PDA

View Full Version : FlextoneIII + Epiphone LP



m@rijn
27 februari 2007, 22:45
Hallo, ik kan een Epiphone LP Std. en een Flextone III Plus (Line6) kopen voor 750€. Denken jullie dat dit een goeie prijs is?

en nog iets: is die versterker wel iets waard? ik hoor vaak tegenstrijdige reacties... Is de Line6 iets of kies ik beter bv een Marshall Valvestate...

dank in ieder geval,

Marijn

edit: tweedehands wel he!

Arts
27 februari 2007, 23:41
voor die prijs .. als het niet 2e hands is..
KOPEN

:P

Luke-wannabe
28 februari 2007, 07:37
Sowieso is de flextone beter dan een Marshall valvestate.
Ik zou er wel wat aflullen. Line 6 is nieuw 700 eu ofzo en de LP 450. Maakt 1350..
Nah eigenlijk best goede prijs voor 2dehands..!

LP_CL
28 februari 2007, 08:33
Sowieso is de flextone beter dan een Marshall valvestate.
Ik zou er wel wat aflullen. Line 6 is nieuw 700 eu ofzo en de LP 450. Maakt 1350..
Nah eigenlijk best goede prijs voor 2dehands..!
HAHA, wat ben jij sterk in wiskunde :dance:

G.G.
28 februari 2007, 09:02
Ik zou er wel wat aflullen. Line 6 is nieuw 700 eu ofzo en de LP 450. Maakt 1350..

Hahahaaaa, die is sig-waardig.

Luke-wannabe
28 februari 2007, 09:36
Hehe :D
Ik las eerst de reactie van LP_CL en ik dacht van: Wat doe ik nou verkeerd. Toen las ik GG's reacie.. Ooh jaa.. :p
T is 1150. Ik zou er wat af lullen.

bert k
28 februari 2007, 09:43
De line 6 is een heel fijne amp, ik kan het weten. Beter dan een Valvestate.

(Alleen heb ik een nog veel fijnere gekocht, vandaar dat de mijne weggaat)

m@rijn
28 februari 2007, 12:46
hmm, de Flextone is in het algemeen wel OK dus. Kben ook teweten gekomen dat er in de flextone dezelfde speakers als in marshall valvestate zitten ;)

ma wat houdt die 'PLUS' nu in?

Ik lees ook dikwijls dat je met Epiphone 'geluk' moet hebben dat je een goede vasthebt, maar aangezien ik een leek ben qua elektrische gitaren, hoe kan ik dan weten of ik een zogenaamd 'goeie' vastheb? Waarop zou ik zoal moeten letten?

dit is wat er in het pakket zit van 750€

1 Epiphone gitaar LP Std.
1 Line 6 Flextone III PLUS
1 Gitaar-Case van gator (waarde van 100€)
1 Kabel
1 Riem
1 Gitaarriem
1 Switchpedaal

http://images.kapaza.be/photolarge/4727399.jpg hier zie je het hele pakket

bert k
28 februari 2007, 13:23
Je hebt drie uitvoeringen van de Flextone 3.

De gewone, met 1x12 en 60 Watt, dan heb je de Plus, die is 1x12 maar heeft een stereoversterker van 2 x 60 watt, daar kan je dus een extra cab aanhangen en dan klinken al je effecten stereo. Ook heeft hij twee gebalanceerde lijnuitgangen, dat is super met opnemen. (Weet ik uit ervaring, direct je mixer in, klinkt goed).
De XL heeft 2 x 12, die is dus wat groter (en zwaarder)

screamindemon
28 februari 2007, 18:08
Ik weet niet precies wat de Epiphone doet, maar mij lijkt het een nette prijs. Volgens mij kostte de Flextone III plus zo'n 800 euro nieuw.

Het gaat er natuurlijk om dat je voor dat geld een hele leuke set hebt. Als die gitaar je bevalt: Doen!

intGod
1 maart 2007, 11:17
Over de Flex III kan ik het volgende vertellen. Het is een heel lekkere versterker maar het is geen buizenversterker. Sommigen zweren bij een buizenversterker.

Maar als je alternatief een Valvestate is zou ik zelf voor de Flex III gaan. Het "prestige" is een stuk minder maar ik kan je vertellen dat ik heel lang plezier heb gehad van mijn Flex II. De hoeveelheid geluiden die je er uit krijgt is enorm. En als je, zoals zo vaak gebeurt, een andere smaak krijgt of een ander geluid wil hoef je niet meteen een nieuwe versterker te kopen.

Maar ik speel tegenwoordig zonder versterker :D