PDA

View Full Version : Oude vesterker .. bruikbaar ?



davidof
1 maart 2007, 21:17
Hey, Ik heb vorig jaar ofzo een (oude)versterker + (oude)boxen (100w)gekocht uit de 2dehands winkel. Die boxen heb ik al een tijdje geleden kapot gespeeld .. gewoonweg te luid gezet & kraak zeggen ze. Nu haal ik deze versterker waaraan dus niks mis is(denk ik) van de zolder en dacht ik me nieuwe boxen aan te schaffen en kom ik op de site van musicstore Deze (http://www.musicstorekoeln.de/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/MusicStore-MusicStoreShop-Site/nl_NL/-/EUR/ViewProductDetail-Start;pgid=TOZgS1SZUWSb0000000000000000xcT7tr-1?ProductRef=PAH0001617-000%40MusicStore-MusicStoreShop&JumpTo=OfferList) tegen.. ik vroeg me dus af of'k die kan aansluiten op men versterker aangezien het zo een oud model is ...

edit: op de achterkant van men versterker staat 4~16 Ohm, Ac 120-220V, 330W, 50-60 Hz

(ik wist ni echt in welk forum ik dit moest posten ^^ dus maar gegokt)

grtz !!

Squier4ever
1 maart 2007, 22:10
die box zou ik niet nemen, die heeft een fullrange bereik. kun je beter voor een echt gitaarspeakercabinet gaan.

davidof
2 maart 2007, 11:37
Maar.. t'is een gewone versterker voor cd, radio, aux op aan te sluiten ;) om met de cd te spelen dit heeft ni veel met gitaar te maken . . .

grtz

thomas_houdini
2 maart 2007, 11:47
het zijn absoluut geen goeie boxen, maar je krijgt er geluid uit en ze kosten niet veel...
weet niet zeker, maar denk dat ze wel compatibel zullen zijn..

marter544
2 maart 2007, 16:47
Het werkt vast wel, en het gaat ook vast wel hard, maar.. Dit is een PA-speaker, je kunt voor thuis beter naar een paar goede hifi-speakers kijken. De luidspreker die je hier laat zien is vooral gemaakt om hard te gaan. Impedantie is 8 ohm dus dat zit wel goed.

davidof
2 maart 2007, 17:06
Ik speel dan ook graag luid :$ ... en zit nogal krap bij kas .. nuja ik ga wat verder horen;) bedankt allesinds !

grtz!

matto
2 maart 2007, 21:57
Lijken mij prima boxen toe ook om je cd spelertje op weer te laten geven.