PDA

View Full Version : Ach ja... schiet 'er maar 'es op



e!
1 maart 2007, 21:17
En vooral niet beginnen te zeuren over uit fase di & da.. had de tools ff niet. Overcompressed is het ook. Buiten dat: knock your selves out!

Puh Chi - Tit 4 Tat - Extremely Rare Basement Recordings (http://www.puhchi.com/music/Tit%204%20tat%20-%20mixdown%207%20september%202006%20(testmaster).m p3)




e!

e!
2 maart 2007, 00:06
Hmm.. 320 Kbps is best groot, hehe.

@160kbps (http://www.puhchi.com/music/Puh%20Chi%20-%20Tit%204%20tat.mp3)

e!
2 maart 2007, 14:16
Kwestie van "Wa moeje drover zegge?" of is men er zo weinig van gecharmeerd dat men z'n mond maar houdt? Dacht dat dat alleen in Limburg gebeurde :D

Don Capo
2 maart 2007, 14:26
Hi E!

Gebeurd soms.

Ik ben er wel van gecharmeerd. Heel apart. Geen standaard pop/rock


Is er meer?

e!
2 maart 2007, 14:41
Demotracks zijn te vinden op www.puhchi.com Daarop drumt Lex trouwens. Is spul uit 2003. We werken heel langzaam aan nieuw spul, maar we hebben geen bassist. Dat maakt t wel lastig.

Bedankt voor de reactie.

guhlenn
2 maart 2007, 14:49
da's niet typisch voor limburgers ;).

Vind al jullie dingen wel leuk. Kritiek (want ja, er moet wel wat te zeiekn zijn) de links rechts balans vind ik irritant naar één kant neigen. en de zang is op zich prima, maar het geluid kan wat meer hebben. Op de demo's klonk het net even wat spacier ofzo...

e!
2 maart 2007, 14:58
Je hebt gelijk. Er zou zeker e.e.a. beter kunnen aan de EQ'ing. Ik mis een paar fatsoenlijke monitoren. Mix nu op een paar niet voor het doel geschikte PA speakers met enige ondersteuning van een goedkope Sennheiser koptelefoon.

Wat die balans betreft ben ik benieuwd hoe anderen dat ervaren. Ik ervaar 't zelf niet zo. Het kan eraan liggen dat de EQ' ing uit balans is, maar dat dat op mijn inferieure monitoring niet voldoende (storend) tot uiting komt en op die van jou juist zeer goed. Kan ook aan mijn oren liggen. Ik hoop van niet. Om rekening te houden met mogelijke asymmetrische gehoorbeschadiging draai ik regelmatig de koptelefoon om. Ik zal dat als ik thuis ben nog eens doen. Hoe zou je de onbalans nauwkeuriger omschrijven?

e!
2 maart 2007, 15:01
O ja, en die andere shit is in een studio opgenomen. 7 nummers in 2 weken. 1 week tracken en 1 week mixen. Uiteraard krijg je dan een betere geluidskwaliteit dan wanneer je zelf wat loopt te prutsen op suboptimale apparatuur.

Die keldertrack wilde ik overigens nog voorzien van wat extra spul, maar nooit de tijd voor genomen. Voor de doelstelling was dit ff "af" op 't moment.

guhlenn
3 maart 2007, 11:07
hai e , rechts lijkt de gtaar harder dan links. simpel as that. mij irriteerd het een beetje, msaar kan net zo goed een keuze zijn.

zo groot is het verschil trouwens niet tussen deze track ende vorige, dus chapeau kerel ;)

armageddon
3 maart 2007, 12:43
Dit is grappige muziek :D Origineel man!

e!
3 maart 2007, 13:49
Thx.

Thx.

Nellyrocks
8 maart 2007, 17:23
Ik vind het gaaf. Hou hier wel van.
Ik mis wel een basgitaar. Klopt dat?
Een dikke laag zou de hardere stukken iets meer body kunnen geven die het m i wel echt nodig heeft. Een gitaar is wel harder dan de andere idd maar ik weet niet welke dat is omdat ik het op een koptelefoon luister maar geen L en R meer opstaat.

Verder vind ik het nummer fantastisch.

e!
8 maart 2007, 17:49
Klopt. We zoeken nog een bassist. Daarom de gitaren lekker dik.

En thx!