeds voor de toekomst!

Ik zie dat je vooral veel clean speelt. In mijn opinie kun je dan het beste gaan voor een Fender Strat Mexican of een Fender Tele Mexican, deze zijn goed te betalen 2e hands. Verder lees ik dat de London City Telecaster ook goed zou klinken. Wellicht kan ook Squier ipv Fender. Ik heb zelf alleen nooit op een Squier of London City gespeeld dus kan geen advies geven hierover.

Wat je ook kunt doen is een keer met je vader of iemand anders eens diverse gitaren uitproberen in een muziekzaak. Dan kun je meteen kijken of je bijv. een Tele wel lekker vind klinken etc.
Haha jij woont vlakbij mij das toevallig :)
misschien ontmoet ik je wel een keertje
en die band optreden was bij donkey shot:P

Meneer I.
2 maart 2007, 16:15
Even off-topic:

gaat/is "Donkey Shot" niet gesloten? Ik dacht zoiets te zien laatst op TV-NH. Er was een hoop commotie over.

On topic.

Rooftop
2 maart 2007, 16:17
Ja donkey gaat sluiten over 1 maand
er komt bobs :mad: :sneaky:
er was een optocht bij donkey ik deed mee

jimihattricks
2 maart 2007, 16:25
nogmaals rooftop > klik op 'Gebruiker CP' en daarna onder Prive Berichten op 'Berichten Weergeven', het is nogal vervelend lezen als je steeds zoveel berichten onder elkaar post... dit topic verliest ondertussen inmiddels sneller aan waarde dan een tweedehands stagg

Rooftop
2 maart 2007, 16:32
:seriousf: ok jimi bendrix:P

Noid
2 maart 2007, 18:19
Hoi Rooftop, Ik kan je niets vertellen over bruce wallace gitaren, maar als je die effecten niet gebruikt en je die tele graag wilt - om te kijken of het wat is en om eventueel lekker aan te kunnen knutselen - dan zou ik het in jouw plaats meteen doen. Succes en laat je ons weten hoe die Bruce Wallace is? Erg leuk om te zien trouwens die 2 filmpjes: goed bezig!

Rooftop
2 maart 2007, 18:26
Ja ik laat het per direct weten en maak er dan ook goede foto's van:) :gitarist:

Spitfire
2 maart 2007, 22:23
Wat er valt te 'knutselen' aan deze gitaar is voor mij een raadsel, zeker voor een twaalf-jarige (no offence)

Rooftop
2 maart 2007, 23:20
Nou..
Elementen vervangen door Seymourd Duncan:P
JA en sommige denken DAAR MOET JE TOCH EEN SOLDEERBOUT VOOR HEBBEN?!?
Ja ik heb een soldeerbout met tin mijn vader is elecktro monteur die repareert Tv's enz.
Dus wel een handige vader:)
en Tuners kan ik vervangen door kluson
En andere Brug fender brug met fender zadels
En ik kan misschien Bisgby tremolo op doen:) :gitarist:
En ik kan elecktronica vervangen 500 kohm in plaats van 250 kohm:P
En ik kan nieuwe lak op doen en nieuwe pickguard
Ik ga gewoon even ebayen denk ik
Ik weet best wel veel over gitaren enz.
Ik lees gewoon veel over gitaren wikipedia kijken enz.
En gitaren uitproberen en details en onderhoud.
maar Bruce Wallace heb ik nog nooit van gehoord

Gitaro
2 maart 2007, 23:50
Als het inderdaad zo'n goedkope is: ik zou het nit doen dude. Je hebt al genoeg goedkope gear, ik zou doen wat KW (volgens mij) opperde: die dingen die je nooit gebruikt een dezer dagen in geld omzetten en wachten tot je een goeie middenmootgitaar kan kopen! Wereld van verschil! Je kan hier wel SDs inzetten maar de bouw en het hout kan je niet veranderen.

En je bent een toffe gozer met erg veel verstand van zaken maar probeer inderdaad alle info in 1 post te doen en het te schrijven als een brief in plaats van op enter te drukken na elke regel ;)

Rooftop
3 maart 2007, 00:09
Hallo,

Mijn gitaren leveren niks op hoor er is veel beschadeging
En ik denk niet dat veel mensen relic gitaren willen hebben van goedkope rotzooi;) ik heb al een keertje gezegd dat ik in de zomer veel zakgeld krijg dus..
deze ruil kan ik inprecipe doen en hij weet nog niet zeker of hij wilt ruilen;)
hij wilt eerst zien wat ik wil ruilen;)
ik ga gewoon krantenwijk doen das veel beter dan mijn gitaren verkopen
want als iets kapot is kan ik van mijn andere gitaar onderedelen halen;)

happynjitram
3 maart 2007, 01:30
Ik denk niet dat het veel zin heeft om deze jongen nog over te halen. Hij had zijn keus al gemaakt voordat hij hier poste. Hij vroeg of het een goede of slechte gitaar was, hij heeft een paar antwoorden gekregen, maar het schijnt niet veel uit te maken :satisfie:

Mijn mening is dat je veel verstand hebt van gitaren, en knutselen aan een goedkoop gitaartje is ook ontzettend leuk. Maar je zou veel beter je effecten kunnen verkopen, misschien zelfs je andere gitaren behalve die van je pa, en dan samen met je zakgeld een supergitaar kopen. Waar je ook altijd nog aan kan knutselen. Want de body en hals van die goedkope merken blijven slecht.

Sla ons advies maar in de wind, het maakt mij ook helemaal niet uit, ik begrijp ook best dat veel gitaren hebben heel leuk is. Maar als je eenmaal een lekkere fender ofwattanook hebt, weet ik zeker dat je jezelf gaat kwalijk nemen dat je er niet eerder eentje hebt gekocht!

wietse
3 maart 2007, 06:44
Want de body en hals van die goedkope merken blijven slecht.

Sla ons advies maar in de wind, het maakt mij ook helemaal niet uit, ik begrijp ook best dat veel gitaren hebben heel leuk is. Maar als je eenmaal een lekkere fender ofwattanook hebt, weet ik zeker dat je jezelf gaat kwalijk nemen dat je er niet eerder eentje hebt gekocht!

huh?
meestal is dat juist het enige aan een goedkope gitaar wat nog goed is, de body vaak wel, hals ook zolang je maar geen stagg koopt, daar is de body dan ook echt het enige goede aan.
heb die bruce wallace dingen wel eens vaker voorbij zien komen goedkope dingetjes, maar weet niks over de kwaliteit van die dingen kan meevallen maar ook gigantisch tegenvallen.
gewoon proberen dus, en rooftop je kan wel van alles er aan doen maar dan ben je op den duur evenveel of zelfs meer kwijt dan je voor een gerenomeerd merk had uitgegeven, wees dus geduldig al het goede komt bij beetjes :D.
je hebt al een paar gitaartjes.

hoe oud is die aria trouwens?, je hebt namelijk erg goede en erg slechte als het nog een japanner is dan heb je een erg fijne gitaar te pakken die niet onderdoet voor een mex fender.



veel gitaren hebben is leuk, ik kan het weten:D.

Kim Wilson
3 maart 2007, 10:23
Hallo,

Mijn gitaren leveren niks op hoor er is veel beschadeging
En ik denk niet dat veel mensen relic gitaren willen hebben van goedkope rotzooi;) ik heb al een keertje gezegd dat ik in de zomer veel zakgeld krijg dus..
deze ruil kan ik inprecipe doen en hij weet nog niet zeker of hij wilt ruilen;)
hij wilt eerst zien wat ik wil ruilen;)
ik ga gewoon krantenwijk doen das veel beter dan mijn gitaren verkopen
want als iets kapot is kan ik van mijn andere gitaar onderedelen halen;)
Als je geen adviezen aan wil nemen, waarom vraag je er dan om?

MichaelSS
3 maart 2007, 10:52
Er staat er ook één op marktplaats.

http://muziek.marktplaats.nl/snaarinstrumenten-gitaren-elektrisch/77455511-schitterende-bruce-wallace.html?return=eJwty9EKgzAMheF3EeqlmlQZVES2N8 mc0GKnoc3Qbezd17Ld%2FR85IQPm7UzTRwOtNkWcKUy2tyJs6n rZeF6rO4VF2BNJrFZf%2FyYVWx4PP0B5i4NsSp9B6YuXFC%2FH OY%2BUCIAas55JHeqTbpOWPekaHtOssMNmJ%2B%2Fp3%2Bm6RZ dfSx6g6D9fazAxJQ%3D%3D&df=1&fta=eNo9z91uwyAMBeB3sbReY4z5McqzVGypJjSmRqVt0lV990 GW7A5%2FQsfHSaw8q3iB26Uc76lUiFUcCixlwMNYh%2BtZMJar %2FOQplkU0oiYdy0NYkyMTv2Z5v9w%2BTm9azamUtL7iuWbRh2 nAHmcEpvR5gphbVBUSyGPbk9raZxYV1%2F3OezJB%2Bf1XJ2eV R6s66Z0MMyN2op2UcYS2k9mIAyHTmsU7sQk2uE52IxOo5XMn90 eWvVaMBuKrShD4TsuxV29tx7WVFkhzv0kJwDbf%2F%2BfXL%2F EUWPc%3D#photo

Ik vraag me af of die gitaar wel 75 euro waard is .. het lijkt mij een beetje een merk als stagg maar dan wat onbekender.

Naja succes. Persoonlijk heb ik liever één goede gitaar dan 5 gitaren die minder of helemaal niet- goed zijn.

Rooftop
3 maart 2007, 11:06
Ja dat is die gitaar :)

up-guitarman
3 maart 2007, 16:20
Ja jongen, als je persee 5 kutgitaren wil, doe het dan gewoon !!!

Oh ja, SD pickups gaan echt niet tot hun recht komen in een gitaar van afvalhout, kan je er beter GFS pickups insteken imo...

Kim Wilson
3 maart 2007, 16:30
Of EMG. Die klinken zelfs op een schuttingplank. :D

Rooftop
3 maart 2007, 16:38
Nee ik doe het denk ik niet
eenuhh ik 3 gitaren in plaats van 5
Ik heb maar een advertentie geplaats op marktplaats:)
ik heb gezegd tegen een richwood of squier
Squier is een ieder geval beter dan Richwood
En wat ik aan bied zijn 4 dingen Zoom 1010,aria overdrive,korg mini pops,Sessionette kapotte eindtrap misschien heb ik nu meer geluk
heeft iemand misschien intresse?:http://muziek.marktplaats.nl/snaarinstrumenten-gitaren-elektrisch/79937802-3-dingen-zoom-1010-aria-overdrive-korg-mini-pops-45.html?return=eJxNi1sOgjAURPdCAn9QWopgCTG4k4qNNPS V9hIR495t%2FfLnzjmTuZxh9pasHgLDZ8qym7fPIIYFwDGEVuu EqTT3KzjFOYTKKKS3Q4q1FKaUJoDftDAgDAqGc%2F%2FflA8J3 McUSqzgZZgXNHe0rxbQ6rKrERf3MILNmwnnzVXFM3WkT0gS0h9 CxEO6hHta1ifck2SvaG1NWpqebZBRSeFGnA2fL8F3RE0%3D&df=1&p=1&fta=eNpNkk1uAyEMRu%2FCImtszJ9RzhKNlKoaiSpRSdu0Ue5e MJOBFeLJfPhhFnb8KBxYfX3m0%2FeSi0qFnWF1z0c4nMvxdmFI GdhjSBnZU11u%2FLdeU74zaAcBU%2F5lq9ESpEtZGQ%2FXI7QY YnVd3t9UWmtE4Rq6nmv%2BwkbzY2Wd5GIfowlg9KtsQz5obAgn BNY1ZAZygIJoIBs8NGQHIhsl3k2IepafEAapCgOZ2OPjhFwUBF P7xvQymPpHG6R%2FmATAkxE2GQBFaReGAkai%2FhzDofam%2Bx 2bhEMIIWxnhwX64EnYS0MbaseFDQ8kR%2F199cQsemEwsWonDG emrbDhgWBNZ7tH0Jai9IK7hwbrY88bw4BodWe7R6WOet4YB3hn e12cGEG941k4svpY7qf24%2BonO9dhNDNktfy0z6hZqW3%2Fve %2Bf%2F%2FlFubA%3D
en EMG is meer voor metal en dat speel ik niet:P

Spitfire
3 maart 2007, 16:49
Dat is een behoorlijk crappy marktplaats advertentie.... :nervous:

Rooftop
3 maart 2007, 16:50
Nee maar da's eventueel he
Als iemand een mooi gitaar aan bied
zoals: squier,london city
krijgt hij een mooi sessionette erbij snap je:P
ik wist niet dat hier veel mensen op reageerden
maar dat had ik dus mis:nervous:

hansies
3 maart 2007, 18:21
Of EMG. Die klinken zelfs op een schuttingplank. :D
iets tegen EMG ?
greetz

hansies
3 maart 2007, 18:23
ooit iets van gezien in GitaarPlus magazine, was niet bepaald slecht geloof ik.
greetz
Hansies

hansies
3 maart 2007, 18:25
Ja jongen, als je persee 5 kutgitaren wil, doe het dan gewoon !!!

Oh ja, SD pickups gaan echt niet tot hun recht komen in een gitaar van afvalhout, kan je er beter GFS pickups insteken imo...

hoe ziet een kutgitaar eruit.............zoals een kut ?
vertel eens meer !
greetz
Hansies

Rooftop
3 maart 2007, 18:30
hoe ziet een kutgitaar eruit.............zoals een kut ?
vertel eens meer !
greetz
Hansies
:seriousf::seriousf::p goed opmerking hans:)
echt komisch
ik val bijna van mijn stoel met mijn gitaar

wietse
3 maart 2007, 19:49
Dat is een behoorlijk crappy marktplaats advertentie.... :nervous:
zeg dat wel, zo schreeuw je van de daken ik ben een jongetje die graag genaaid wil worden want ik weet niks van zaken doen.
vertel nooit maar dan ook nooit wat iets jou heeft gekost in een advertentie, want dan gaat iedereen daar onderzitten, ik heb wel eens een keyboard verkocht voor 225 euro die ik had gekocht voor 5, had ik dat gezegd dan was het hoogste bod ook 5 geweest , leer mij marktplaats kennen.
ohja het is niet mooi gitaar maar, mooie gitaar.
zulke kleine dingetjes en zeggen mij genoeg van daar kan ik aan verdienen, die is of niet al te slim of zo naief als de pest.

Squier4ever
3 maart 2007, 19:52
ooit iets van gezien in GitaarPlus magazine, was niet bepaald slecht geloof ik.
greetz
Hansies

die magazines zijn over een stagg nog enthousiast..........

hansies
3 maart 2007, 20:14
die magazines zijn over een stagg nog enthousiast..........
alléé, t'is toch niet waar zeker

Squier4ever
3 maart 2007, 20:17
ja helaas wel, vorige maand nog in de gitarist, werd een stagg compleet de hemel in geprezen....

ik vertrouw dat niet, koop de boekjes ook meer voor de mooie plaatjes als de "objectieve" recensies.

gitarre & bass vind ik dan wel weer vrij objectief, ze plaatsen iig alles goed in perspectief vind ik.

Rooftop
3 maart 2007, 21:18
zeg dat wel, zo schreeuw je van de daken ik ben een jongetje die graag genaaid wil worden want ik weet niks van zaken doen.
vertel nooit maar dan ook nooit wat iets jou heeft gekost in een advertentie, want dan gaat iedereen daar onderzitten, ik heb wel eens een keyboard verkocht voor 225 euro die ik had gekocht voor 5, had ik dat gezegd dan was het hoogste bod ook 5 geweest , leer mij marktplaats kennen.
ohja het is niet mooi gitaar maar, mooie gitaar.
zulke kleine dingetjes en zeggen mij genoeg van daar kan ik aan verdienen, die is of niet al te slim of zo naief als de pest.
ach ja dan ga ik toch voor de Bruce Wallace:)

Squier4ever
3 maart 2007, 23:48
je hebt het niet echt door he?
het is een kutgitaar en je bent stronteigenwijs.

Rooftop
4 maart 2007, 00:01
Ja Hallo Ik Heb Niet Gevraagd Of Ik Een Fender Moet Kopen Of Een Ander Merk
Er Staat Duidelijk Is Een Bruce Wallace Goed Of Niet?
En Hoe Die Klinkt, Trouwens Bij Optredens Leen Ik Al Gitaren Van Andere Vrienden Bijvoorbeeld Fender. Deze Gitaren Is Voor Te Oefenen Thuis Beetje Klooien Enz.

wietse
4 maart 2007, 07:37
ook voor oefenen is een goede gitaar belangrijk.
en je vraag is duidelijk beantwoord de meesten vinden bruce walace troep.

maar je hebt het zeker in je hoofd om dat ding te kopen want luisteren doe je toch niet, je kan beter een richwood tele kopen als je beslist een tele wilt, niet veel duurder en worden wel als goed beschouwd.
heb zelf gisteren net een crafter cruiser tele gekocht voor weinig, die valt me beslist niet tegen dus ook een optie?

btw met een squier of aria kan je prima optreden, en die richwood hoef je je ook niet voor te schamen, verdomme een vriend van me stond vroeger op de planken met een animal en dat klonk nog goed ook!!
nou weet ik nog niet hoe oud die aria is want die oudjes (made in japan)zijn erg goed.

no 1 hops
4 maart 2007, 09:50
wietse je hebt gewoon groot gelijk.
de plank die je het best bevalt daar haal je de mooiste muziek uit, wat er ook voor logo op staat, richwood squier cort, overal zitten goede tussen de slechten.
net zoals bij de ' echte' fenders.
en als puntje bij paaltje komt praat men over de muziek die je maakt en niet over de gitaar die je gebruikt want die plank is maar 1 deel van een heel signaal pad + de onclonebare vingers.

Rooftop.
blijf maar gewoon lekker eigenwijs, daar is niks mis mee, kan je eens een niet zo 'vet coole' ervaring opleveren maar dat overleef je wel.
kijk naar Eddie van Halen en leer aub daarvan dat je er niet zo bijstaat/loopt/leeft als je zou oud bent al hij nu.
stay clean, play mean.
en verkoop die amp met kuren gewoon apart.
zijn vast goede techneuten die daar wel tijd en geld in willen steken

Rooftop
4 maart 2007, 11:45
Ach, dan wacht ik wel tot ik een squier tele kan kopen
ik wil dan veel liever tele custom met SD :)
Maar die Bruce Wallace mag ik toch wel uitproberen hoe die klinkt enzo?
Dat is wel de moeite waard maar of ik wil ruilen denk het niet
jullie hebben me goed overtuigd:)
Maar ik heb alleen 40 euro dan verkoop ik wel mijn effecten
die korg wilt iemand voor 50 euro kopen dus dan heb ik 90:D
dus lekker even dingen verkopen en sparen:)
echt bedankt voor de reacties mensen
(rooftop die niet meer eigenwijs is:P)
ik zal een keertje een topic plaatsen over mijn nieuwe gitaar
Gelijk foto's nemen
echt bedankt mensen
(en ik ga zeker weten niet mijn amp verkopen)

wietse
4 maart 2007, 13:45
Maar die Bruce Wallace mag ik toch wel uitproberen hoe die klinkt enzo?



natuurlijk, altijd proberen, wie weet is hij wel verdomd goed en dan heb je mazzel.

Rooftop
4 maart 2007, 13:49
ja misschien heb ik wel een lekker gitaar in mijn handen
maar ik denk het niet het is een goedkopen gitaar 130 euro das toch goedkoop
nou goedkoop maar als je het zo ziet is het wel een goedkope
maar ja hij is op vakantie en hij is zaterdag terug dus moet ik effkes wachten:)